Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I og med at Triana sier "hei hei, ro ned nå" i et hektisk tonefall så må jo det være… (legger i spoiler jeg, tilfelle noen ikke vil vite hva jeg tror)

… Aurora som slipper kula også klikker LA, Simone og trollene i vinkel…

Anonymous poster hash: 18f52...448

Tror ikke det er dette. Triana virker litt panisk når hun sier det, så jeg regner med at det er på grunn av at juryen (les: Labi, Simone og Chris) tar av helt under disse forsvarstalene og klikker på Aurora.

Men for all del... Det kan jo være riktig som du skriver. Jeg liker din tankegang bedre.

Jeg fatter ikke at alle syns Aurora er en verdig vinner? Hva har hun gjort der inne foruten om å tilbringe 80% av tiden inne på Venus og resisterende tid ved bassengkanten? Hun er lite selvstendig, tar ikke egne valg og vil helst bare være venner med alle. Hallo, det er FAKTISK et spill.

Jeg hadde håpet at Ann Marielle skulle vinne for hun hadde ben i nesen, men nå synes jeg faktisk at Nico er den verdigste vinneren! :)

Har du fulgt med? Aurora er jo faktisk en av de eneste som faktisk forstår spillet. Hun forstod at det å være gudinnen av kaos var noe positivt. Det var det egentlig ingen andre som gjorde. Aurora forstod også at det ikke var lurt å dra på den daten som Mats ville så gjerne dra på. Her hadde hun totalt rett.

Jeg vil si at Aurora er naiv, og at det er den svakeste siden hennes mtp. spillet. Annet enn det så synes jeg at hun viser forståelse for spillet, selvinnsikt og en verdighet - noe av det mange av de andre deltakerne mangler.

Jeg er enig med deg med AM. Uenig med deg når det gjelder Nico, men jeg liker Nico bedre enn LA og Mats.

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

http://www.seher.no/kjendis/tv3-avsl%C3%B8rte-feil-%C2%ABparadise%C2%BB-finalist-71957

I onsdagens episode av TV3-realityen «Paradise Hotel» fikk seerne se at Mats Slyngstad (21) tok seg til finalen på bekostning av Christer Reiersøl (21).

Det seerne imidlertid ikke fikk med seg, var at det måtte to tagninger til før Slyngstad ble kåret til finalist. På første forsøk tok nemlig Ann Marielle Lipinska (24) opp et bilde av Christer - som med det trodde han var klar for finale. Tabben ble ikke sendt på TV.

LOL!
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

http://www.seher.no/kjendis/tv3-avsl%C3%B8rte-feil-%C2%ABparadise%C2%BB-finalist-71957

I onsdagens episode av TV3-realityen «Paradise Hotel» fikk seerne se at Mats Slyngstad (21) tok seg til finalen på bekostning av Christer Reiersøl (21).

Det seerne imidlertid ikke fikk med seg, var at det måtte to tagninger til før Slyngstad ble kåret til finalist. På første forsøk tok nemlig Ann Marielle Lipinska (24) opp et bilde av Christer - som med det trodde han var klar for finale. Tabben ble ikke sendt på TV.

HAHAHA. Åh, AM er god. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tiaen

Jeg har ikke akkurat veldig sansen for LA men mange av kommentarene der er mer enn drøye! Det går an å si meningen sin uten å være så brutalt usaklig. Å kalle henne jævla narkotryne, rakke ned på utseendet og skrive at man hater henne er unødvendig.

Jeg kunne ikke brydd meg mindre. Hva med all dritten AM har fått slengt opp i trynet? DER snakker vi om en person som ikke fortjente det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hele gjengen er så usikre på seg selv når de kommer inn, med unntak av nico, aurora og AM. Alle outsiderne har rett og slett bare samlet seg til en stor gjeng, og med en gang noen utøver dobbelt moral eller hakker, så henger alle seg på bare fordi de er glade for det ikke er de selv/livredd for å være den personen.

AM har faktisk selvtillit, og ryggrad, så i stedet for å smiske og føye seg etter så står hun på sitt og lar seg ikke knekke. Hadde jeg vært henne hadde jeg seriøst bedt om å få sjekke ut. Hadde ikke orket alle de fæle menneskene med SÅ lite selvinnsikt.

Anonymous poster hash: 09ab6...9ce
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror ikke det var den beste idéen av LA å skaffe seg blogg. De fleste kommentarene er forøvrig fortjent.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler meg så utrolig snytt. Hadde gledet meg til å se AM slippe kula foran Nico imorgen, og bare le alle fra mobbegjengen opp i trynet. Det hadde vært en stor trøst etter denne jævlige sesongen.

Tviler på at Aurora rekker å gjøre det før Nico imorgen. Og gruer meg til å se alle angrepene mot henne imorgen. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hele gjengen er så usikre på seg selv når de kommer inn, med unntak av nico, aurora og AM. Alle outsiderne har rett og slett bare samlet seg til en stor gjeng, og med en gang noen utøver dobbelt moral eller hakker, så henger alle seg på bare fordi de er glade for det ikke er de selv/livredd for å være den personen.

AM har faktisk selvtillit, og ryggrad, så i stedet for å smiske og føye seg etter så står hun på sitt og lar seg ikke knekke. Hadde jeg vært henne hadde jeg seriøst bedt om å få sjekke ut. Hadde ikke orket alle de fæle menneskene med SÅ lite selvinnsikt.

Anonymous poster hash: 09ab6...9ce

Veldig sant. Både Simone, LA og Mats har gått fra å være rimelig greie personer til å utvikle seg til uhyrer.

Var en venninne av LA som skrev på bloggen at hun har forandret seg skikkelig og at hun nå var flau over å kjenne henne.

Anonymous poster hash: e5937...729

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært AM å kommet inn på PH 2014 hadde jeg snudd i døra etter 1 døgnet med airheadsene. Tenk å sløse bort så lang tid på amøber.

Endret av Chevelle
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I klippet for hva som skjer i morgen ser ikke Gabriel så veldig overrasket ut. Burde han ikke vær litt overrasket, eller hvertfall glad hvis Aurora slipper kulen? Når det har vært så mye snakk om at Nico eller Aurora skal slippe kulen er jeg litt redd for at de to andre vinner....

På bloggen til Aurora sto det at hun, AM og Marius skal reise bort sammen rett etter finalefesten.

Er det trygt å lese i spoilertråden nå? De må vel også vente til i morgen?

Anonymous poster hash: 120a3...7ed

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg kunne ikke brydd meg mindre. Hva med all dritten AM har fått slengt opp i trynet? DER snakker vi om en person som ikke fortjente det.

Jeg synes helt ærlig ingen fortjener den type kommentarer, verken LA, AM eller noen andre.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig sant. Både Simone, LA og Mats har gått fra å være rimelig greie personer til å utvikle seg til uhyrer.

Var en venninne av LA som skrev på bloggen at hun har forandret seg skikkelig og at hun nå var flau over å kjenne henne.

Anonymous poster hash: e5937...729

Det er slik som skjer under massesuggesjon.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tiaen

Jeg synes helt ærlig ingen fortjener den type kommentarer, verken LA, AM eller noen andre.

Det syns ikke jeg heller, men når AM har gjennomgått så mye dritt så er det på sin plass at LA også får det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lady.In.Heels

Hun har tatt imot så mye dritt fra visse andre deltakere, og er HELT klart en verdig vinner. Det eneste resten av gruppen har bidratt med, er mobbing, og å rakke ned på andre.

Jeg synes ikke at Nico har mobbet så mye der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHA. Åh, AM er god. :fnise:

Det var ikke AM som gjorde feilen, det var produksjonen som la feil bilde oppi kista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Chris er usmakelig:

"- Å ryke der var jævlig «fucka». Det var jo meningen at jeg skulle få den finaleplassen. Aurora og Ann Marielle hatet jo Mats, så jeg syntes det var helt dritt at de ikke ga finaleplassen til meg."

Han tenker så høyt om seg selv og har en enorm dobbeltmoral. Det er helt "fucka". Aurora og Ann Marielle har vel aldri sagt at de hater Mats heller, bare sterkt misliker han.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Det var ikke AM som gjorde feilen, det var produksjonen som la feil bilde oppi kista.

Ja, jeg leste det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kan jo hende at Trianas kommentar ikke er fra troskapstesten, men fra stemmingen. Hvis noen "svikter" laget sitt og stemmer på Aurora.

Hvem tror dere stemmer på hvem?

LA og Mats: Kine, Julie, Christer,

Aurora og Nico: AM, Gabriel, Simone?, Marius, Arman, Labi?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I klippet for hva som skjer i morgen ser ikke Gabriel så veldig overrasket ut. Burde han ikke vær litt overrasket, eller hvertfall glad hvis Aurora slipper kulen? Når det har vært så mye snakk om at Nico eller Aurora skal slippe kulen er jeg litt redd for at de to andre vinner....

På bloggen til Aurora sto det at hun, AM og Marius skal reise bort sammen rett etter finalefesten.

Er det trygt å lese i spoilertråden nå? De må vel også vente til i morgen?

Det er blitt bekreftet der hvem som vinner og hvem som slipper kula.

Anonymous poster hash: d1c2b...37d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chris er usmakelig:

"- Å ryke der var jævlig «fucka». Det var jo meningen at jeg skulle få den finaleplassen. Aurora og Ann Marielle hatet jo Mats, så jeg syntes det var helt dritt at de ikke ga finaleplassen til meg."

Han tenker så høyt om seg selv og har en enorm dobbeltmoral. Det er helt "fucka". Aurora og Ann Marielle har vel aldri sagt at de hater Mats heller, bare sterkt misliker han.

Ja, det reagerte jeg også på. Den eneste jeg vet om som har brukt ordet "hat" om andre der inne, er Mats.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...