Gå til innhold

Hvor finner jeg en slik kosebamse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg leter etter et kosedyr, håper dette er riktig forum å spørre på. Niesa mi hadde verdens fineste kosebamse da hun var liten, og nå er jeg på jakt etter en lignende en. Det var en kanin, men kroppen var ikke vanlig kosedyr-kropp, mest "flat". Den minnet litt om de koseklutene med kosebamsehoder:

12371_Teddykompaniet_Teddykompaniet__kos

men uten at det var så mye klut - mer kropp.

Om det ble forståelig. :fnise: Er det noen som vet hvor de selger denslags? (både ordentlige butikker og nett) :)



Anonymous poster hash: 72d24...2e6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den ser ut til å være fra Diinglisar? I tillegg til noen lekebutikker og babybutikker, er det flere nettbutikker som selger merket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ser ut til å være fra Diinglisar? I tillegg til noen lekebutikker og babybutikker, er det flere nettbutikker som selger merket.

Den på bildet i hovedinnlegget er fra Dinglisar ja. Men det e vel ikke en eksakt slik ts er ute etter, men noe lignende som ikke har så mye klut.....

Anonymous poster hash: b9a4a...b63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaah, nesten sånn! Bare ikke så blå - det er en gave til et knøtt som ikke er født enda, og foreldrene vet ikke kjønnet. Takk for tips!

http://www.sprell.no/produkt/koseklut-med-kanin

Der er det en. Og så har jeg sett sånne på Brio.

Takk for tips! Den der var litt for "klutete", men fryktelig søt da! Den som hadde vært perfekt her er en med kropp som er litt mer som denne: http://www.sprell.no/produkt/koseklut-apen-sander

Den ser ut til å være fra Diinglisar? I tillegg til noen lekebutikker og babybutikker, er det flere nettbutikker som selger merket.

Den på bildet i hovedinnlegget er fra Dinglisar ja. Men det e vel ikke en eksakt slik ts er ute etter, men noe lignende som ikke har så mye klut.....

Anonymous poster hash: b9a4a...b63

Stemmer. Men takk for tips og hjelp likevel :)

Anonymous poster hash: 72d24...2e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaaaah, nesten sånn! Bare ikke så blå - det er en gave til et knøtt som ikke er født enda, og foreldrene vet ikke kjønnet. Takk for tips!

Anonymous poster hash: 72d24...2e6

De finnes i forskjellige farger og varianter.

Anonymous poster hash: b9a4a...b63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En del sykehus har slike i gavebutikken har jeg sett også :) De jeg har sett er fryktelige søte (fikk nesten lyst på en selv), og med en del mer kropp og hode enn klut :)



Anonymous poster hash: cca08...61b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi kjøpte enn slik på kid mener jeg. Den var som en kosebamse med kropp og hode men kroppen var ikke fylt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne har de på Princess, vesla elsker den! :)

8070250120.jpg

Da var det princess og ikke kid vi kjøpte vår på. Er akkurat den vi har også. Men her gjelder kun kosekluten fra goboken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...