Gå til innhold

Dermalogica vs vichy, desperat med dårlig råd!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg bruker dermalogica, men har veldig lite penger for tiden, så vurderer andre merker som vichy..? Er det noen som kan anbefale meg noen produkter derifra, når jeg til vanlig bruker Activ moist fra dermalogica? Er det noen som har gjort det tidligere med noen som helst erfaring, kanskje? Hvis jeg skal bestille dermalogica fra nett isåfall, må jeg da oppgi kortnummeret mitt, eller kan man få regning i posten? har nemlig aldri bestilt fra nettet för...

Takk for svar! (mange spörsmål der...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ethereal

Vichy er et bra merke; på apoteket har de også Avène, som er min favoritt. Fra Vichy ville jeg prøvd meg på f.eks Thermal S1 (eller noe slikt), som gir masse fuktighet til huden din.

Bestiller du Dermalogica på nett, sparer du ca 30-40% på utsalgsprisen i Norge. Du må ha minibankkort med visa (evt kredittkort), og betaler gjennom sikker nettforbindelse. Det går ikke an å få regning i posten. Min favorittside er lookfantastic.com, men mange bestiller også på strawberrynet.com.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Humlen¤

Hello!

Det var jeg som skrev innlegget, hadde bare ikke logget meg på. Tusen takk for svar! Da regner jeg med at jeg pröver vichy denne gangen.. venter nemlig på nytt visa, siden jeg ikke lenger bor i Norge. Derfor ingen bestilling over nett. Har du selv brukt kremen forresten? Regner med at du har det, men sånn for å väre sikker.. Jeg har blandingshud som er veldig fölsom ovenfor parfyme og konserveringsmidler. Tåler heller ikke at det er mye oljer i kremene. Får veldig lett kviser eller utslettlignende greier hvis jeg föler at kremen tetter til porene. Forstår at du ikke kan svare på hele min hudtilstand, men hvis du selv har lignende hudtype så kanskje!... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Jeg har nok ikke en slik hudtype; min hud er til tider så tørr at den er som papir. Men jeg har venner som er veldig fornøyd med den kremen, og de har blandingshud. Du kan sikkert spørre om en prøve først så du får testet ut kremen før du kjøper. Vet ikke helt prisen, men tipper rundt 150NOK?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...