Gå til innhold

when the shit hits the fan

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har jo begynt å treffe så fin fyr i Trondheim via Tinder og vi driver og sender Snap når vi ikke kan møtes og i dag så laget jeg en fin serie med "historier", men det jeg glemte er at de blir sendt til hele listen automatisk. Ta lærdom av det her folkens, og jeg tror det kan bli en interessant uke for min del....

• Liker 19
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarte du å slette den? Ei venninne av meg hadde sin pinlige fadese synlig for alle i 24 timer fordi hun ikke visste det gikk an å slette.

• Liker 2
Skrevet

Burde ikke tittelen heller være: When the shit hits the fanclub?

Sorry :fnise:

Våre tanker går til de etterpåkloke...

• Liker 15
Skrevet

Klarte du å slette den? Ei venninne av meg hadde sin pinlige fadese synlig for alle i 24 timer fordi hun ikke visste det gikk an å slette.

Hvor hen gjør man det da?

Skrevet (endret)

Hvor hen gjør man det da?

Over vennelista di klikker du på ditt eget navn, så klikker du på hvilken del av historien det gjelder, så klikker du på det tannhjulet, så klikker du delete. :)

Repeter for alle delene du vil ha fjernet.

Der kan du også se hvem som har sett historien din allerede, altså hvem det kan bli litt ubehagelig å treffe neste gang..

Endret av Chloe-
  • Liker 3
Skrevet

Det er egentlig litt beroligende for oss andre at Gjest ikke er kongen på haugen i alle ting. :fnise: Anonymous poster hash: 265f7...262

• Liker 26
Skrevet

Jeg har jo begynt å treffe så fin fyr i Trondheim via Tinder og vi driver og sender Snap når vi ikke kan møtes og i dag så laget jeg en fin serie med "historier", men det jeg glemte er at de blir sendt til hele listen automatisk. Ta lærdom av det her folkens, og jeg tror det kan bli en interessant uke for min del....

Hva sendte du?

Anonymous poster hash: 52ee5...dcb

Skrevet

:laugh:

Å herregud, du må slette! Haha... det er faktisk (heldigvis) mulig. Lykke til med det - og resten av uken. Husk caps og solbriller.

• Liker 3
Skrevet

Over vennelista di klikker du på ditt eget navn, så klikker du på hvilken del av historien det gjelder, så klikker du på det tannhjulet, så klikker du delete. :)

Repeter for alle delene du vil ha fjernet.

Der kan du også se hvem som har sett historien din allerede, altså hvem det kan bli litt ubehagelig å treffe neste gang..

Gjort, men mange såg den ja.

Det er egentlig litt beroligende for oss andre at Gjest ikke er kongen på haugen i alle ting. :fnise:

Anonymous poster hash: 265f7...262

Du kan så si.

Hva sendte du?

Meg onanerende mens jeg kikket dypt inn i kameraet.

:laugh:

Å herregud, du må slette! Haha... det er faktisk (heldigvis) mulig. Lykke til med det - og resten av uken. Husk caps og solbriller.

Gjort, men noen såg det og jeg fikk snaps tilbake med teksten "Du ska få lov te å bare holde på" og "naisj".

• Liker 3
Skrevet

Hva mener dere med historier? Jeg kan ikke snapchat.

Skrevet

HAHAH

Kan du vær så snill og holde oss oppdatert på hva slags kommentarer du får?

Anonymous poster hash: 76730...896

• Liker 10
Skrevet

HAHAH

Kan du vær så snill og holde oss oppdatert på hva slags kommentarer du får?

Ok.

• Liker 4
Skrevet

Jeg får så vondt av å tenke på dette at jeg ikke vil inn hit igjen for å følge med videre i historien. Guuud, så flaut!!!

• Liker 7
Skrevet (endret)

Jeg får så vondt av å tenke på dette at jeg ikke vil inn hit igjen for å følge med videre i historien. Guuud, så flaut!!!

Nei da, kommentarene hittil har vært "Nais" og "Du har tid te d på en mandag, dån!"

Endret av Gjest
  • Liker 2
Skrevet

Gjort, men mange såg den ja.

Du kan så si.

Gjort, men noen såg det og jeg fikk snaps tilbake med teksten "Du ska få lov te å bare holde på" og "naisj".

Å herregud!!

Hva slags folk har du på snapchat?

Jeg hadde flyttet til Kina.

• Liker 7
Skrevet

Å herregud!!

Hva slags folk har du på snapchat?

Jeg hadde flyttet til Kina.

Folk jeg omgåes til daglig og elskere.

• Liker 1
Skrevet

Æsj, så ekkelt!

Anonymous poster hash: c64e5...589
  • Liker 3
Skrevet

Prøver å tenke hva jeg skulle gjort om det hadde skjedd meg!:O

Jeg har jo mamma, pappa, småsøsken(12 & 13 år), bestemor, venner og fyren jeg er forelsket i på snapchat!

Tror jeg hadde gått for ny identitet i et nytt land.

• Liker 7
Skrevet

Æsj, så ekkelt!

Anonymous poster hash: c64e5...589

Hva er det ekle?

Prøver å tenke hva jeg skulle gjort om det hadde skjedd meg!:O

Jeg har jo mamma, pappa, småsøsken(12 & 13 år), bestemor, venner og fyren jeg er forelsket i på snapchat!

Tror jeg hadde gått for ny identitet i et nytt land.

Vel, jeg har ikke mora mi eller søstrene sisters på Snap, og ingen under 16 år, så vidt jeg vet, så jeg skal prøve å legge det her bak meg.

• Liker 2
Skrevet

Sikkerkt mange fler enn en fyr i Trondheim som gliser i skjegget i dag!

Anonymous poster hash: b5b62...9eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...