Gå til innhold

Hårkurer


aowi

Anbefalte innlegg

Noen som har forslag til noen gode og ikke altfor dyre og helst ikke frisørvare? :roll:

Er ikke frisør i umiddelbar nærhet her.........

Har tykt hår som trenger litt ekstra fuktighet og spenst før sommeren...... :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ethereal

Det sies at olivenolje skal være bra for håret; ta et søk på forumet, andre vet mer enn jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuddly

Har prøvd olivenolje, men jeg syns ikke det var bra i det hele tatt!

Grunnen til det er at for å få ut all oljen må en vaske håret 1000 ganger med masse shampo, og da er vitsen borte liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kanebo har en som heter Silkhair (eller noe i denne duren) Har prøvd den og syns den var helt ok. Jeg kjøpte den på cubus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Redken All Soft Heavey Cream - og den er kanon for mitt hår! Ellers skal den grønne krukken fra Fructis være bra, og den koster jo temmelig mye mindre! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen prøvd:

Lancome- Crème Substantielle Repair???

Har hørt mye fint om Kanebos Quick hair conditioner..har aldri prøvd denne personlig..noen andre??

Hilsen meg som lurer idag :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker Redken All Soft Heavey Cream - og den er kanon for mitt hår!  Ellers skal den grønne krukken fra Fructis være bra, og den koster jo temmelig mye mindre! Lykke til!

Jeg bruker også Redken all soft og den er super. Bestiller den pålookfantastic.com. Så får jeg den i postkassa til mindre penger enn den koster i butikken her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal
Sebastian sin hårkur er bare helt fantastisk!!!

Hvilken? Den i Laminates-serien på tube???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...