Gå til innhold

Hvor parkerer du når du ikke skal fylle på en beninstasjon, kun "handle" på stasjonen.


-Jiinxs-

Anbefalte innlegg

Jeg ser støtt og stadig folk som parkere ved pumpen for å så gå inn i butikken og kjøpe seg noe.
Selv om det er fint plass til å parkere andre steder enn rett ved pumpen, men det er ikke poenget egentlig. De gjør det kun pga det er den korteste veien.

Helt ærlig, hva gjør dere?
Tenker dere at om dere f.eks har kjøpt Statoil koppen så har dere rett til å parkere hvor dere selv føler for?

Jeg kan vel begynne å si at jeg parkere aldri foran pumpen om jeg ikke skal fylle.
Siden jeg forstår at folk blir irritert når de kommer til en pumpe hvor noen bare har parkert bilen sin foran.


Kaffekunder lager bensinkø. Setter bilen ved pumpa - tanker kaffe

Endret av -Leon-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen ville kjørt inn i butikken for å fylle opp kaffekoppen dersom de kunne. Med ironisk distanse kan man vel konstatere at mange av de som parkerer nærmest døren er de som hadde trengt mest å gå noen meter ekstra, sier han

amen.

Jeg parkerer alltid ved parkeringsplassene, dersom de ikke finnes, på avstand fra pumpa slik at jeg ikke er til hinder. Folk skal få fylle uten at jeg stopper dem.

Anonymous poster hash: acf28...99b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ved inngangen. Folk får uansett til å kjøre forbi om noen står der.

Om det allerede står noen der, så parkerer vi på parkeringsplassen.



Anonymous poster hash: 21397...dcb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru_Hestehov

Avhenger av bensinstasjonen, det er de som har pumpenerett utenfor døren, da parkerer jeg selvsagt slik at jeg ikke hindrer de som evt skal fylle. Men så er det de som har pumpene litt unna/på den ene siden, da tar jeg selvsagt meg den frihet å stå så nærme døren som jeg kan... (Men skal sies at jeg sjelden er inne på bensinstasjonene, har ikke kaffekopp så det blir kun på langturer for å bruke doen + kjøpe litt småtteri).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet setter jeg bilen der det er ledig, enten parkeringslommene, dersom de har det, eller langsmed inngangspartiet, men slik at det er mulig å passere for andre. Men dersom det er fullt overalt og jeg bare skal inn og ut setter jeg den ved pumpa. Alternativet er i så fall å handle ett annet sted.



Anonymous poster hash: f5093...2cd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Parkerer glatt ved pumpene selv om jeg bare skal inn og handle. Men det forutsetter at det ikke er fullt av biler, men hvis det er 8 pumper og kun 2 er opptatt når jeg kommer tenker jeg ikke over det. Bedre at folk står ved pumpene enn alle disse "geniene" som blokkerer all ferdsel inn og ut med sine smarte parkeringer.

Hvis det er mye folk så parkerer jeg en annen plass hvis det går, hvis ikke tar jeg en pumpe. Jeg er også kunde, og da får heller neste kunde vente til jeg har handlet snopet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parkerer aldri ved pumpa om jeg ikke skal fylle. Finnes stort sett noen parkeringslommer innen rimelig nærhet, og jeg har ikke vondt av å gå 15 meter.

Men dersom det ikke er fullt/køtendenser så lar jeg bilen bli stående ved pumpa etter fylling når jeg går inn og henter kaffe/kjøper spylevæske/etc.

Anonymous poster hash: 27d8c...01e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...