AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #41 Skrevet 14. februar 2014 Jeg syns hun ikke at hun er feit, men hun er ikke tynn. Sexylubben Men det var ikke så veldig flatterende bilde av henne akkurat. Anonymous poster hash: 96ea0...e7e
Gjest Chlorophyll Skrevet 14. februar 2014 #42 Skrevet 14. februar 2014 Synes det blir feil å kalle henne feit, men bikinien var ikke fin da. Om mannfolk synes hun er feit, da lurer jeg på hva de tenker om min kropp
volvo22 Skrevet 14. februar 2014 #43 Skrevet 14. februar 2014 Synes det blir feil å kalle henne feit, men bikinien var ikke fin da. Om mannfolk synes hun er feit, da lurer jeg på hva de tenker om min kropp Hun er laaangt ifra feit ! Det skal være former,helst mye former
Gjest Chlorophyll Skrevet 14. februar 2014 #44 Skrevet 14. februar 2014 Hun er laaangt ifra feit ! Det skal være former,helst mye former Kan da bli for mye former også? Lurer på hva du synes om mine
Gjest Blubberella Skrevet 14. februar 2014 #45 Skrevet 14. februar 2014 Jeg har truffet mange fra nettet som er svære i kjeften som mange av KG gutta og de fleste av dem hadde endel komplekser for utseende og vekt selv. Lett å være tøff bak pc'n Jeg har en følelse av at flere av disse AB'ene som har svart her i tråden er damer.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #46 Skrevet 14. februar 2014 Kan da bli for mye former også? Lurer på hva du synes om mine Kan aldri bli for mye. Tenk..er bare å gi deg et klaps på rumpa så ridd inn i dønningene. Herrlig! Anonymous poster hash: 072b7...3a5
Gjest Halvor Skrevet 14. februar 2014 #47 Skrevet 14. februar 2014 (endret) Ja, ho er nå ganske flott ho da. Fin hud, midje, hofter Har blitt kritisert av andre her for å si det andre vil høre, men synes hun såg veldig bra ut jeg da. Endret 14. februar 2014 av Halvor
volvo22 Skrevet 14. februar 2014 #48 Skrevet 14. februar 2014 (endret) Kan da bli for mye former også? Lurer på hva du synes om mine Det skal veldig mye til at det blir for mye former. Store,myke og runde former er så fint Og da mener jeg veldig mye mer former enn dama på bildet Endret 14. februar 2014 av volvo22
Marie90 Skrevet 14. februar 2014 #49 Skrevet 14. februar 2014 Synes hun er sexy. Hun har gode proporsjoner, saa hun kan ha noen kilo ekstra. Hun er for saa vidt litt rundere enn hun vanligvis er paa det bildet. Ellers er hun jo mer slik: Nydelig figur synes jeg 4
Marie90 Skrevet 14. februar 2014 #50 Skrevet 14. februar 2014 Jeg har truffet mange fra nettet som er svære i kjeften som mange av KG gutta og de fleste av dem hadde endel komplekser for utseende og vekt selv. Lett å være tøff bak pc'n 5
Gjest Halvor Skrevet 14. februar 2014 #51 Skrevet 14. februar 2014 Tror du bare er sjalu Marie, bare fordi du ikke finner deg en kjekkas selv Bare om du hadde hatt noen som meg, men det går jo ikke.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #52 Skrevet 14. februar 2014 Savner du å få kukk Marie? Anonymous poster hash: 072b7...3a5
Marie90 Skrevet 14. februar 2014 #53 Skrevet 14. februar 2014 Er vel mulig aa dra en spok Syntes bare bildet var morsomt. Tror forovrig ikke alle menn her er tapere, men det virker som om noen likevel kjente seg igjen?
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #54 Skrevet 14. februar 2014 Kelly Brook er lekker. Men hun pleier å være bedre trent enn på det bildet der. Der virker hun litt mer pløsete. Men uansett ville det kommet an på hvordan hun var ellers om jeg ville ha prøvd meg på henne. Anonymous poster hash: b6e13...897
Gjest Thai clinch Skrevet 14. februar 2014 #55 Skrevet 14. februar 2014 Jeg synes hun var litt for lubben. Virker, ut i fra bildet, litt for stor for meg. Og, nei det er ikke hverken nedrakking eller å være ufin når man sier sin ærlige, men respektfulle mening om kroppen til et menneske, når det spørres om det. Har selv fått høre "du er ikke min type" av jenter og lever godt med det.
Gjest blasé Skrevet 14. februar 2014 #56 Skrevet 14. februar 2014 På det første bildet som ble lagt ut så er hun ikke tynn, men heller ikke tykk. Heller litt over på lubben, men hun har utrolig fine former! Det siste bildet som ble lagt ut, ser hun absolutt smashing ut på!
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #57 Skrevet 14. februar 2014 Eh unnskyld meg. Småfeit? Hun har store bryster, ellers er magen flat og kroppen ellers slank og hun har en helt gjennomsnittlig kvinnerkopp. Skjerp dere!!!! Gjennomsnittlig trenger ikke bety slank. Syns du hun så slank ut? Vel, glad man er forskjellige. Ville heller kalt henne smålubben. Hadde hatt rimelig dårlig selvbilde om jeg så sånn ut.Anonymous poster hash: 49cc0...dda
chikako Skrevet 14. februar 2014 #58 Skrevet 14. februar 2014 Gjennomsnittlig trenger ikke bety slank. Syns du hun så slank ut? Vel, glad man er forskjellige. Ville heller kalt henne smålubben. Hadde hatt rimelig dårlig selvbilde om jeg så sånn ut.Anonymous poster hash: 49cc0...dda Trist for deg i så fall. Selv er jeg i betraktelig dårligere form men, med mye mindre pupper og grevinneheng, men har det veldig bra med meg selv. I got what it takes.
Gjest Halvor Skrevet 14. februar 2014 #59 Skrevet 14. februar 2014 Er vel mulig aa dra en spok Syntes bare bildet var morsomt. Tror forovrig ikke alle menn her er tapere, men det virker som om noen likevel kjente seg igjen? Ja, du har fått tak i et bilde av meg fra i fjor
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #60 Skrevet 14. februar 2014 Gjennomsnittlig trenger ikke bety slank. Syns du hun så slank ut? Vel, glad man er forskjellige. Ville heller kalt henne smålubben.Hadde hatt rimelig dårlig selvbilde om jeg så sånn ut.Anonymous poster hash: 49cc0...dda og det er relevant for tråden fordi?.. Anonymous poster hash: 96ea0...e7e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå