Gå til innhold

when the shit hits the fan

Fremhevede innlegg

Skrevet

Søstera mi gjorde noe lignende en gang, men hun var ikke erotisk, hun lovet bort tæsk til feil person. ;)

Tror ikke jeg var spesielt erotisk heller. Hadde nok bikket over i det vulgære på det tidspunktet....ai...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke jeg var spesielt erotisk heller. Hadde nok bikket over i det vulgære på det tidspunktet....ai...

No bie liv, Rai, rai.

• Liker 1
Skrevet

:-D

Oppdater oss om hvordan denne uka ble!

Haha. Uff. Du får bare prøve å le av det.

Lettere for oss andre enn deg tenker jeg :-)

Anonymous poster hash: 80669...abf

Skrevet

Hihi, måtte le litt nå! :fnise:

Skrevet

:-D

Oppdater oss om hvordan denne uka ble!

Haha. Uff. Du får bare prøve å le av det.

Lettere for oss andre enn deg tenker jeg :-)

Anonymous poster hash: 80669...abf

Det her er jeg ferdig med jeg nu ja.

Skrevet

Har vi ikke alle en venn som alltid tar screenshot av alle bildesnuttene h*n får? Ville ikke trodd at de bildene er vekk selv om du fjernet dem :laugh:

Anonymous poster hash: c2d88...71c
  • Liker 2
Skrevet

Har vi ikke alle en venn som alltid tar screenshot av alle bildesnuttene h*n får? Ville ikke trodd at de bildene er vekk selv om du fjernet dem :laugh:

Anonymous poster hash: c2d88...71c

Jeg skiter faktisk i det.

Skrevet

Fått noen fler kommentarer enn de to du har nevnt?

Anonymous poster hash: 76730...896
Skrevet

Jeg skiter faktisk i det.

:tommelopp:

Skrevet

Håper du har lært til neste gang - at det er på "dagens outfit" du må poste slike bilder neste gang du leker hanske, slik at vi KG-ere slipper å fomle i blinde.

• Liker 1
Skrevet

Fått noen fler kommentarer enn de to du har nevnt?

Anonymous poster hash: 76730...896

Det kom inn en snap med bilde av en middagstallerken fylt av Spagetti Bolognese med teksten: Du skal få lov til å holde på.

Skrevet

Jeg ser ikke forskjellen.

Nei men så bra du ikke har ansvar for barn og unge, da, for hvis du ikke ser forskjellen på de to vitner det virkelig om dårlig dømmekraft.

Anonymous poster hash: f3422...705

Skrevet

Nei men så bra du ikke har ansvar for barn og unge, da, for hvis du ikke ser forskjellen på de to vitner det virkelig om dårlig dømmekraft.

Vel, men da er det ikke mange barn som kan bo hjemme hvis ikke foreldrene kan begå en fadese uten at alle mulige slalgs uvesener æser seg opp over saken.

• Liker 1
Skrevet

Det kom inn en snap med bilde av en middagstallerken fylt av Spagetti Bolognese med teksten: Du skal få lov til å holde på.

Og: Du kan bare fortsette sånn du.

Skrevet

Vel, men da er det ikke mange barn som kan bo hjemme hvis ikke foreldrene kan begå en fadese uten at alle mulige slalgs uvesener æser seg opp over saken.

Det er mange måter å begå fadeser på, og jeg skal spare mine barn for å sende onanerende videoer av meg selv til andre, da alle vet slikt kan komme på avveie. Videre er jeg ikke så overskråsikker på meg selv at jeg ikke ønsker tilbakemeldinger, og det synes jeg er en utrolig viktig egenskap jeg også ønsker hos de som skal ta vare på mine barn mens jeg er på jobb, fordi det har så mye å si for hvor behagelig man er å omgås for andre.

Skrevet

For en underlig tråd.. Her kommer et svært lite selvhøytidelig skråblikk på livet, og det blir møtt av skadefryd og lite empati, sånn bortsett fra en og annen som ser ut til å tenke 'Ja, kunne vært meg'. Tror det ikke hadde vært så dumt jeg, om folk tok seg selv hakket mindre seriøst og senket skuldrene litt.

Gjest: jeg vet ikke om jeg skal si at tråden din var en god inspirasjon, men, ja, det kunne ha vært meg, og jeg hadde ikke tatt det så elegant som deg. Hatten av.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har jo begynt å treffe så fin fyr i Trondheim via Tinder og vi driver og sender Snap når vi ikke kan møtes og i dag så laget jeg en fin serie med "historier", men det jeg glemte er at de blir sendt til hele listen automatisk. Ta lærdom av det her folkens, og jeg tror det kan bli en interessant uke for min del....

Tror ikke på historien din, isåfall vil det være en hel haug med mennesker som nå vet at du har en bruker på kg.

Anonymous poster hash: 786c3...10f

Skrevet

Tråden ryddet for sjikane og avsporing

Kosemose, mod

Skrevet

Det er mange måter å begå fadeser på, og jeg skal spare mine barn for å sende onanerende videoer av meg selv til andre, da alle vet slikt kan komme på avveie. Videre er jeg ikke så overskråsikker på meg selv at jeg ikke ønsker tilbakemeldinger, og det synes jeg er en utrolig viktig egenskap jeg også ønsker hos de som skal ta vare på mine barn mens jeg er på jobb, fordi det har så mye å si for hvor behagelig man er å omgås for andre.

Du skal vel egentlig drite i privatlivet til folk og stole på at de er som deg, proffesjonelle på jobb. ;)

For en underlig tråd.. Her kommer et svært lite selvhøytidelig skråblikk på livet, og det blir møtt av skadefryd og lite empati, sånn bortsett fra en og annen som ser ut til å tenke 'Ja, kunne vært meg'. Tror det ikke hadde vært så dumt jeg, om folk tok seg selv hakket mindre seriøst og senket skuldrene litt.

Gjest: jeg vet ikke om jeg skal si at tråden din var en god inspirasjon, men, ja, det kunne ha vært meg, og jeg hadde ikke tatt det så elegant som deg. Hatten av.

Lurer på tonen til enkelte ja.

Tror ikke på historien din, isåfall vil det være en hel haug med mennesker som nå vet at du har en bruker på kg.

Hvordan da? Det skjedde jo ikke på KG.

Skrevet

Hvordan da? Det skjedde jo ikke på KG.

Nei, men du lager en tråd om det på kg, og mange på kg sprer det videre på face, og så går det videre ukontrollert. skal ikke så mye til for å legge to og to sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...