Gå til innhold

Nupper på overarmene


la_luz

Anbefalte innlegg

Hei

har hatt nupper på overarmene i mange år, blir bedre i sola men de går aldri bort!!! Pga dett liker jeg ikke å gå i topper uten armer og er ikke fornøyd med armene mine....

Noen som har noen tips om hvordan jeg kan bli kvitt det, gjerne spsifikke produkter. Har prøvd skrubb, men føler ikke at dette hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ethereal

Prøv med skrubbehansker, smør deretter med et av bodybutterne til bodyshop. Du må være tålmodig, men etter en tid vil du nok merke forandring.

Ellers kan du prøve en bodylotion med glykolsyre, tipper MD Formulations har noe slikt, men det koster mye mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har jammen jeg også.. kviselignende, og det kommer hvitt greier når jeg pirker.. men det varierer hver dag hvor mye, idag har jeg så og si ingenting.. men det er der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ethereal har du vært plaget med dette selv, og fått det bort?

Setter kjempe pris på svar, ville bare gjerne høre fra noen som hadde hatt dette problemet og klart å bli kvitt nuppene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Jeg har ikke vært plaget selv, men leste akkurat et innlegg på et annet forum om det samme. Det er visstnok døde hudceller som samler seg, og tetter porene. Derfor vil en skrubb hjelpe på problemet, eller glykolsyre, som har samme effekt.

Personlig liker jeg som sagt skrubbehanskene til Body Shop teamet opp med en god dusjgele, skrubb gjerne til huden er blitt litt rød og varm, ca to ganger pr.uke. Vanlige skrubbekremer er etter min erfaring bedre for luksusfølelsen enn det faktisk hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...