Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Så lei av å se på at mobbingen får fortsette. Glad sesongen er over snart. Håper selvsagt at AM eller Aurora vinner, men med den juryen så ser jeg det som en umulighet dessverre.

Anonymous poster hash: 62aaf...eb1

De har uansett vunnet en mye viktigere premie, nemlig å bli respektert og likt av seere. Vil si at det er mye viktigere enn å vinne pengene.

Anonymous poster hash: 46281...30a

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

De har uansett vunnet en mye viktigere premie, nemlig å bli respektert og likt av seere. Vil si at det er mye viktigere enn å vinne pengene.

Anonymous poster hash: 46281...30a

Veldig godt sagt. De 300000 varer bare en liten stund. Respekten vi har fått for AM og Aurora mye lenger. La drittungene vinne. De har uansett tapt.

Utroliag sørgelig sesong. TV3 burde også skamme seg - caste stygge idioter, og la de slippe

unna med alt mulig piss.Æsj.

Anonymous poster hash: e5937...729

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det har vært trist å se på en stund nå, men kveldens episode synes jeg er verst. Jeg vet ikke om jeg orker å se de to siste episodene. Jeg har bare lyst til å hoppe inn i TVen og gi AM og Aurora en god klem og fortelle dem at det ikke er deres skyld.

Hvorfor i all verden ønsket produksjonen at det skulle gå slik? De må jo ha sett det komme, de kunne i det minste plassert jurymedlemene på hvert sitt hotell og nedlagt forbud mot kontakt dem imellom.

Anonymous poster hash: 120a3...7ed

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Foresten så tror jeg Gabriel ofret seg for AM eller Aurora. Han innså vel at hvis han sto i finalen med AM eller Aurora ville de overhodet ikke vinne og at den eneste måten AM eller Au kunne vinne på var ved å stå med en fra mobbegjengen.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gabriel sier til seher.no

http://www.seher.no/kjendis/jeg-skj%C3%B8nner-ikke-hva-jeg-tenkte-71917

Summerer vel opp det meste, snille fyrer vs ondskap.

Stakkar Gabriel. Jeg synes virkelig synd på Gabriel, AM og Aurora som har måttet oppleve denne ekle mobbegjengen.

Gabriel skriver i denne linken du postet:

"- Ja, det er klart jeg angrer. Jeg burde tråkket over streken. Jeg skjønner egentlig ikke hva jeg tenkte. Men jeg trodde det var flere i juryen som likte meg."

Ja, det trodde virkelig jeg også. Synd at Kine, Julie, Arman og Marius ikke klarer å kjempe litt. Jeg skjønner virkelig ikke hva de tenker med. De har jo vært i alliansen til Gabriel og AM. :(

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Foresten så tror jeg Gabriel ofret seg for AM eller Aurora. Han innså vel at hvis han sto i finalen med AM eller Aurora ville de overhodet ikke vinne og at den eneste måten AM eller Au kunne vinne på var ved å stå med en fra mobbegjengen.

Neiii, det tror jeg ikke. Gabriel er er 100 % real fyr, men ikke dumsnill. Da hadde han tråkket over streken og tenkt skitt au.

Uansett . elsker den mannen . Mann . ikke gutt - i motsetning til de andre pissungene der inne.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Neiii, det tror jeg ikke. Gabriel er er 100 % real fyr, men ikke dumsnill. Da hadde han tråkket over streken og tenkt skitt au.

Uansett . elsker den mannen . Mann . ikke gutt - i motsetning til de andre pissungene der inne.

Helt enig. Gabriel har fortjent min respekt.

Jeg skulle ønske så inderlig at det var seerne som bestemte hvem som vant!!! Da hadde aldri LA, Chris eller Mats vunnet hvertfall.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg liker Gabriel, men han har litt dårlige antenner, da. Han visste jo hvordan juryen var satt sammen, og det er et mysterium at han ikke grep sjansen til å sikre seg. TV3 gjorde i grunnen alt de kunne for ham i det tilfellet, enkelte har bare ikke selvoppholdelsesdrift. Jeg er vel fristet til å si at en person som er lite spiller kanskje ikke fortjener å vinne, faktisk.

Uansett ser det mørkt ut nå. Skal enormt mye til at AM havner i finalen, det blir nok Chris og LA og Nico og Aurora, tipper jeg (vet ingenting). Og med den juryen tror jeg Nico vinner over Chris, de fleste liker ham. LA er bare et betydningsløst null uten noen nære venner der, men det skjønner hun ikke selv, hun er jo liksom så verdig vinner... Og vi har jo alle hørt Nico si rett ut flere ganger at hvis han havner i finalen med Aurora, så slipper han kula. Så det blir nok ikke noe på the Classy Girls åkkesom. Snufs.

Anonymous poster hash: 9b76f...185
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tiaen

Nå får vi forklaringen på LOL:

http://www.seher.no/kjendis/derfor-sa-hun-bare-%C2%ABlol%C2%BB-71755

Hun kunne ha hatt seg gjennom hele PH, hadde ikke brydd meg mindre, men i det siste - æsj æsj , fy faen for ei bitch. Sorry.

I artikkelen står det;

"Der og da var hun svært skuffet over Gabriel, som hun sjekket inn sammen med tidligere i sesongen. De ga hverandre nemlig et løfte om å redde hverandre da de kom inn."

Er hun hjerneskadet? ALLE, inkludert henne selv, vet at hvis hun hadde fått sjansen til å sende en gutt hjem, hadde førstevalget blitt Gabriel. MAKAN TIL IDIOT.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg liker Gabriel, men han har litt dårlige antenner, da. Han visste jo hvordan juryen var satt sammen, og det er et mysterium at han ikke grep sjansen til å sikre seg. TV3 gjorde i grunnen alt de kunne for ham i det tilfellet, enkelte har bare ikke selvoppholdelsesdrift. Jeg er vel fristet til å si at en person som er lite spiller kanskje ikke fortjener å vinne, faktisk.

Uansett ser det mørkt ut nå. Skal enormt mye til at AM havner i finalen, det blir nok Chris og LA og Nico og Aurora, tipper jeg (vet ingenting). Og med den juryen tror jeg Nico vinner over Chris, de fleste liker ham. LA er bare et betydningsløst null uten noen nære venner der, men det skjønner hun ikke selv, hun er jo liksom så verdig vinner... Og vi har jo alle hørt Nico si rett ut flere ganger at hvis han havner i finalen med Aurora, så slipper han kula. Så det blir nok ikke noe på the Classy Girls åkkesom. Snufs.

Anonymous poster hash: 9b76f...185

Veldig enig med deg. Naivt av Gabriel - men godt å få sett at de ""gode" virkelig er gode - ingen har manipulert han.

Ser om igjen episoden og sitter igjen med en vemmelig følelse.

Hva er det med Christer og LA som gjør de så verdige???

Og ang. falskthet - de gikk begge imot Labi - snakk om lojalitet....lol

NB: Hvis TV3 viser den snutten med Chris sitt svulmende miniskirt (mot det dumme trynet til LA (eller hva faen det er) sier jeg opp hele abonnementet. Seriøst...Ewwww....

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sitat SImone i denne episoden:

Gabriel kom bra inni gruppa i starten, men han sklei ut no jævli. og han gjorde teite valg. Han har ikke en sosial IQ.

Gidder ikke se resten. Hele konseptet er dødt i Norge. Skal man like å se på; bring på banen skikkelige fyrer & damer. Intriger og drama, men ikke utfrysing og mobbing, hjernedøde wannabe-famous idioter.

AM & Aurora - god klem til dere begge!!!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

JAAAAAAAAAAA

AAHAHAAHAHAAHAHAHAHAH. Gabriel er så patetisk hahahahahaha

Fy faen så bra det er at Aurora/AM/Gabriel ikke blir sydd puter under lenger. Vel, egentlig ble jo også denne twisten snudd i fordel 3-kløveret, men at ikke Gabriel evner å innse at hele juryen ønsker han på hodet og ræva ut; ja det er bare fantastisk.

:danse::danse::danse::danse::danse::danse::danse:

Anonymous poster hash: c6121...97c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

JAAAAAAAAAAA

Fy faen så bra det er at Aurora/AM/Gabriel ikke blir sydd puter under lenger. Vel, egentlig ble jo også denne twisten snudd i fordel 3-kløveret, men at ikke Gabriel evner å innse at hele juryen ønsker han på hodet og ræva ut; ja det er bare fantastisk.

Så fint trollet _Kom du? Var det like godt som alle de andre endeløse gangene uten dame?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

JAAAAAAAAAAA

Trodde trollmor hadde lagt trollene sine nå. Tilbake til mosedotten med deg

Anonymous poster hash: 8d56d...735

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest marie_82

Etter mandagens episode da vi fikk se den påståtte juryen regelrett baksnakke flere av de som fortsatt sitter inne på hotellet har jeg ikke orket å se mer, og kommer heller ikke til å se de siste dagene.. Jeg synes det er utrolig dårlig av tv3 å sende dette. Det sitter så utrolig mange i ungdomskole/vgs alder og ser at det er "greit" å mobbe og baksnakke.

Boikott her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

JAAAAAAAAAAA

Du må være følelsesløs.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Etter mandagens episode da vi fikk se den påståtte juryen regelrett baksnakke flere av de som fortsatt sitter inne på hotellet har jeg ikke orket å se mer, og kommer heller ikke til å se de siste dagene.. Jeg synes det er utrolig dårlig av tv3 å sende dette. Det sitter så utrolig mange i ungdomskole/vgs alder og ser at det er "greit" å mobbe og baksnakke.

Boikott her!

ser ikke helt poenger med å boikotte når det er 1 dag igjen, men

Anonymous poster hash: 8d56d...735

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror dere Paradise Hotel er en god indikator for at det er mer mobbing i Norge enn i Danmark?

Stusser veldig over det jeg har sett av PH Danmark kontra Norge.

I den danske versjonen er det også intriger og villere episoder. Med masse sex og drama. Men til tross for dette er deltakerne greie mot hverandre. De driver ikke med utfrysning og mobbing. De aksepterer at det er et spill og reagerer deretter.

Mens i den norske Paradise Hotel versjonen så er det som å se en klikk fra ungdomsskolen som rett og slett bedriver ren mobbing. Samtidig klarer de ikke se lenger enn sin egen nese i spillet. Spiller noen andre så er det frem med piggene og fordømmelse av å drive et spill, mens spiller de selv så er det riktig fordi det er mer "fortjent" og "verdige vinnere".

Tror dere vi i Norge er mer mobbere? Eller er det bare slik at TV3-crewet plukker ut feil deltakere eller de lar mobbing eskalere uten å reagere?

Anonymous poster hash: dcb20...3de
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...