Gå til innhold

Slim! Etter p-pille slutt? Gravid? Eggløsning? Har aldri hatt det før.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hatt seig, slimete utflod to dager på rad nå. En gang om dagen. I går litt, mens i dag var det en lang klyse pluss en liten en.

Sluttet på p-pillen for ikke lenge siden, har gått 14 dager uten nå og de 7 første dagene blødde jeg. Har aldri hatt sånn utflod før. Leser at det kan være både eggløsningsslim og tegn på graviditet? Men kan det også komme fordi jeg har sluttet på p-piller? Brukte de i 1 år.



Anonymous poster hash: e25f8...0ad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk mye utflod de ukene jeg var uten p-piller. Ikke moro...

Anonymous poster hash: 5b486...d70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mye utflod de ukene jeg var uten p-piller. Ikke moro...

Anonymous poster hash: 5b486...d70

De ukene du var uten p-piller? Vel, nå har jeg sluttet på pillene for 14 dager siden og jeg har aldri hatt sånn utflod før.

Anonymous poster hash: e25f8...0ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt seig, slimete utflod to dager på rad nå. En gang om dagen. I går litt, mens i dag var det en lang klyse pluss en liten en.

Sluttet på p-pillen for ikke lenge siden, har gått 14 dager uten nå og de 7 første dagene blødde jeg. Har aldri hatt sånn utflod før. Leser at det kan være både eggløsningsslim og tegn på graviditet? Men kan det også komme fordi jeg har sluttet på p-piller? Brukte de i 1 år.

Anonymous poster hash: e25f8...0ad

Overshearing much???

Hva med å legge ut bilder av klysene dine også. :kvalm:

Kanskje du burde teste deg for kjønnssykdommer?

Anonymous poster hash: a9294...d86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Overshearing much???

Hva med å legge ut bilder av klysene dine også. :kvalm:

Kanskje du burde teste deg for kjønnssykdommer?

Anonymous poster hash: a9294...d86

Overdeling? Eh, synes ikke akkurat det om du sammenligner med alt det andre som skrives her på forumet. Forumet finnes vel for at man skal kunne spørre om alt man lurer på eller?

Jeg spør jo bare om andre har opplevd lignende etter samme forløp. Og hva folk tror. Har tatt graviditetstest hos legen, slapp bare av. Men spør her også.

Anonymous poster hash: e25f8...0ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overdeling? Eh, synes ikke akkurat det om du sammenligner med alt det andre som skrives her på forumet. Forumet finnes vel for at man skal kunne spørre om alt man lurer på eller?

Jeg spør jo bare om andre har opplevd lignende etter samme forløp. Og hva folk tror. Har tatt graviditetstest hos legen, slapp bare av. Men spør her også.

Anonymous poster hash: e25f8...0ad

Ikke bry deg om den fjotten :)

Anonymous poster hash: 78f23...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...