Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2014 #81 Skrevet 11. februar 2014 Nei, men du lager en tråd om det på kg, og mange på kg sprer det videre på face, og så går det videre ukontrollert. skal ikke så mye til for å legge to og to sammen. Anonymous poster hash: 786c3...10f Tviler på at noen gidder å spre ting som legges ut på KG ut på Face, da har de veldig lite å gjøre. 2
Ferny Skrevet 11. februar 2014 #82 Skrevet 11. februar 2014 LOL, likte han fyren som drar frem blotting og straffeloven. Han kommer til å bli en svært udugelig jurist! Den dagen politiet begynner å straffeforfølge folk som ved uhell sender en tvilsom snap til sine venner, det er den dagen jeg.... jeg.... jeg vet ikke. Men det kommer aldri til å skje. 1
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2014 #83 Skrevet 11. februar 2014 LOL, likte han fyren som drar frem blotting og straffeloven. Han kommer til å bli en svært udugelig jurist! Den dagen politiet begynner å straffeforfølge folk som ved uhell sender en tvilsom snap til sine venner, det er den dagen jeg.... jeg.... jeg vet ikke. Men det kommer aldri til å skje. Den dagen må jeg emigrere til Australia som politisk flyktning, eller noe. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå