Gå til innhold

Tidlige gravidsymtomer? Hva var/er dine?


inmo

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg vet at det er mange tråder med det samme som dette forsåvidt, men jeg tenkte jeg ville dele noen av symptomene jeg føler jeg har fått. Jeg er mellom 2-4 dager FØR ikm, og går daglig på p-pille, men har glemt totalt 3 stk dette brettet.
Jeg er ikke en "prøver" enda, men vet ikke hvordan de glemte p-pillene kan påvirke symptomene. Det er også derfor jeg lager en egen tråd her, slik at dere kan dele deres erfaring/si noe om hva dere tror. :)

Symptomene jeg har per i dag:

- Rødbrun, tynn utflod. Denne har vart i 3 dager nå (siden lørdag) og har kun vært lyserosa/brunlig - og det renner ikke ut, det kommer kun når jeg er på toalettet og tørker meg, det er da jeg ser det. Denne begynte da ca. 5-6 dager før IKM.

- Har hele helgen hatt smerter i rygg/korsrygg, men har problemer med korsrygg fra før. I dag derimot, fikk jeg så intense smerter (har ikke hatt slik intens smerte før) i korsryggen at jeg ble kvalm.

- Småkvalm, lite matlyst, spesielt idag.

- Intense smerter i underlivet, dette har jeg hatt den siste uken (siste 7 dagene ca.)

- Menssmerter, noe jeg aldri pleier å få når jeg får vanlig mens......

- Noe oppblåst/stramhetsfølelse i magen/underlivet.



Ja, det var iallefall det jeg kommer på nå.

Hva tror dere om dette? Som sagt, jeg venter fortsatt mensen om noen få dager, men har lest at denne lille blødningen/utfloden min kan være festeblødning....

Hvilke symptomer fikk du FØR IKM? :)

Håper på saklige og kjekke svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg testet ikke før 2 dager etter IKM, trodde ikke helt det ble jackpot den måneden, så jeg glemte bort hele prøvingen. Eneste symptomer jeg hadde var at jeg var frossen og skikkelig premenstruell i humør. Trodde det var IKM som var på vei, men den gang ei. 2 dager etter IKM var jeg mer grinete enn noensinne, så da våkna jeg litt opp og tok en test.Ikke noe mer grinete etter det :)

Resten av symptomene dukket ikke opp før mellom uke 6 og uke 8 (kvalm, såre bryst, opp og tisse om natta..)



Anonymous poster hash: 51cb7...88e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ømme bryst, klarte ikke å spise brød, kaffe luktet jævlig, småstikkinger i underlivet. Sov to-tre-fire ganger om dagen.

Hjelpes, jeg tror ikke mensen kommer denne mnd jeg.

Edit: jo og selvfølgelig veldig sint og lett irritert, og synes alle rundt meg er tåplige.

Endret av solch
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...