AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #1861 Del Skrevet 7. april 2014 Når ble AM interessert i Mats? :S Anonymous poster hash: e0db2...b2f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #1862 Del Skrevet 7. april 2014 Utrolig hvor ofte han bruker ordet utrolig, helt utrolig er det ...Jeg har så lyst å gi meg som seer for i år, dette er timer jeg ikke får tilbake i livet mitt. Men klarer ikke å skru av TVen. "Det er jo så sykt lættis" Denne sesongen har vært forferdelig dårlig hittil, har sett sporadisk den siste tiden. Lite underholdning i å se folk bade og sole seg! Noen som så den amerikanske paradise som gikk på TV for flere år siden? Det hotellet var luksus, det norske hotellet ser stygg ut sammenlignet med hotellet i den amerikanske versjonen. Anonymous poster hash: 12313...1fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 7. april 2014 #1863 Del Skrevet 7. april 2014 Når ble AM interessert i Mats? :S Anonymous poster hash: e0db2...b2f Når de ble foreldre? Denne sesongen har vært forferdelig dårlig hittil, har sett sporadisk den siste tiden. Lite underholdning i å se folk bade og sole seg! Noen som så den amerikanske paradise som gikk på TV for flere år siden? Det hotellet var luksus, det norske hotellet ser stygg ut sammenlignet med hotellet i den amerikanske versjonen. Anonymous poster hash: 12313...1fe Den med Toni, Beu osv? For ca 10 år siden? Tror det var samme hotellet som de norske brukte før. Men det er vel nytt hotell fra i år er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 7. april 2014 #1864 Del Skrevet 7. april 2014 Når ble AM interessert i Mats? :S Anonymous poster hash: e0db2...b2f Tror det er babyen som får henne til å se seg rundt etter noe annet å gjøre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melly666 Skrevet 7. april 2014 #1865 Del Skrevet 7. april 2014 Jeg skjønner ingenting av hvorfor de har gjort den nye gutten til robot... Men det er utrolig morsomt at det på Aurora kommer opp "etiquette low" 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #1866 Del Skrevet 7. april 2014 Jeg skjønner ingenting av hvorfor de har gjort den nye gutten til robot... Men det er utrolig morsomt at det på Aurora kommer opp "etiquette low" Ref det jeg skrev før, har du sett hvor skumle øyne han har eller? Anonymous poster hash: bccf1...72c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #1867 Del Skrevet 7. april 2014 Jo, han "scanner" jo deltagerne, det er en referanse til Terminator-filmene. tipper han er der for å følge med på hvem som er flinkest med babyene. Anonymous poster hash: 4ed08...335 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kindlooks Skrevet 7. april 2014 #1868 Del Skrevet 7. april 2014 Må le av den skjulte reklamen på betakaroten. De virker litt desperate etter å selge det. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #1869 Del Skrevet 7. april 2014 Må le av den skjulte reklamen på betakaroten. De virker litt desperate etter å selge det. Jeg skal i hvert fall aldri kjøpe det. Anonymous poster hash: d5621...c0b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 7. april 2014 #1870 Del Skrevet 7. april 2014 Må le av den skjulte reklamen på betakaroten. De virker litt desperate etter å selge det. Skjult? Har ikke lagt merke til det jeg.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #1871 Del Skrevet 7. april 2014 Den med Toni, Beu osv? For ca 10 år siden? Tror det var samme hotellet som de norske brukte før. Men det er vel nytt hotell fra i år er det ikke? Ja, Charla (som forøvrig vant den sesongen), Keith, David, Amy, osv. Det ser ikke ut som samme hotell. Det hotellet var finere og designet var mye stiligere. Det var også morsomt at tv-programmet var live, så alle de nye som sjekket inn hadde sett alle episodene, visste om alliansene og hvordan deltakerne var før de sjekket inn. Fant dette på youtube: Anonymous poster hash: 12313...1fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 7. april 2014 #1872 Del Skrevet 7. april 2014 Ja, Charla (som forøvrig vant den sesongen), Keith, David, Amy, osv. Det ser ikke ut som samme hotell. Det hotellet var finere og designet var mye stiligere. Det var også morsomt at tv-programmet var live, så alle de nye som sjekket inn hadde sett alle episodene, visste om alliansene og hvordan deltakerne var før de sjekket inn. Fant dette på youtube: Anonymous poster hash: 12313...1fe Hahaah åh jeg husker jeg så på! Jeg var såååå forelska i en som het Alex ellerno..? Haha guri 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 7. april 2014 #1873 Del Skrevet 7. april 2014 Der er han Alex jeg var så forelska i.. Hahah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 7. april 2014 #1874 Del Skrevet 7. april 2014 Hahaah åh jeg husker jeg så på! Jeg var såååå forelska i en som het Alex ellerno..? Haha guri Og jeg var i Beau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 7. april 2014 #1875 Del Skrevet 7. april 2014 Uff, jeg vet det bare er dukker altså.. Men jeg får litt vondt av måten noen av de behandler de på. Som da de lå ved siden av på festen. Måtte nesten gå opp til jenta mi rundt året å gi henne en klem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #1876 Del Skrevet 7. april 2014 Hahaah åh jeg husker jeg så på! Jeg var såååå forelska i en som het Alex ellerno..? Haha guri Hehe ja, Alex var faktisk ganske kjekk Beau virket veldig snill! Anonymous poster hash: 12313...1fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 7. april 2014 #1877 Del Skrevet 7. april 2014 ÅÅhh..! Nå begynner jeg å bli mektig lei av hele pærra. Det skjer jo fader meg ingenting. Denne uka her synes jeg bare er patetisk og ikke morsom i det hele tatt. Løpe rundt å passe på en baby liksom. Alle babyene gråter jo på en gang! Det er jo ikke slik at en baby begynner å gråte dersom noen ikke passer på å mate ungen. Ser for meg at redaksjonen sitter bak og tenker ¨nei, nå ser det ut som deltakerne holder på å sovne. Fyr på grinemelodien!!¨ Kan ikke Amir komme inn igjen og pule vettet av Ann Marielle? Og så klikker det for Mats We need some drama!! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 7. april 2014 #1878 Del Skrevet 7. april 2014 ÅÅhh..! Nå begynner jeg å bli mektig lei av hele pærra. Det skjer jo fader meg ingenting. Denne uka her synes jeg bare er patetisk og ikke morsom i det hele tatt. Løpe rundt å passe på en baby liksom. Alle babyene gråter jo på en gang! Det er jo ikke slik at en baby begynner å gråte dersom noen ikke passer på å mate ungen. Ser for meg at redaksjonen sitter bak og tenker ¨nei, nå ser det ut som deltakerne holder på å sovne. Fyr på grinemelodien!!¨ Kan ikke Amir komme inn igjen og pule vettet av Ann Marielle? Og så klikker det for Mats We need some drama!! Enig i at vi trenger drama. Men jeg syns det er litt morsomt med baby uke.. Men nå må de snart få ut Aurora for jeg kaster snart opp her jeg sitter i sofaen. For et menneske. Unnskyld meg men.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 7. april 2014 #1879 Del Skrevet 7. april 2014 Enig i at vi trenger drama. Men jeg syns det er litt morsomt med baby uke.. Men nå må de snart få ut Aurora for jeg kaster snart opp her jeg sitter i sofaen. For et menneske. Unnskyld meg men.. Hadde det vært slik at dukkene begynte å gråte hvis dem ikke ble passet godt på, så hadde det jo vært morsomt. Nå er det jo slik at alle dukkene begynner å gråte, selv om noen av dem har gjort alt riktig. De spiller jo av den grinemelodien i høytalerne på hele hotellet Litt sånn, nå må alle gå å busse på babyen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 8. april 2014 #1880 Del Skrevet 8. april 2014 Jeg vet ikke om jeg gidder å se mer. Jeg faktisk sovnet i gårsdagens episode og det sier jo litt. Jeg synes dette har vært en kjedelig sesong og fjorårets sesong var 10 ganger bedre enn denne sesongen her. Boooring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå