Gå til innhold

Dårlig kvalitet på klær


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig fornøyd med klærne fra name it, synes de holder sge godt i vask pluss at de ikke er så glorete som mye av det de har på hm, Cubus ol

Anonymous poster hash: 0cd4b...79e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ulltøy fra Cubus derimot synes jeg bare er noe tull da det er bomull innvendig, da forsvinner hele poenget for mitt vedkommende. Anonymous poster hash: f349e...6bb

Men det kan sikkert være praktisk hvis man har en baby som blir helt tullete av å ha ull rett på huden.

Anonymous poster hash: 0cd4b...79e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har til nå bare kjøpt ullplagg siden jeg fikk baby i januar, og jeg synes ullplaggene fra HM og Lindex(body fra HM og strømpebukser fra Lindex) foreløpig har holdt grei kvalitet, like bra og nesten bedre enn Nøstebarn ifht hva de tåler av relativt hyppig vask(håndvasker alt på samme måte).

Ulltøy fra Cubus derimot synes jeg bare er noe tull da det er bomull innvendig, da forsvinner hele poenget for mitt vedkommende.

Anonymous poster hash: f349e...6bb

Spørs vel hvilken type ull man kjøper det. Jeg har en body i 100% ull fra Cubus og er fornøyd med den.

Ellers finner jeg ikke noe jeg liker på Cubus.

Sammenligner man kvaliteten på det med et ullplagg fra Hust and Claire vil man fort merke forskjell ;)

Joha og Janus er også gode på kvalitet.

Nøstebarn har jeg faktisk ikke hatt noe av enda.

Kjøper nesten ikke klær på H&M, Cubus, Lindex lenger fordi jeg syns ikke de har noe pent og har heller ikke vært fornøyd med kvaliteten der. Men det er jo min smak ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Type 3 for 99 hos name it er jeg veldig misfornøyd med, mistet farge og fasong etter første vask.

Veldig fornøyd med Joha, Hust and Claire og cubus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes name it varierer veldig 3 for 99 bodyene f.eks er grusomme etter 2. Vask allerede! Har også opplevd dårlige knapper herfra.

Cubus er jeg veldig misfornøyd med

Lindex, H&M og KappAhl derimot har jjeg veldig positiv erfaring med! 3 for 99 bodyene i organisk bomull fra H&M er supre som basisplagg! Myke og fine :) holder vask etter vask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...