Gå til innhold

Gutter - Kunne dere pult denne dama?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun var jo ganske stor.. Så nei..



Anonymous poster hash: f3f4c...9f5
Videoannonse
Annonse
Gjest Sindre2014
Skrevet

Jeg tror de fleste menn som henger på KG bare kan drømme om å komme i nærheten av å kunne ha sex med noen som har et snev av likhet med den dama. Men så klart kan jo en hver stakkar som sitter bak skjermen og rakker ned på vakre damer, i det minste runke til bilder av dem.

Herrejesus du virker bitter. Ikke alle menn drømmer om de samme kroppene. Akkurat som noen jenter liker menn med forskjellig kropp så gjør men det også.

  • Liker 1
Skrevet

Herrejesus du virker bitter. Ikke alle menn drømmer om de samme kroppene. Akkurat som noen jenter liker menn med forskjellig kropp så gjør men det også.

Med grunnlag i dine bidrag i forskjellige tråder her inne den tida du har vært medlem, virker du en smule bitter og :blomst:

  • Liker 2
Gjest Whitestripes
Skrevet

Herrejesus du virker bitter. Ikke alle menn drømmer om de samme kroppene. Akkurat som noen jenter liker menn med forskjellig kropp så gjør men det også.

Bitter? Det var da også en konklusjon. Men jeg tenker jeg traff spikeren veldig godt der. Dama i linken er noe de fleste bare kan drømme om, så å rakke ned på henne, er bare lavmål.

  • Liker 2
Skrevet

Småfeit?!

Gud bedre for et syn på hva som er normalt de som mener det må ha..



Anonymous poster hash: 82962...2bb
  • Liker 4
Skrevet

Hun var jo ganske stor.. Så nei..

Anonymous poster hash: f3f4c...9f5

Husk å huke av for at du helst vil ha syltynne og anorektiske jenter når du fyller ut sjekkeprofiler da...

Anonymous poster hash: 82962...2bb

Skrevet

Det er ikke så farlig med oss gutta. Vi kan få oss et ligg selv om vi ikke har utseende med oss. Kan flyte mye på sjarme for å få en jente til sengs.

Anonymous poster hash: 072b7...3a5

Haha, nei dessverre. Det er derfor de gamle, pløsete, innbilske mennene tror de har sjans på de peneste jentene. Er de heldige finner de kanskje en pen jente med ekstremt lav selvtillit som tror hun ikke kan gjøre det bedre... Men lykke til med det.

Anonymous poster hash: 82962...2bb

  • Liker 1
Skrevet

Eh unnskyld meg. Småfeit? Hun har store bryster, ellers er magen flat og kroppen ellers slank og hun har en helt gjennomsnittlig kvinnerkopp.

Skjerp dere!!!!

HELT ENIG. Kjente jeg ble provosert av å lese at dere sier hun der er feit..

  • Liker 3
Skrevet

Synes hverken hun var en "som de fleste bare kan drømme om" eller veldig tykk. Ja, jeg synes hun var litt lubben på det bildet - finnes en mellomting mellom det og syltynne jenter med anoreksia... Hun ser helt OK ut, ordinær. Forståelig at mange synes hun er flott, like forståelig at noen synes hun er littegrann for stor.

Skrevet

Husk å huke av for at du helst vil ha syltynne og anorektiske jenter når du fyller ut sjekkeprofiler da...

Anonymous poster hash: 82962...2bb

Vil ha normalt tynne jenter, ikke anorektiske. Men små, "petite" jenter

Anonymous poster hash: f3f4c...9f5

  • Liker 1
Gjest Nightwich
Skrevet

Jeg har truffet mange fra nettet som er svære i kjeften som mange av KG gutta og de fleste av dem hadde endel komplekser for utseende og vekt selv.

Lett å være tøff bak pc'n ;)

  • Liker 1
Skrevet

Hvorfor blir noen så bitre hver gang en bruker kommer å sier at hun eller hun er småtykk? Vi har forskjellige meninger, og sånn er det bare. Virker som om dere beskytter "større" kvinner med å si "Bedre det enn å være anorektisk!!!". Det finnes da en mellomting, jesus christ.

Slutt å ta dere nær av alt! Selv jeg mener hun var litt stor, men det er MIN mening.



Anonymous poster hash: 5eabf...850
  • Liker 6
Skrevet (endret)

Det er ikke så farlig med oss gutta. Vi kan få oss et ligg selv om vi ikke har utseende med oss. Kan flyte mye på sjarme for å få en jente til sengs. Anonymous poster hash: 072b7...3a5

godt å høre! For det jeg har lært av menn på kvinneguiden er at dere må være karrierebevisste, høyt utdannede, dødskjekke og rike for å få noe. ;)

Syntes at dama var flott!

Endret av absinthia
Skrevet

Hvis hun der er feit er det noe galt med verden

  • Liker 3
Skrevet

"Pulbar" er jo ikke akkurat noe kvalitetsstempel... En jente kan være ganske langt under det gutter vil være sammen med og fortsatt gå som "pulbar". Særlig rett før byen stenger...

Skrevet

http://www.listal.com/viewimage/5469278

Noen vil kanskje hevde hun er litt småfeit. Men jeg synes hun er rådeilig. Tenk om en kunne ligget å pult på noe slikt.

Anonymous poster hash: 072b7...3a5

Jeg foretrekker å pule med noen og ikke på dem. Men ja, hun var fin hun der.

  • Liker 1
Skrevet

Hvis hun skaffet seg ny bikini, så ja, da vil jeg gjerne pule henne.

Anonymous poster hash: 7cfc4...23f

Hun skal vel fortrinnsvis ta den av seg, så de betyr vel ikke akkurat det så mye... ;)

Men den var ikke akkurat super kledelig, når sant skal sies.

Skrevet

Kjæresten min synes hun var for stor, men så er han veldig tynn selv.

På samme måte som jeg vil ha en høy sterk mann for å føle meg liten og feminin, så vil han ha ei lita nett dame for å føle seg stor og matcho. Ikke noe galt i det.

Men tjukk var hun da absolutt ikke. Hun passer helt inn i den der men love curves-propagandaen på Facebook.

Skrevet (endret)

Småfeit. Nå så jeg for meg ei med mage og ellers runde kanter. Hun her har former, kanskje et par kg "for mye", men likevel ikke nok til å kalles småfeit!

Bikinien var helt horribel, men den skulle jo blitt revet av likevel. Hadde jeg vært singel hadde jeg uten problem kunne hatt meg med ei slik dame.
Syns kroppen var flott jeg! Men så tenner ikke jeg på knokler til vanlig heller da.

Endret av Trymmir
  • Liker 1
Gjest shockgirl
Skrevet

Ikke mann, men jeg liker kvinner. Hun er jo kjempefin.

Feit? Nei! Hun har former. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...