Gå til innhold

Stygge kjønnslepper, kan ikke gå i vanlige klær pga det..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når du sier at leppene synes høres det jo ut som du har buksa oppi skrittet, mellom kjønnsleppene? Er ikke det litt ubehagelig?

Nei da, dette skjer meg også i noen spesifikke bukser. Det er bukser som har en spesiell søm i skrittet og som kanskje er litt tynne i stoffet (ala tights jeans). Jeg bruker andre bukser på samme måte uten at dette skjer. Men ja, det er ubehagelig det er det. Kan jo ikke akkurat sagge med buksene heller, men jeg unngår å bruke bunsene da.

Med treningstights kjøper jeg en litt stor og de er litt lettere å dra litt lenger ned i skrittet siden passform ikke er fullt så nøye. Jeg går ellers alltid i singletter etc under overdelene mine og de går ned til skrittet slik at evnt bul ikke vil vise like godt. Kan finne en lang treningstopp også.

Lar ikke dette prege meg noe i hverdagen. Noen bukser kan jeg ikke bruke, og ellers bruker jeg helst en litt lang topp thats it.

Mannen min har smme probem, og må ofte opp en størrelse for at det ikke skal bli så stramt i skrittet (og han er ikke stor sånn til daglig;) ) så det har ok mye med både buksene og kroppsfasongen å gjøre. Tror kanskje de med feks breie hofter men flatere mage lettere kan slite, men det er bare basert på min og mi manns kroppsform da vi er litt breie begge to men ellers slanke.

Anonymous poster hash: ecdc1...8dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Title Hvis dine ører henger ned

Artist Øystein Sunde

hvis dine ører henger ned

kan du ta dem å vifte med

kan du binde dem ganske lett

kan du knytte dem i en rosett

kan du ta dem på ryggen å bære

som en liten soldat med gæveret

hvis dine ører henger ned

og hvis nesa di er rett

og du ligner en hakkespett

kan du pynte den med litt fjær

og spise små rognebær

kan du gå i zoologiske haven

og være der gratis hele dagen

til nesa di blir lang

og hvis nesa di er lang kan du bruke'n som fiskestang

kan du kaste hvor langt du vil

hele snøret og enda litt til

kan du hale opp torsk og laks

og en flyndre hvis du har flaks

hvis nesa di er lang

og hvis rompa di er stor

kan du bruke'n som spisebord

kan du dekke på kopper og fat

og servere den fineste mat

kan du be med deg mor og far

på hummer og russisk kaviar

hvis rumpa di er stor

og henger dine ører ned

kan du ta dem å vifte med

kan du binde dem ganske lett

kan du knytte dem i en rosett

kan du ta dem på ryggen å bære

som en liten soldat med gæveret

hvis dine ører henger ned

Anonymous poster hash: b9d08...ae4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk en lang singlett over skrittet, og genseren over der igjen.



Anonymous poster hash: a2ccd...231
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte ikke før jeg var godt voksen at jeg var uvanlig der nede. Vært et problem, uten at jeg viste det. Ble oppmerksom på det etter et tvprogram for noen år siden. Å sykle er umulig, trange bukser gikk ikke.

Hadde jeg vært yngre hadde jeg operert meg i dag.



Anonymous poster hash: 73e0c...cb7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camel toe.. Noe av det mest irriterende som finnes når det kommer til klær! Jeg sliter litt med det. Vises til og med i dongeribukser hos meg, og de er ikke for trange nei.

Har funnet ut at det har veldig mye med hvilken truse man har på å gjøre. Hanky Panky trusene er veldig gode hvis man liker stringtruser. Hvis ikke er det generelt viktig å styre unna truser med søm på midten. For store truser gir også lettere camel toe. Prøv ulike bukser, det har også veldig mye med disse å gjøre. En bukse kan gi deg camel toe, mens en annen av samme modell ikke gjør det.. Bare å prøve seg frem her.

Eventuelt test ut disse også, minner om de innleggene som ble postet over her, men dette er altså truser med slike innlegg sydd fast. Skal visst være veldig behagelige og.. Finnes i hipster, vanlige truser og stringtruser..
http://www.camelflage.com

Disse er også noe lignende som Smoothgroove, men litt mindre og kan enklere brukes med stringtruser: http://www.amazon.com/CamelAmmo-Waging-War-Front-Lines/dp/B0030H564K/ref=sr_1_3?ie=UTF8&qid=1398158906&sr=8-3&keywords=camel+toe

Endret av SuperFace
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke at de kan synes utenpå buksa hvis de bare stikker litt utenfor. Går du med åletrange tights som du drar langt opp i gamla, eller? Anonymous poster hash: 47ac6...b26

GAMLA??? :D

Anonymous poster hash: 4c215...0b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk en lang singlett over skrittet, og genseren over der igjen.

Anonymous poster hash: a2ccd...231

Det er jo så fryktelig stygt da? Heller kjøp en av de innleggene som er foreslått her.

Anonymous poster hash: c2ad6...4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo så fryktelig stygt da? Heller kjøp en av de innleggene som er foreslått her. Anonymous poster hash: c2ad6...4e1

Jeg synes verken det er stygt at man har en singlet som er litt lang, eller at det synes at man har kjønnslepper. Jeg blir helt matt av alt kroppspresset her inne. Er folk 15 år og usikre? Jeg kan ikke huske at noen tenkte på sånt for et tiår eller to siden. Er det virkelig voksne mennesker som diskuterer det å kjøpe plast(?)innlegg så man ikke skal vise en liten sprekk?

Anonymous poster hash: b9d08...ae4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ytre kjønnsleppene mine stikker liksom litt ut. Jeg synes ikke de er så fine, men bryr meg ikke så mye om det når jeg har sex og sånn. Det som er problemet er at jeg kan ikke bruke vanlige klær. Til og med når jeg bruker vanlige jeans, så ser man antydningen til fitteleppene utenpå buksen. Man ser liksom at det er en sprekk der, og man ser leppene, og det er ikke særlig fint å gå rundt sånn synes jeg. Noen flere som har det sånn, og hva gjør dere for å bruke vanlige klær? Jeg er så lei av å finne fine bukser som jeg ikke kan bruke fordi leppene vises så godt.

Anonymous poster hash: f19db...11e

Hvem bryr seg?

Jeg nevner i fleng: Ingen.

Anonymous poster hash: ecce1...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Newsflash. Man kan se konturene av de fleste kvinners underliv i stramme bukser uavhengig deres kjønnslepper. Bruk bleie eller lev med det.



Anonymous poster hash: 60a40...b36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes verken det er stygt at man har en singlet som er litt lang, eller at det synes at man har kjønnslepper. Jeg blir helt matt av alt kroppspresset her inne. Er folk 15 år og usikre? Jeg kan ikke huske at noen tenkte på sånt for et tiår eller to siden. Er det virkelig voksne mennesker som diskuterer det å kjøpe plast(?)innlegg så man ikke skal vise en liten sprekk?

Anonymous poster hash: b9d08...ae4

Jeg sa ingenting om at det var stygt med kjønnslepper. Selv ser jeg ikke behovet med det innlegget. Men hvis hun føler et så stort ubehag at hun kanskje ikke kan gå med vanlige klær, så kan det jo være en løsning.

Og jo, det er fryktelig stygt med singleter som er dradd så langt ned over en bukse at man ikke skjønner om det er en alt for lang topp eller alt for kort kjole.

Anonymous poster hash: c2ad6...4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa ingenting om at det var stygt med kjønnslepper. Selv ser jeg ikke behovet med det innlegget. Men hvis hun føler et så stort ubehag at hun kanskje ikke kan gå med vanlige klær, så kan det jo være en løsning.

Og jo, det er fryktelig stygt med singleter som er dradd så langt ned over en bukse at man ikke skjønner om det er en alt for lang topp eller alt for kort kjole. Anonymous poster hash: c2ad6...4e1

At du synes det er stygt med lange singleter, betyr ikke at alle andre synes det samme. Selv går jeg gjerne med lange singleter eller tunikae over litt trange bukser eller tights. Ikke for å skjule skrittet, men fordi jeg synes det passer enkelte gensere/cardifans. Så kan andre synes akkurat hva de vil, jeg bryr meg ikke. Og det tror jeg unge jenter må lære også - å bry seg litt mindre om hva andre måtte synes.

Anonymous poster hash: b9d08...ae4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...