Gå til innhold

Er jeg blitt gravid?


HBH

Anbefalte innlegg

Hei.

De siste 2 ukene har jeg slitt med kvalme kveld og natt. Samtidig blødde jeg lite fra underlivet, som om det er rest fra mens i 20 dager.

Jeg tok to A1 ggraviditetstester, en i går hvor det var to streker(men den var ødelagt grunnet urin inni skjermen). I dag tidlig var den negativ.

Kvalmen har nå kommet om morgenen og.

Burde jeg kjøpe en ny test, digital og prøve den om en ukes tid? Jeg er ikke i innbilt svangerskap, for som student er ikke graviditet det optimale..

Trenger litt informasjon fra andre med erfaringer. Er det mulig at jeg er gravid selv om den viste negativ?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter 2 dager så har hcg nivået doblet seg så da går det an å ta en test. Selvfølgelig hvis du klarer å vente en uke så har jo hcg mangedoblet seg. Men hvis du er redd for å bli gravid så kan man bli litt kvalm av det også :) lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan selvfølgelig ha innbilt svangerskap selv om man ikke ønsker å bli gravid. KG er ingen graviditetsteset, så du får kjøpe en ny og ta i morgen på morgenurin.



Anonymous poster hash: 07da0...46b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle tror kvalme kommer tidlig, men det er kun normalt etter uke 6. Finnes unntak.

Anonymous poster hash: bfae7...543

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker å vente til mandag med ny test da det er jo mest sikkert da :-) er egentlig ikke redd for å bli gravid, det er bare litt dårlig timing. Om jeg er gravid så blir jeg jo glad, men blir ikke lei meg om jeg ikke er det.

Jeg tror kanskje kvalmen kom av blødningene jeg.. Har tatt celleprøve tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan selvfølgelig ha innbilt svangerskap selv om man ikke ønsker å bli gravid. KG er ingen graviditetsteset, så du får kjøpe en ny og ta i morgen på morgenurin.

Anonymous poster hash: 07da0...46b

Kg? Hva er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter 2 dager så har hcg nivået doblet seg så da går det an å ta en test. Selvfølgelig hvis du klarer å vente en uke så har jo hcg mangedoblet seg. Men hvis du er redd for å bli gravid så kan man bli litt kvalm av det også :) lykke til!

Takk for Svar :-) er egentlig ikke så veldig redd, men såklart kvalmen kan komme fordeom ja! Tenker jeg ventet litt, hadde noe unormalitet i celleprøven jeg tok i desember og. Så kan skyldes det og 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KvinneGuiden :)

Hehe, takk! Skjønner at KG ikke er en test menville høre andres meninger og erfaringer med A1 testen og det andre bare. Er ukjent arena for meg dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...