Gå til innhold

imovane og bilkjøring


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tar 25 mg stilnoct fast hver kveld. Har gjort det i to år, får flere når jeg spør om det.

Utover det har jeg ingen effekt av vallergan eller circadin. Tar også seroquel 300mg og truxal 50 mg på kvelden, i tillegg til 150 mg tramadol.

Får du lov av legen til å ta 25 mg Stilnoct?

Jeg får ikke lov å ta mer enn en tablett (10 mg), men det er veldig vanskelig å holde seg til, da virkningen har avtatt. Skulle gjerne kunnet ta mer Stilnoct...

Anonymous poster hash: 4b0f1...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får du lov av legen til å ta 25 mg Stilnoct?

Jeg får ikke lov å ta mer enn en tablett (10 mg), men det er veldig vanskelig å holde seg til, da virkningen har avtatt. Skulle gjerne kunnet ta mer Stilnoct...

Anonymous poster hash: 4b0f1...376

Da må du snakke med legen din.

Anonymous poster hash: 2ef82...e04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du snakke med legen din. Anonymous poster hash: 2ef82...e04

Jeg ønsker at Cammomille skal svare :) Men skal snakke med legen.

Anonymous poster hash: 4b0f1...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker at Cammomille skal svare :) Men skal snakke med legen.

Anonymous poster hash: 4b0f1...376

En bruker på KG kan ikke fortelle deg hvor mye du kan ta. Enkelt og greit.

Anonymous poster hash: 2ef82...e04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg pratet med fyren på apoteket ang bilkjøring. og det han mente, var at det ikke var noen grense på hvor lenge en bør vente med å kjøre. bare en har fått en god natts søvn, og noen timer, og ikke føler seg trøtt. nå er ikke jeg den som alltid stoler blindt på de på apoteket. da stoler jeg mer på leger og slik. men det var der jeg kom på at jeg kunne spørre sist jeg hentet medisinene.

nå har det seg slik at jeg har sluttet på Imovane, trolig for godt. rett og slett fordi imovane har liten virkning på meg, eller. motsatt virkning? jeg skulle bare ta bittelitt mer enn det som sto at jeg skulle, men det var ikke snakk om noe farlig. og jeg er veldig klar over at en ikke skal ta mer enn det legen har forskrevet. så ikke kom med den sjenneprekenen er dere snille. men jaffal, det som skjedde var at jeg ble borte. blackout. og gjorde forskjellige ting jeg aldri burde gjort. det kunne rett og slett fått fatale konsekvenser. og fra første pille var inntatt, til eg sovnet, tok det 8 timer eller noe. jeg var ruset, rett og slett. alt jeg husker, er små fglimt av natta, eller det jeg har fått fortalt. og dette var en veldig "liten" dose. det var ikke mye mer enn 7,5 mg jeg tok. og det er jo den høyeste dosen som du kan få i en tablett av legen. så etter det, så sluttet jeg på den medisinen, den er rett og slett farlig for meg. ikke medisinen i seg selv. men det medisinen gjør med meg. samt at den faktisk ikke har noe virkning. da det faktisk tok 8 timer før jeg sovnet, av en litt for høy dose for meg.

Ikke for å skremme noen. men jeg anbefaler alle å være forsiktige med sovemedisiner generelt. fordi en faktisk ikke vet hva medisiner kan gjøre med en. jeg viste ikke at det som skjedde med meg en natt tidligere her, faktisk var mulig at skjedde med en nesten normal dose innsovningsmedisin.

TS



Anonymous poster hash: 3973b...4a1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal ikke nødvendigvis stole mer på en lege kontra en farmasøyt. Jeg har opplevd å få langt bedre råd av farmasøyt enn leger, noen leger har rett og slett dårlig skjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får lov og får lov... Det er egentlig altfor mye, men så presser man grensene.. Jeg er helt åpen med fastlegen om det, og har bedt om hjelp til å slutte m alle b-preparater.

Jeg har så høy toleranse fått, at jeg må ha såpass for at det skal ha noen effekt.

Når det er sagt - jeg kunne ønske jeg ALDRI hadde tatt den første ekstra pillen!!! Det gikk veldig fint i over et år, også gikk jeg over grensen èn gang, og det var en gang for mye :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...