Gå til innhold

Natron-testen - noen som har prøvd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså; man tar to ts natron i en kopp hvorpå man tisser i denne. Hvis det bruser/skummer blir det gutt. Hvis det ikke skjer noe blir det jente.

Stemte på meg i forrige svangerskap, men sjansen for at det stemmer er uansett 50/50 vil jeg tro :P

Anonymous poster hash: 9c2f1...c12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil ikke natron skumme uansett?

Anonymous poster hash: 2bd18...aa9

Jeg tok den nettopp, og det skummet overhodet ikke. Blikkstille.

Regnet i grunn med litt skum og brus siden urinstrålen var ganske hard.

Anonymous poster hash: 9c2f1...c12

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tull

Anonymous poster hash: 78199...02e

Sannsynligvis, ja. På lik linje med ringtest, kinesiske kalender osv.

Synes bare det er en artig greie og lurte på om noen hadde prøvd. Forsøkte ikke å få noen til å tro at dette var vitenskapelig bevist ;)

Anonymous poster hash: 9c2f1...c12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette var så dumt at jeg ikke ser poenget med å prøve en gang...

Anonymous poster hash: bd71d...e75

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes det var artig, jeg, men det er tydeligvis litt for mange surmaga kjerringer her inne som tar alt i verste mening :)

Anonymous poster hash: 9c2f1...c12

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kall meg gjerne surmaga, men jeg ser faktisk ikke poenget. Det blir litt på linje med: "kast en skive røkelaks på kjøkkendøra. Om den blir værende blir barnet ditt over 1.70 høyt. Om den ramler ned blir det under 1.70." Det er ikke artig når det ikke har noe for seg.

Noen av oss foretrekker å forholde oss til den virkelige verden og gidder ikke kaste bort tid og hjerneceller på den type kunnskapsløshet. Og trives i grunnen med surmagetheten vår ;)



Anonymous poster hash: bd71d...e75
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kall meg gjerne surmaga, men jeg ser faktisk ikke poenget. Det blir litt på linje med: "kast en skive røkelaks på kjøkkendøra. Om den blir værende blir barnet ditt over 1.70 høyt. Om den ramler ned blir det under 1.70." Det er ikke artig når det ikke har noe for seg.

Noen av oss foretrekker å forholde oss til den virkelige verden og gidder ikke kaste bort tid og hjerneceller på den type kunnskapsløshet. Og trives i grunnen med surmagetheten vår ;)

Anonymous poster hash: bd71d...e75

Før du vet ordet av det er denne metoden det nyeste nye.

Brukere kaster røkelaks på kjøkkendøra, tar bilder av fiskestykket og ber om hjelp her på KG til å tolke.

"Etter at jeg hadde kastet røkelaks på døra så jeg at jeg faktisk hadde kastet TO skiver.

Det viste seg at jeg og snuskelussebassen min ventet tvillinger, så denne metoden fungerer faktisk!

Anonymous poster hash: 20492...cbd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja. Humørløse idioter. Du finner dem kun på KG.

Anonymous poster hash: 9c2f1...c12

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før du vet ordet av det er denne metoden det nyeste nye.

Brukere kaster røkelaks på kjøkkendøra, tar bilder av fiskestykket og ber om hjelp her på KG til å tolke.

"Etter at jeg hadde kastet røkelaks på døra så jeg at jeg faktisk hadde kastet TO skiver.

Det viste seg at jeg og snuskelussebassen min ventet tvillinger, så denne metoden fungerer faktisk!

Anonymous poster hash: 20492...cbd

Å jeg dør av latter, det er jo akkurat som enkelte skriver her inne!!!

Anonymous poster hash: 7cc95...f0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jeg dør av latter, det er jo akkurat som enkelte skriver her inne!!!

Anonymous poster hash: 7cc95...f0a

Nå var ikke denne "testen" jeg viser til akkurat på linje med denne morsomheten. Ikke dro jeg ut ens ærend for å kjøpe natron heller.

Har lest om det i forskjellige forumer, vet at det sannsynligvis ikke har hold, men hadde lyst til å spørre her.

Det er selvsagt KUN på KG jeg finner frekke og nedlatende svar. Jeg lurer på hvorfor...

Anonymous poster hash: 9c2f1...c12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...