Gå til innhold

Våken flere timer om natten


Johanne88

Anbefalte innlegg

God aften!

Gutten min på 5,5 mnd har siden desember våknet på natten. Han sov gjennom natten før det. Først hjalp det enkelt og greit med smokken. Men nå våkner han i 23:00 tiden og holder det gående til Lavangen på natt.

Mating på natten har han selv sluttet med.

Har prøvd alt jeg kommer på. I dag har jeg til og med kuttet ur smokken for å se om søvnen forandrer seg men nei. Han har ikke gitt inntrykk av at han vil ha smokken heller. Så da lar jeg den ligge enn så lenge.

Jan ligger altså våken og klager, snakker... Ja... Alt som innebærer lyder. Gråten blir det også, men ikke sånn gråt som forteller meg at han er sulten eller noe. Heller ikke noe intens gråt. Men jeg skjønner bare ikke hva det er. Er det noe i det hele tatt?

Hjelp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke barn selv, men har hørt at det skal hjelpe å varme opp sengen med en varmeflaske før du legger barnet. Noe med at de ikke klarer å få varmen ordentlig i en seng, men når det er oppvarmet så klarer de å holde på den varmen.

Og noen mente også at man kan surre de godt inn i et varmt teppe.

Dette er noe jeg har hørt som har funket for noen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv det som er nevnt over men du kan også prøve å ha f.eks en liten bamse innenfor din genser i flere timer og legge den i sengen med gutten. Kanskje han blir roligere av å kjenne lukta di hele tiden.

Anonymous poster hash: 1b190...93b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På den alderen er det nok anten tenner på gang, eller så har han berre ein periode med dårlig søvn. Det har altså pågått i over 1 månad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...