AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4221 Del Skrevet 4. juni 2014 Er det bare 3 fra de orginale igjen? Aurora, Labi og Chris? Anonymous poster hash: d1c2b...37d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4222 Del Skrevet 4. juni 2014 FOLKENS! Frykt ikke Nico er på Rhodos og Lene Angelica er på Magaluf! Alle de andre skal på finalefesten i morgen. Jeg tolker det som at Aurora slipper kula, og at det er LABI som klikkerci vinkel fordi Nico ikke får cash til å fikse den teite crosseren sin. Jeg gleder meg!Anonymous poster hash: 8d56d...735 Har tenkt det samme. Ser ikke for meg at noen på Auroras side klikker....Hvem skulle det vært, liksom? Gabriel?.nope. Anonymous poster hash: e5937...729 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4223 Del Skrevet 4. juni 2014 Det eneste jeg klarte å tenke i dag når Aurora og AM prøvde å forklare hvorfor de valgte Mats, var hvorfor i alle dager de må forsvare det i det hele tatt. I Paradise Hotell, som er et SPILL, er det da vel ikke noe skam i å innrømme at man gjør nettopp det - spiller? Utrolig at de andre mener det er legitimt å klikke for noe sånt. Jeg håper VIRKELIG at Aurora slipper kula i morgen. Det hadde vært så sykt payback for den "avliver hunden på bakrommet"-kommentaren Nico kom med da han sendte henne ut. For dere vet, det er jo som regel slik at den som ler sist ler best Vi får bare satse på at det skjer! Selv om jeg delvis frykter et psykotisk utbrudd uten like fra Labi.Anonymous poster hash: b1ffe...f9e 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 4. juni 2014 #4224 Del Skrevet 4. juni 2014 (endret) Jeg har sendt klage mail til TV3. Burde dere å gjøre! Jeg sa at dette er veldig skuffende. All mobbingen og dritten AM har måtte gå igjennom er bare helt uakseptabelt! Og joda de greip inn den kvelden Nico klikka så på henne, men kan tenke meg de sa noe alla dette " Ok nå må dere være snille med AM folkens" siden de bare fortsatte like etterpå og ble ikke noe bedre. Jeg sa også at jeg ikke kom til å se på mer hvis de bare skal vise mobbing og ikke la de få noen konsekvenser eller noen ting. Ingen ting skjer. Simone og alle får jo bare fortsette mobbingen, Helt utrolig. Paradise Hotel skal være gøy å se på, men det er ikke gøy å se på mobbing. Jeg synes det er trist faktisk. Dette har vært en veldig skuffende og ille sesong. Sa at neste år må de ta inn litt eldre deltakere enn bare 20 åringer som oppfører seg som drittunger. Hvis flere sender klage mail, så forstår de alvoret og skjønner vi seere er skuffet. Endret 4. juni 2014 av Sunshine23 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tiaen Skrevet 4. juni 2014 #4225 Del Skrevet 4. juni 2014 Jeg fatter ikke at alle syns Aurora er en verdig vinner? Hva har hun gjort der inne foruten om å tilbringe 80% av tiden inne på Venus og resisterende tid ved bassengkanten? Hun er lite selvstendig, tar ikke egne valg og vil helst bare være venner med alle. Hallo, det er FAKTISK et spill. Jeg hadde håpet at Ann Marielle skulle vinne for hun hadde ben i nesen, men nå synes jeg faktisk at Nico er den verdigste vinneren! Hun har tatt imot så mye dritt fra visse andre deltakere, og er HELT klart en verdig vinner. Det eneste resten av gruppen har bidratt med, er mobbing, og å rakke ned på andre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4226 Del Skrevet 4. juni 2014 Jeg fatter ikke at alle syns Aurora er en verdig vinner? Hva har hun gjort der inne foruten om å tilbringe 80% av tiden inne på Venus og resisterende tid ved bassengkanten? Hun er lite selvstendig, tar ikke egne valg og vil helst bare være venner med alle. Hallo, det er FAKTISK et spill. Jeg hadde håpet at Ann Marielle skulle vinne for hun hadde ben i nesen, men nå synes jeg faktisk at Nico er den verdigste vinneren! Handler mer om hvilken "side" som vinner, ikke enkeltpersonen. Og da er valget klart for meg. Anonymous poster hash: e5937...729 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4227 Del Skrevet 4. juni 2014 Det eneste jeg klarte å tenke i dag når Aurora og AM prøvde å forklare hvorfor de valgte Mats, var hvorfor i alle dager de må forsvare det i det hele tatt. I Paradise Hotell, som er et SPILL, er det da vel ikke noe skam i å innrømme at man gjør nettopp det - spiller? Utrolig at de andre mener det er legitimt å klikke for noe sånt. Jeg håper VIRKELIG at Aurora slipper kula i morgen. Det hadde vært så sykt payback for den "avliver hunden på bakrommet"-kommentaren Nico kom med da han sendte henne ut. For dere vet, det er jo som regel slik at den som ler sist ler best Vi får bare satse på at det skjer! Selv om jeg delvis frykter et psykotisk utbrudd uten like fra Labi.Anonymous poster hash: b1ffe...f9e Det verste var jo at Christer og Mats valgte Aurora også av taktiske grunner. Nok et eksempel på den forbanna dobbeltmoralen fra mobbegjengen. Anonymous poster hash: e5937...729 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 4. juni 2014 #4228 Del Skrevet 4. juni 2014 Gud hjelpe så stygge kommentarer LA får på bloggen sin. Så mye HAT..... http://angelii.blogg.no/1401481174_christer_sjekket_ut_a.html#comment Anonymous poster hash: e5937...729 Er det rart da? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tiaen Skrevet 4. juni 2014 #4229 Del Skrevet 4. juni 2014 Er det rart da? Nei. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chevelle Skrevet 4. juni 2014 #4230 Del Skrevet 4. juni 2014 Gud hjelpe så stygge kommentarer LA får på bloggen sin. Så mye HAT..... http://angelii.blogg.no/1401481174_christer_sjekket_ut_a.html#comment Anonymous poster hash: e5937...729 Som fortjent 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik29 Skrevet 4. juni 2014 #4231 Del Skrevet 4. juni 2014 Skulle ønske Mats hadde blogg, skulle gjerne lagt igjen en kommentar til det neket ... Sende en Mail til Stabburet kanskje ;-) fnis 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4232 Del Skrevet 4. juni 2014 Er det rart da? Jeg misliker LA sterkt selv, men kunne ikke tenke meg å skrive ting som "jævla hore", eller "du ser ut som en dass i trynet" Anonymous poster hash: e5937...729 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heavyheart Skrevet 4. juni 2014 #4233 Del Skrevet 4. juni 2014 begynte å følge med midt i sesongen og sluttet etter at aurora og Jeanette gikk ut. leser med bedrøvelse at det i atter en sesong pågår umodne og trakasserende handlinger på hotellet. nå har jeg ikke sett selv hva som foregår, men leser div tråder, og trekker paralleller til det som foregikk i sesong en og som er noe av det værste jeg har sett på norsk TV. fatter ikke at produksjonen finner at det er god underholdning? for min del gir det så avsmak og raserer hele seeropplevelsen. fra å handle om taktikk og spill beveger deltagerne ned på et lavmål. noe som jo også skjedde i ses.1 av PH usa. i midten av denne sesongen tenkte jeg at det var ikke den mest spennende castingen men heller ikke den verste, og heller ikke den verste sesongen, men som måtte det altså skje noe slik på slutten. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chevelle Skrevet 4. juni 2014 #4234 Del Skrevet 4. juni 2014 LA ser ikke ut som en dass i trynet, det er innvendig som er stygt på henne, ikke utsiden. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4235 Del Skrevet 4. juni 2014 Det er helt ekstremt hvor stor dobbeltmoral LA, Christer og Mats har. Jeg tror ikke det finnes noen hjerneceller der inne. Mats er ufattelig usmakelig. Driver og snakker om taktikk med en gang han får finaleplass. HVA VAR DET HAN OG CHRISTER GJORDE? Det samme gjelder Christer. Han påpekte også at det luktet taktikk. HVA VAR DET HAN OG MATS GJORDE? Nei, fysj.. For en dobbeltmoral. Jeg orker nesten ikke å kommentere LA engang. Jeg har aldri sett et kvinnemenneske som er så ødelagt som det hun er. Først så sier hun at hun stoler på AM og Aurora til å ta det rette valget (wtf ? ) og at hun også blir glad for å få Mats som partner. Så klikker hun helt på AM og Aurora som VANLIG fordi de valgte å ha Mats her. Hun er fullstendig respektløs overfor både AM og Aurora, og spesielt Aurora da hun skulle forklare valget. Jeg ser Simonetendenser hos LA, noe som er usmakelig. APPLAUS til Triana under dagens episode, selv om jeg synes hun kunne dratt det litt lenger. Håper virkelig at Christer, LA og Mats skammer seg når de ser på dette i ettertid, men jeg tviler litt når de viser null tegn til selvinnsikt. For noen forferdelige mennesker. AM tok beslutningen med verdighet. Det viser bare hvor fantastisk person hun faktisk er. Hun unner faktisk noen en finaleplass. Verken Christer eller LA unner Mats en. Anonymous poster hash: 573a5...7ac 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tiaen Skrevet 4. juni 2014 #4236 Del Skrevet 4. juni 2014 Jeg misliker LA sterkt selv, men kunne ikke tenke meg å skrive ting som "jævla hore", eller "du ser ut som en dass i trynet" Anonymous poster hash: e5937...729 Hvem bryr seg? Ikke jeg hvertfall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 4. juni 2014 #4237 Del Skrevet 4. juni 2014 http://www.seher.no/kjendis/tv3-avsl%C3%B8rte-feil-%C2%ABparadise%C2%BB-finalist-71957 I onsdagens episode av TV3-realityen «Paradise Hotel» fikk seerne se at Mats Slyngstad (21) tok seg til finalen på bekostning av Christer Reiersøl (21).Det seerne imidlertid ikke fikk med seg, var at det måtte to tagninger til før Slyngstad ble kåret til finalist. På første forsøk tok nemlig Ann Marielle Lipinska (24) opp et bilde av Christer - som med det trodde han var klar for finale. Tabben ble ikke sendt på TV. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 4. juni 2014 #4238 Del Skrevet 4. juni 2014 Hvem bryr seg? Ikke jeg hvertfall. Ikke jeg heller. Sorry, men hun får som fortjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 4. juni 2014 #4239 Del Skrevet 4. juni 2014 Gud hjelpe så stygge kommentarer LA får på bloggen sin. Så mye HAT..... http://angelii.blogg.no/1401481174_christer_sjekket_ut_a.html#comment Anonymous poster hash: e5937...729 Jeg har ikke akkurat veldig sansen for LA men mange av kommentarene der er mer enn drøye! Det går an å si meningen sin uten å være så brutalt usaklig. Å kalle henne jævla narkotryne, rakke ned på utseendet og skrive at man hater henne er unødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4240 Del Skrevet 4. juni 2014 Jaja. Om det virkelig blir Aurora som slipper kula og Labi som klikker i vinkel - så kan vi jo glede oss til det. Blir isåfall et episk Labi-øyeblikk Anonymous poster hash: e5937...729 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå