Gå til innhold

Er dette tidlige gravidsymtomer? Hva var/er dine?


inmo

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg vet at det er mange tråder med det samme som dette forsåvidt, men jeg tenkte jeg ville dele noen av symptomene jeg føler jeg har fått. Jeg er mellom 2-4 dager FØR ikm, og går daglig på p-pille, men har glemt totalt 3 stk dette brettet.
Jeg er ikke en "prøver", men vet ikke hvordan de glemte p-pillene kan påvirke symptomene. Det er også derfor jeg lager en egen tråd her, slik at dere kan dele deres erfaring/si noe om hva dere tror. :)

Symptomene jeg har per i dag:

- Rødbrun, tynn utflod. Denne har vart i 3 dager nå (siden lørdag) og har kun vært lyserosa/brunlig - og det renner ikke ut, det kommer kun når jeg er på toalettet og tørker meg, det er da jeg ser det. Denne begynte da ca. 5-6 dager før IKM.

- Har hele helgen hatt smerter i rygg/korsrygg, men har problemer med korsrygg fra før. I dag derimot, fikk jeg så intense smerter (har ikke hatt slik intens smerte før) i korsryggen at jeg ble kvalm.

- Småkvalm, lite matlyst, spesielt idag.

- Intense smerter i underlivet, dette har jeg hatt den siste uken (siste 7 dagene ca.)

- Menssmerter, noe jeg aldri pleier å få når jeg får vanlig mens......

- Noe oppblåst/stramhetsfølelse i magen/underlivet.



Ja, det var iallefall det jeg kommer på nå.

Hva tror dere om dette? Som sagt, jeg venter fortsatt mensen om noen få dager, men har lest at denne lille blødningen/utfloden min kan være festeblødning....

Hvilke symptomer fikk du FØR IKM? :)

Håper på saklige og kjekke svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du burde vel heller postet denne på prøverforumet. Her er folk som er gravide eller har barn.

Anonymous poster hash: 07627...15f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt noen av symtomene du nevner, hvertfall ikke før ventet mens.



Anonymous poster hash: 36d33...ea3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde vel heller postet denne på prøverforumet. Her er folk som er gravide eller har barn.

Anonymous poster hash: 07627...15f

Jeg er ikke en prøver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du går og venter på å finne ut om du er gravid. Det er nettopp dette som diskuteres i prøverforumet. Er så lei av alle dere som sier dere ikke er prøvere. Med mindre man bruker prevensjon 100% av tiden så er man prøver! dvs. "det gjør ikke noe hvis det bare skjer lissom". Da er man prøver, bare ikke en kalkulert og planlagt prøver.

Anonymous poster hash: 07627...15f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Santa Barbara

Jeg tror den eneste måten du kan finne det ut på er å ta en test. Jeg husker jeg glemte pillene en gang og trodde jeg var gravid fordi jeg hadde symptomer på det. Mulig det bare var fantomsymptomer siden jeg var klar over at jeg ikke hadde tatt pillene.
Når jeg ble gravid på ordentlig fikk jeg ferskenfarget utflod, mensensmerter, tok veldig for til tårene og måtte opp å tisse om natten - noe som ikke er normalt for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men du går og venter på å finne ut om du er gravid. Det er nettopp dette som diskuteres i prøverforumet. Er så lei av alle dere som sier dere ikke er prøvere. Med mindre man bruker prevensjon 100% av tiden så er man prøver! dvs. "det gjør ikke noe hvis det bare skjer lissom". Da er man prøver, bare ikke en kalkulert og planlagt prøver.

Anonymous poster hash: 07627...15f

Jeg er møkklei dere som ikke klarer å la være å kommentere. Jeg ønsket saklige svar, ikke sånne usaklige og frekke svar som dette. Jeg er ikke en AKTIV prøver, det må jeg få lov og si og også mene det, for det er jeg ikke. Jeg har derimot ingenting i mot å bli gravid, men jeg er bare en ung jente som kjenner på merklige symptomer på kroppen jeg ellers aldri kjenner, og kan ikke ta test før om noen dager. Jeg er utålmodig, nyskjerrig og har aldri vært gravid før. SLUTT å bland deg inn i de temaene du ikke har noe saklig å svare på. Irriter deg så mye du bare ønsker, men hold de frekke kommentarene dine borte!!!!!! :) Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror den eneste måten du kan finne det ut på er å ta en test. Jeg husker jeg glemte pillene en gang og trodde jeg var gravid fordi jeg hadde symptomer på det. Mulig det bare var fantomsymptomer siden jeg var klar over at jeg ikke hadde tatt pillene.

Når jeg ble gravid på ordentlig fikk jeg ferskenfarget utflod, mensensmerter, tok veldig for til tårene og måtte opp å tisse om natten - noe som ikke er normalt for meg.

Ja, er klar over det.. Men må nok vente noen dager til :/ Ønsker forsåvidt bare å se andres innspill og lignende erfaringer, om sjansen er der eller ei.. Hater når jeg roter med pillene, huff! Og så kan det jo også hende at det bare er jeg som "leter" etter symptomene.. Tusen takk for svar!! :) Setter pris på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente stikkinger i livmor/underliv og brystene, PMS kom ikke (noe den vanligvis gjør) og jeg fikk utflod (hvit/blank), noe jeg vanligvis ikke har. I tillegg var det noen småting som at jeg et par ganger ble helt overveldet av lukter og at jeg ble veldig tett i nesa, men det kan jo ha vært tilfeldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente stikkinger i livmor/underliv og brystene, PMS kom ikke (noe den vanligvis gjør) og jeg fikk utflod (hvit/blank), noe jeg vanligvis ikke har. I tillegg var det noen småting som at jeg et par ganger ble helt overveldet av lukter og at jeg ble veldig tett i nesa, men det kan jo ha vært tilfeldig :)

Spennende, hvor tidlig kjente du dette?

Jeg har litt mer utflod i dag (Nok til å fylle 1,5 tampong, men det holder seg mørkebrunt med litt rødt i.. Har også smerter/menssmerter og enda vondt i korsrygg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble kvalm, det var eneste symptomet jeg hadde tidlig.

Anonymous poster hash: fdaa2...97d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg rundt Ikm, og blør litt mer nå enn jeg gjorde. MEN blodet er mer brunt enn rødt, og det opplever jeg kun når mensen er ferdig (resteblod). Noen som har opplevd dette?

Jeg og samboer skal ha fest i helgen, så lurer jeg på om jeg bare skal ta en test. .. Hva synes dere???????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg tror mensen din er på vei etter slik du beskriver det.



Anonymous poster hash: 55670...db3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg rundt Ikm, og blør litt mer nå enn jeg gjorde. MEN blodet er mer brunt enn rødt, og det opplever jeg kun når mensen er ferdig (resteblod). Noen som har opplevd dette?

Jeg og samboer skal ha fest i helgen, så lurer jeg på om jeg bare skal ta en test. .. Hva synes dere???????

Jupp, jeg synes du skal ta en test. Bedre å sjekke, enn å kanskje drikke når an ikke bør. Selv om jeg og synes at det høres ut som om mensen er på vei - men det skader jo ikke akkurat å ta en test.

Sju spørsmålstegn etter hverandre er forøvrig forbeholdt folk med ødelagt tastatur eller spasmer.

Anonymous poster hash: 29917...9b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, jeg synes du skal ta en test. Bedre å sjekke, enn å kanskje drikke når an ikke bør. Selv om jeg og synes at det høres ut som om mensen er på vei - men det skader jo ikke akkurat å ta en test.

Sju spørsmålstegn etter hverandre er forøvrig forbeholdt folk med ødelagt tastatur eller spasmer.

Anonymous poster hash: 29917...9b9

Ble enig med meg selv også, jeg tar test i morgen tidlig.

Ja, det er mest sannsynligvis mensen - men når mensen ALDRI har oppført seg sånn før + de andre småsymptomene, så vil jeg heller være på den sikre siden å teste. Håper det evt ikke ender med noe SA :(

Ja, da sier vi at tastaturet mitt klikket da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...