Gå til innhold

Dere som er over gjennomsnittet hårete,og ikke er så nøye med barbering...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke det. Som singel, er det ingen som skal se hva jeg har/ikke har likevel. Trenger ikke pene truser heller, bare de er rene og behagelige å ha på ;)

Singel og sexy,med andre ord !! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

denne tråden burde bli omdøpt til "volvo22’s runketråd"



Anonymous poster hash: d7ce1...8f6
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne tråden burde bli omdøpt til "volvo22’s runketråd"

Anonymous poster hash: d7ce1...8f6

Hahaha :P Det rare er at jeg tror neppe du hadde sagt dette hvis jeg hadde skrevet om hvor fint det er med barberte damer...men fordi jeg liker det hårete og naturlig så er det plutselig litt "skittent" av meg...Merkelige greier,men men

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Singelgut37

Jeg er ikke det. Som singel, er det ingen som skal se hva jeg har/ikke har likevel. Trenger ikke pene truser heller, bare de er rene og behagelige å ha på ;)

Så bra ;) at nogen er det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svært at Finde nogen med en avslappet holdning til barbering mente eg

Ikke mange av dem her inne iallefall....Verden er jo rar når noe så naturlig som kjønnshår blir sett på som noe avtennende,ekkelt og som må fjernes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chlorophyll

Er vel egentlig noe som er blitt en norm, men jeg tror at egentlig hater de fleste innerst inne dette styret med barbering. Er deilig å ha freshe legger og glatt hud og sånt, men noe drit å holde på med. Helt ærlig skulle jeg ønske at barbering for kvinner aldri var funnet opp, slik at ingen gjorde det, og jeg aldri trengte å gjøre det selv heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ganske gammel da jeg først forsto at noen i det hele tatt kunne finne på å fjerne hår nedentil. Vokste opp med en mor som aldri fjernet det på noen måte, og tro meg når jeg sier at hun er hårete der nede. Hun er også ganske hårete ellers, og det har vært et par somre jeg har mast på at hun skulle fjerne pelsen under armene før hun gikk med ermeløse topper. Følte meg som en liten rebell da jeg trimmet mitt eget kjønnshår en gang i blant, og det var ikke før for et par måneder siden at jeg fjernet alt for første gang. Jeg må si at jeg liker godt følelsen av å være helt ren der nede, men jeg er heller ikke imot tanken om å gro det tilbake heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel egentlig noe som er blitt en norm, men jeg tror at egentlig hater de fleste innerst inne dette styret med barbering. Er deilig å ha freshe legger og glatt hud og sånt, men noe drit å holde på med. Helt ærlig skulle jeg ønske at barbering for kvinner aldri var funnet opp, slik at ingen gjorde det, og jeg aldri trengte å gjøre det selv heller.

Jeg skjønner hva du mener...På en måte er det synd at barbering for kvinner er funnet opp,men det er positivt på den måten at siden endel er hårløse så blir jeg virkelig oppmerksom på hvor vakkert og sexy det faktisk er med en skikkelig busk,enten det er nedentil eller under armene ! Damer med frodig og naturlig hårvekst er jo bare skamsexy !!

Det som er synd er at det har blitt så lite akseptert å være naturlige for de som selv vil det,normen om at hår skal fjernes har jo tatt helt over.

Tenk å kunne gått på stranda i sommer f.eks og sett endel damer med pels som brer seg utenfor trusekanten og neddover,veiviser,naturlig hårete legger og full busk under armene...Det hadde vært så flott!! :).Mener ikke at alle skal være sånn,men at de som liker det selv skulle kunnet gått sånn og føle seg like fine og akseptert som de som fjernet hårene..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Nope, tror det kommer med årene ;)

Skal ikke påstå jeg alltid er hårete, det er stort sett på vinterhalvåret alt gror fritt. Om sommeren stusses det her og der, det er blant annet deilig med glatte legger på stranden. Men hvor mye hår jeg har til en hver tid har ingenting med "hva som er penest", det har med hva jeg føler meg mest komfortabel med.

Tror det er en avslappet kjæreste som har gjort meg "lettere til sins", etter jeg sluttet å bekymre meg for hva en eventuel kjæreste ville si. Har jeg blitt mer oppmerksom på hva jeg selv ønsker :)

Så bra at du klarer å være avslappet i forhold til det :) Bare å la det gro på sommeren også vet du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...