Gå til innhold

Gutter - Kunne dere pult denne dama?

Fremhevede innlegg

Gjest Heartbeat
Skrevet

Synes hun var flott og formfull :) Vakker jente :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Chlorophyll
Skrevet (endret)

Det skal veldig mye til at det blir for mye former. Store,myke og runde former er så fint :) Og da mener jeg veldig mye mer former enn dama på bildet :)

Godt å høre at noen synes det også. Men om folk virkelig syntes hun her er feit, så må de synes jeg er smellfeit :P Har uansett ikke tenkt å bli værende slik som jeg er nå. Lagt på meg ganske mye, og må jobbe hardt for å få tilbake det jeg hadde.

Skal skifte jobb også. Nattearbeid er virkelig drit for helsa. Vil være uthvilt. Og trene 2 ganger til dagen 5 - 6 ganger i uka igjen :) (gjorde det før)

Edit: leif

Endret av Chlorophyll
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Jeg hadde ikke takket nei for å si det slik.

Skrevet

Jeg tror de fleste menn som henger på KG bare kan drømme om å komme i nærheten av å kunne ha sex med noen som har et snev av likhet med den dama. Men så klart kan jo en hver stakkar som sitter bak skjermen og rakker ned på vakre damer, i det minste runke til bilder av dem.

Nå det er nok av dere kvinner også som sitter bak en skjerm og rakker ned på menn. Så kanskje du skal stige ned fra din høye hest.

Anonymous poster hash: a8bbb...b51

Skrevet

Bitter? Det var da også en konklusjon. Men jeg tenker jeg traff spikeren veldig godt der. Dama i linken er noe de fleste bare kan drømme om, så å rakke ned på henne, er bare lavmål.

Nå er det helst kvinner som rakker ned på kvinner

Gjest Whitestripes
Skrevet

Nå det er nok av dere kvinner også som sitter bak en skjerm og rakker ned på menn. Så kanskje du skal stige ned fra din høye hest.

Sier min mening, og om det får deg til å tro at jeg sitter på noen høy hest, så er det i grunnen ditt problem.

Poenget er at Kelly Brooks er en sexy, vakker og flott dame, også sitter det folk her inne og kritiserer kroppen hennes. Ei presterer til og med å si at hun ville hatt dårlig selvbilde om hun så sånn ut! Det er vel en grunn til at det er Kelly Brooks som blir paparazzifotografert i bikini, og ikke noen av oss her inne. Når hun i tillegg er så way out of your league, blir det bare for dumt.

Synet på kropp og vekt har blitt aldeles på styr nå for tida. Hvis dama på det bildet liksom skal være tjukk, så er det ikke det minste rart at unge jenter får spiseforstyrrelser.

Skrevet

Bitter? Det var da også en konklusjon. Men jeg tenker jeg traff spikeren veldig godt der. Dama i linken er noe de fleste bare kan drømme om, så å rakke ned på henne, er bare lavmål.

Ja, menn sikler etter Mumle Gåsegg.

Anonymous poster hash: 661f7...a0f

Gjest Whitestripes
Skrevet

Ja, menn sikler etter Mumle Gåsegg.

Anonymous poster hash: 661f7...a0f

Så saklig :roll:

Skrevet

http://www.listal.com/viewimage/5469278

Noen vil kanskje hevde hun er litt småfeit. Men jeg synes hun er rådeilig. Tenk om en kunne ligget å pult på noe slikt.

Anonymous poster hash: 072b7...3a5

Jepp, hun ligner på min kone, og hun er ikke småfeit

Skrevet

Hun var nydelig.
600full-kelly-brook.jpg

Anonymous poster hash: 02762...008
Skrevet

http://www.listal.com/viewimage/5469278

Noen vil kanskje hevde hun er litt småfeit. Men jeg synes hun er rådeilig. Tenk om en kunne ligget å pult på noe slikt.

Anonymous poster hash: 072b7...3a5

Det er noe galt med samfunnet når man påstår at denne dama er feit. Hun har bare former.

• Liker 1
Skrevet

Det er noe galt med samfunnet når man påstår at denne dama er feit. Hun har bare former.

Ja,virkelig. Hun har ikke mye former en gang...

• Liker 1
Skrevet

Ja,virkelig. Hun har ikke mye former en gang...

I like you!
Gjest lavendelkyss
Skrevet

Gjennomsnittlig trenger ikke bety slank.

Syns du hun så slank ut?

Vel, glad man er forskjellige.

Ville heller kalt henne smålubben.

Hadde hatt rimelig dårlig selvbilde om jeg så sånn ut.

Anonymous poster hash: 49cc0...dda

Herregud, ja jeg synes selfølgelig hun så slank ut.

Nei, hun er IKKE lubben.

Du hadde hatt rimelig dårlig selvbilde om du så sånn ut?

Vent litt...

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

• Liker 1
Skrevet

ja men på grensen. hun er ganske høy, så da kan det gå mer på bredden. blir ikke liten syltegris akkurat haha. :fnise:

Skrevet

Hun var nydelig.

600full-kelly-brook.jpg

Anonymous poster hash: 02762...008

ser bedre ut pådet bilde, men trashy kjolevalg på rød løper.

• Liker 1
Skrevet

Selvbildet til mannfolka på KG er vesentlig høyere enn speilbildet skulle tilsi. Kanskje verdt å ta en titt til og innse at med 99,9% sannsynligvis så er dere middelmådige?

Se deg rundt på gata og du vil oppdage at det er svært få mannfolk som noen ville snudd seg etter to ganger, og likevel tror hver og en av dere at dere er så "fine" at ville hatt sjansen til å takke nei til denne dama?

Anonymous poster hash: 17ff6...48f
  • Liker 1
Skrevet

I like you!

Hehe :) Takk,det samme ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...