Gå til innhold

Hvor ofte skjer dette med spedbarn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff, stakkars! Har aldri opplevd at det har skjedd med noen av mine tre barn, men ingen av de har vært storgulpere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, stakkars lille baby... :sjokkert:

Nå har jeg ikke så mye erfaring med gulpebabyer, lillegutt gulpet kanskje tre ganger når han var baby, men det så jo helt ekstremt ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg ler så utrolig av den videoen! :D



Anonymous poster hash: e0c76...17d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor kommer det egentlig ut av nesa hans?



Anonymous poster hash: e0c76...17d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kommer det egentlig ut av nesa hans?

Anonymous poster hash: e0c76...17d

Har du ikke lært om kroppen?

Anonymous poster hash: 5875c...464

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kommer det egentlig ut av nesa hans?

Anonymous poster hash: e0c76...17d

Nesehullene går jo bak til helt bakerst i munnen/svelget, så når det kommer så mye så er det helt naturlig at noe kommer ut nesa også. Har du aldri sett noen begynne å le eller nyse med munnen full av drikke eller noe? Kan komme ut av nesa da også. Ubehagelig.

Hender at babyer gulper som på bildet, men ikke særlig ofte. Men kan altså skje, spesielt hvis de har spist for mye melk og ikke har fått rapet f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får bare lyd og ikke bilde på mobilen, rart...

Antar at det er heftig sprutgulp det er snakk om? Det har skjedd noen ganger her, ut av nesen. Er pga umoden lukkemuskel og antakelig overspising.

Anonymous poster hash: b153c...c93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjada...har hatt noen sånne her da han var liten!

Det jeg husker best var da han gråt og gråt, jeg satt og gynga han på låret, mens jeg gjorde meg ferdig med noe på dataen. Da kom det plutselig to sprutgulper, midt oppi tastaturet på laptopen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min datter gulper utelukkende på denne måten når hun var liten. Skjedde vel en 5-6 ganger før det sluttet når hun var 3-4 mnd. Har aldri hatt en normal gulp faktisk! Og ja, det kom ut av nesen og!

Anonymous poster hash: 49679...57d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har gjort det der noen ganger, har ikke lagt merke til om det kommer ut av nesa eller ikke, da hun normalt gulper/kaster opp på den måten mens hun spiser fordi hun har vært for glupsk og spist for mye. Men hun ligger da normalt i en sånn stilling at jeg ikke ser om noe kommer ut av nesa eller ikke. Hun får alltid panikk når det skjer, synes så synd på henne :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min var en storgulper. Det kom ikke ut av nesa i samme kraft som her, men det kom.

Hun stoppet ofte å puste i noen sekunder i ren panikk, hostet og gispet etter luft..helt jæææævlig de første gangen :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For babyen med masse sånn melk aktige greier, så filmer dere og legger ut her! :) Vi kan kåre den beste! :D



Anonymous poster hash: e0c76...17d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...