Gå til innhold

Finne på med baby


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis man har en baby som liker å trille i vogn, bli båret og til en viss grad være på gulvet, hva kan man finne på? Det er hyggelig med tur, men vogna er tung og må bære den opp en trapp og bære ut tung unge og overdel selv, med hund på slep.

Men vil ikke føle at jeg depper inne heller, at jeg gror fast i leiligheten... Er det noe morsomt for mor og barn man kan finne på?

Anonymous poster hash: 4bd1c...e08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøp deg en ergobaby å ha ungen hengende på deg, så kan du komme deg ut av huset med hunden uten masse ekstra å bære opp og ned trappa.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det noe tilbud om babysang i nærheten? Evt babysvømming? Selv var jeg glad i babysang, hos oss var det en time sang og så lunsj, god mulighet til å være sosial.

Ellers er det babykino.

Og noe mulighet for at pappaen kan bære ned og opp vogna før og etter jobb? Litt lettere for deg.

Anonymous poster hash: e3021...9c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke det er noen bad i nærheten, men det hadde sikkert vært gøy :)

Café og ja, men da må jeg jo ut med vogna da, eller bæresele. Babykino hadde ikke barnet godtatt, hehe. Det hadde nok blitt for kjedelig, men det hadde jo gått an å sitte der så lenge barnet godtar det :) det var en god idé.

Men da må jeg fortsatt ut med vogna... Pøvde å leke med byggeklosser, men det var kjedelig. Babyen vil gjerne bli underholdt, liker at jeg synger sanger og tuller og tøyser, men å holde på med det hele dagen blir jo litt mye.

Anonymous poster hash: 1872a...76b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har emmaljunga city cross, hvem er lettere?

Anonymous poster hash: 1872a...76b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange vogner som er lettere. En venninne av meg har en City Jogger Elite, og der er sportsdelen bare et tøystykke og veier ingen ting ifht min City Cross.



Anonymous poster hash: 0b8e9...51f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På babykino har du jo med leker til barnet. Jeg sitter i trappene og leker med henne, går litt rundt osv.

Babysang er gøy :)

Åpen barnehage?

Jeg drar med meg Simoen ut og inn hver dag. Orker ikke sitte inne, da blir jeg bare sur ;) Handler litt, besøker venninner, inviterer venninner på lunch, går masse tur. Ja, det er kjempetungt å ta vogna ut/inn, opp/ned, men det får gå ;)

Anonymous poster hash: ad42b...a48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er babyen? Er du med i en barselgruppe?

Anonymous poster hash: 2392a...601

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...