Gå til innhold

får alle festeblødning?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det også normalt å ikke få d? Noen som ikke hadde det, hvilke andre symptomer hadde du da? Type uke 3-4?

Anonymous poster hash: 10e2b...5e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er langt i fra alle som har festeblødning. Jeg har vært gravid 3 ganger og har aldri hatt festeblødning.

Eneste symptom jeg har hatt de første ukene er murringer i livmorområdet. Det har startet 8-10 dager etter eggløsning og gitt seg i uke 5-6



Anonymous poster hash: 36bf0...1d7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er langt i fra alle som har festeblødning. Jeg har vært gravid 3 ganger og har aldri hatt festeblødning.

Eneste symptom jeg har hatt de første ukene er murringer i livmorområdet. Det har startet 8-10 dager etter eggløsning og gitt seg i uke 5-6

Anonymous poster hash: 36bf0...1d7

disse murringene, var de konstante slm gjennom hele dagwn eller var det bare innimellim?

TS

Anonymous poster hash: 10e2b...5e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

disse murringene, var de konstante slm gjennom hele dagwn eller var det bare innimellim?

TS

Anonymous poster hash: 10e2b...5e8

De var vel er eller mindre konstante, men varierte i styrke

Anonymous poster hash: 36bf0...1d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært gravid 4 ganger og aldri hatt det.



Anonymous poster hash: ee4c2...d1e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt festeblødninger i noen av svangerskapene mine, men fikk veldig tidlig kul på magen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke festeblødning her heller. Ingen symptomer bortsett fra oppblåsthet heller før uke sju eller noe. Da ble jeg trøtt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært gravid 5 ganger og aldri hatt festeblødning. Ingen av venninnene mine har hatt det heller.

Det er vel ganske skjeldent at man har symptomer så tidlig. Første symptomene jeg fikk var tretthet og kvalme i ca. uke 6



Anonymous poster hash: 8a036...0b8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke festeblødning. Men veldig tydelige murringer og "menssmerter". Men jeg var gravid med tvillinger og livmoren min vokste fort, så det var visst forklaringen på smertene. Varte fra uke 4-5 og ut svangerskapet.



Anonymous poster hash: c860b...8fc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke festeblødning når jeg var gravid. Jeg blødde derimot ganske mye i én dag når jeg var 8 uker på vei - trodde jeg aborterte, men det gjorde jeg altså ikke. Første symptomer hos meg var ca uke 6-7, da fikk jeg enormt ømme pupper, det gjorde vondt å dusje fordi de var så ømme. Det var det eneste jeg merket, bortsett fra uteblitt mensen.



Anonymous poster hash: bde25...d56
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...