Gå til innhold

baby som skriker mye og stimulering/kontakt.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Har en gutt på 6 uker som er utilpass og gråter mye. Har en del låsninger som jobbes med hos manuellterapeut.

Uansett. Føler ikke jeg får kontakt med han, øyekontakt, snakking osv. fordi han gråter mye når han er våken. Flere som gar det slik? Har det mye å si for utviklingen?

Anonymous poster hash: 3609e...600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest navnelapp

Eg vil berre råde deg til å vere tålmodig, og kanskje heller satse på fysisk kontakt når augekontakta sviktar. Det kjem til å roe seg, og då får du den augekontakta som du saknar. Har du prøvd beresele/meitai eller liknande? Det kan ofte berolige ein uroleg baby å vere inntil deg, kjenne kroppen din og pulsen din.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han blir stort sett bært i bæresjal :) Det er det eneste som hjelper litt når skriketoktene er som værst!

Anonymous poster hash: 3609e...600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontalt er jo ikke så vanlig når de er bare 6 uker men bare vent snart kommer smilet og lite kan måle seg med det.

Min var også sånn og jeg bekymra meg mye for at geåten skulle påvirke utviklingen til barnet og utviklingen av vårt forhold. Men det var totalt ubegrunnet bekymring i alle faøl. Desverre er det ikke annet å gjøre enn å holde ut. Jeg ble så sint på alle som sa at "det blir bedre" for det hjalp jo ikke littegrann for meg der og da... Så jeg har ikke så mamge råd annet enn at det til syvende og sist vil være verdt det.

Anonymous poster hash: 364d4...699

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...