Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fame is a mask that eats into the face. As soon as one is aware of being somebody, to be watched and listened to with extra interest, input ceases, and the performer goes blind and deaf in his over-animation. One can either see or be seen.

-John Updyke-

Anonymous poster hash: e5937...729
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener at det beste som kan skje i kveld er dette: Nico slipper kula på 50 000, tror han er skikkelig kul og de andre i mobbegjengen bare "YES"!

MEN; så sier Triana at de må huske ordtaket på veggen: "No success or failure is necessairily final". Og så åpner hun en konvolutt hvor det står at hvis den ene slipper kula, får den andre i finalen avgjøre hvor resten av pengene skal gå. Da sier Aurora at AM og Gabriel skal dele disse :-D Det hadde digget meg så mye at jeg godt kunne sett Nico (som jeg ikke liker) få 50 000, kun for at alle drittsekkene der inne først skal bli sånn WOW, så kult og så etterpå bare: FAAAAAAEEEEEN. Det hadde godtet meg og er SÅ fortjent for AM og Gabs og Aurora :-D :-D *Håpe håpe*

Også må jeg jo si: Tv3 spolier noe helt sykt.....? Den episoden Lene Angelica kom inn igjen så hadde de med henne på intro-musikken......WTF???? Da skjønte jeg at det kom til å bli henne som kom inn.....de ødela DEN spenningen.

Og hvis dere har sett på pre-viewen fra kveldens episode, så hører man at en kule går i bakken, og de viser Arman sitt sjokkerte uttrykk når dette skjer....rett på Arman sin høyre side ser man at en jente med langt, platinablondt hår holder rundt Christer.....altså, hun var ikke en av de som stod og holdt kuler....? Ja, vi skjønner vel alle hva det betyr????? Dårlig av Tv3 :-(

Anonymous poster hash: 70c39...1be
  • Liker 5
Skrevet

Hvem?

Anonymous poster hash: 46281...30a

Mats ja.

Gjest Sunshine23
Skrevet

Tydelig at det blir drama i kveld. På reklamen sier jo Triana " Hei hei ro dere ned"

Kan nesten tyde på at Nico og Aurora vinner og Aurora slipper kula. Så klikker mobbegjengen og derfor må Triana be de om å roe seg ned.

Gjest Sunshine23
Skrevet

Jeg mener at det beste som kan skje i kveld er dette: Nico slipper kula på 50 000, tror han er skikkelig kul og de andre i mobbegjengen bare "YES"!

MEN; så sier Triana at de må huske ordtaket på veggen: "No success or failure is necessairily final". Og så åpner hun en konvolutt hvor det står at hvis den ene slipper kula, får den andre i finalen avgjøre hvor resten av pengene skal gå. Da sier Aurora at AM og Gabriel skal dele disse :-D Det hadde digget meg så mye at jeg godt kunne sett Nico (som jeg ikke liker) få 50 000, kun for at alle drittsekkene der inne først skal bli sånn WOW, så kult og så etterpå bare: FAAAAAAEEEEEN. Det hadde godtet meg og er SÅ fortjent for AM og Gabs og Aurora :-D :-D *Håpe håpe*

Også må jeg jo si: Tv3 spolier noe helt sykt.....? Den episoden Lene Angelica kom inn igjen så hadde de med henne på intro-musikken......WTF???? Da skjønte jeg at det kom til å bli henne som kom inn.....de ødela DEN spenningen.

Og hvis dere har sett på pre-viewen fra kveldens episode, så hører man at en kule går i bakken, og de viser Arman sitt sjokkerte uttrykk når dette skjer....rett på Arman sin høyre side ser man at en jente med langt, platinablondt hår holder rundt Christer.....altså, hun var ikke en av de som stod og holdt kuler....? Ja, vi skjønner vel alle hva det betyr????? Dårlig av Tv3 :-(

Holdt kuler`?

AnonymBruker
Skrevet

Holdt kuler`?

Hehe :-) Ja, de har jo en kule hver..... Og hvis Lene Angelica står sammen med Christer på sidelinjen mens den ene av de som holder kulene slipper den.....så har jo egentlig Tv3 spoilet seg selv!?!?!?! :-/

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aurora, svi grandisen og la oss slippe å se WOWshiiiiietLOLomgEGvetsjeeåherreguuuuudOMGWOW-jenta.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Aurora, svi grandisen og la oss slippe å se WOWshiiiiietLOLomgEGvetsjeeåherreguuuuudOMGWOW-jenta.

LOL!!!!!

Gjest Sunshine23
Skrevet

Hehe :-) Ja, de har jo en kule hver..... Og hvis Lene Angelica står sammen med Christer på sidelinjen mens den ene av de som holder kulene slipper den.....så har jo egentlig Tv3 spoilet seg selv!?!?!?! :-/

Men den kan jo være Simone som holder rundt han?

• Liker 1
Skrevet

11 jobbtilbud my ass! Ikke faen om den ekle slimballen Mats har fått 11 jobbtilbud etter Paradise Hotel. Det er da bare bullshit og noe han skryter på seg ;) Folk må jo være dumme hvis de tror på dette. Tror ikke en gang et søppelbyrå eller vaskebyrå ville ansatt han.

Nei nå må Nico og Aurora vinne og Aurora må slippe kulen før Nico gjør det.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Uff. Akkurat nå føler jeg at jeg ikke har noe liv, bare tull, men tenk å bli så engasjert i en tvserie at man sitter og venter på at klokka blir 21.30!!!

Har vel sett 2 halve sesonger tidligere....

Sitter her og venter på finalen - slik at ting kan gå tilbake til normalen.

Prøver å tenke over hvorfor jeg har blitt så engasjert, og svaret er vel at tingene som har skjedd der inne, har berørt meg i stor grad og provosert meg veldig. Enkelt og greit. Mobbing, baksnakking, mannssjåvinisme, utfrysing og masse urettferdighet.

En god kveld til alle dere der ute!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Haha, samme her. Har aldri sett en sammenhengende episode i mitt liv. Men denne sesongen er jeg helt hekta :P

Uff. Akkurat nå føler jeg at jeg ikke har noe liv, bare tull, men tenk å bli så engasjert i en tvserie at man sitter og venter på at klokka blir 21.30!!!

Prøver å tenke over hvorfor jeg har blitt så engasjert, og svaret er vel at tingene som har skjedd der inne, har berørt meg i stor grad og provosert meg veldig. Enkelt og greit. Mobbing, baksnakking, mannssjåvinisme, utfrysing og masse urettferdighet.

Anonymous poster hash: 319d9...569

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Haha, samme her :P har aldri sett en sammenhengende episode i mitt liv tidligere. Men denne sesongen er jeg helt hektet :P

Anonymous poster hash: 319d9...569

• Liker 1
Skrevet

Beklager, jeg er ikke større som menneske enn at jeg godter meg over "grandisdvergen". I'm probably bad. :)

Anonymous poster hash: 9b76f...185

Åja, men daa så. Og han er ikke et større menneske enn at han godter seg over "spyfluer"? Logikken lenge leve.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du slipper spoilinga til tv3 hvis du gjør som meg og ser på opptak (tatt opped pvr-boksen). Da spoler jeg nemlig forbi både "dette skjer i kveld" og introsangen :)

Anonymous poster hash: 0bb4a...7d0

AnonymBruker
Skrevet

Åja, men daa så. Og han er ikke et større menneske enn at han godter seg over "spyfluer"? Logikken lenge leve.

Husk: Han er et stort menneske, såpass at han ikke ser på AM og Aurora som noen. Gi deg, Chloe,

la det gå.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Aurora MÅ vinne ellers dør jeg innvendig.

Anonymous poster hash: ff43a...2f1
  • Liker 4
Skrevet

Husk: Han er et stort menneske, såpass at han ikke ser på AM og Aurora som noen. Gi deg, Chloe,

la det gå.

Nei faktisk: GI DERE.

Dere er patetiske når dere krenker folk på den måten.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei faktisk: GI DERE.

Dere er patetiske når dere krenker folk på den måten.

Mer patetisk at du krenker oss for å krenke en person som har vært helt usmakelig.

• Liker 1
Skrevet

Mer patetisk at du krenker oss for å krenke en person som har vært helt usmakelig.

Leste du i det hele tatt hva du skrev nå? Det er ikke greit å KRENKE noen. Uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...