Gå til innhold

Flink kirurg på tv/NRK-Noen flere som har sett han?


jbeck

Anbefalte innlegg

Dette kan virke som et litt rart spørsmål. Men, jeg sender dette likevel, for noen ganger kan man ha flaks. Saken er at jeg prøver å finne navnet til en plastisk kirurg som jeg så på tv i sommer. Det var en dokumentar på nrk om plastisk kirurgi. Det eneste jeg vet om han er at han er norsk, kjekk og velpleid, lidenskapelig for plastisk kirurgi og maler på fritiden. Han har til og med sin egen nettside for maleriene han har laget.

Har vært i kontakt med NRK, de kunne ikke hjelpe meg og har googlet masse, men det virker veldig vanskelig å finne han.

Så dette er mitt desperate forsøk på å komme i kontakt med noen som kanskje vet hvem kirurgen som også er kunstner på fritiden er?Kanskje noen så det samme programmet som meg?

Det er vel ikke såå altfor mange kirurger i Norge som er plastisk kirurg OG kunstner?

Grunnen til at jeg er så interessert i å komme i kontakt med han er at han virket så lidenskapelig for estetikk, trygg og veldig profesjonell. Det er avgjørende for meg å finne en kirurg som jeg stoler hundre prosent på og som har de samme verdiene som meg.

Det hadde vært helt fantastisk om du av en tilfeldighet visste hvem dette er!

På forhånd, tusen takk for at du tok deg tid til å lese dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...