Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Åh, herregud, får fortsatt fnatt av den oppførselen til Simone i går. At det går an. Er overbevist om at hun har gått rundt på det andre hotellet der de utstemte deltagerne bor og baksnakket AM; det er eneste forklaringen på hvorfor airheaden LA har snudd totalt. Stol på Simone for å piske opp dårlig stemning, liksom. Lurer på hva LA tenkte da hun så gårsdagens episode om hvordan Simone satt og fnyste og himlet med øynene da LA ble stemt inn igjen. At de andre deltagerne ikke ser hvor falsk Simone er, det går over min forstand. For ei gjennomført usympatisk dame. Har sett mange fæle folk i PH opp gjennom tidene, men Simone tar kaka. Er helt sjokkert over hvordan hun hjernevasker de andre deltagerne til å mislike AM uten at noen av dem gjennomskuer det. Til og med nå i ettertid tviholder de på at de oppførte seg greit mot AM. Håper de ser på det igjen om ti år og da innser hvordan de oppførte seg.

Lurer på hvorfor TV3 ikke reagerer - mobbingen av AM har nå foregått i ukevis med stadig nye villige idioter som går Simones ærend, senest LA i går. Og hver gang blir AM sittende der og må motta en shitstorm uten like, og hun er ikke høyrøstet og aggressiv nok til å greie å avbryte for å forsvare seg. "Alle på utsiden misliker deg." H-e-r-r-e-g-u-d, de fleste av dem som sitter i juryen nå er jo fra mobbegjengen, er ikke rart de fortsetter å mislike henne da. Verken Marius eller Arman eller Julie misliker AM, selv om det var tydelig at Simone var godt i gang med å baksnakke AM til Julie også."I told you so", my butt. Skulle ønske TV3 kunne gå ut og og kommentere det som har foregått der inne. Holder en knapp på at de har sett samme versjon som oss.

Anonymous poster hash: 9b76f...185
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lady.In.Heels

og hvordan vet du det?

Anonymous poster hash: adb9c...a78

Hvorfor skulle de ellers gjort det? Underholdning for tv-seerne? Og hvorfor sa hun ikke til Mats når de hadde alvorspraten sin da at hun faktisk ikke gnikka tannbørsten i musa? Tror dere seriøst på alt som kommer ut av kjeften på AM eller?

Ellers, for en sykt spennende episode i går! :danse: Dog skikkelig frekt mot Labi å ta tilbake stemmene og hans finalebillett. Synes Arman, Marius og Julie var svake som ikke turte å si noen ting som helst.

Endret av Lady.In.Heels
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg holder meg mest i spoiler-tråden, og jeg har vært forbanna over mandagens episode siden jeg så den på torsdag.

Gledet meg til å lese her etter episoden, for det virker som det koker hos alle ph-seere nå.

Er ikke jeg som spoiler forresten :opplyser:

Jeg hiver tvn i veggen om LA vinner :frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert:

Anonymous poster hash: 2b391...a40
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er rart at verken LA eller Simone faktisk prøver å forsvare seg på bloggen. De får jo begge masse kritikk og hate meldinger om hvordan de har oppført seg der inne. Synes det er rart de ikke kommer med en lang forsvarstale :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes det er rart at verken LA eller Simone faktisk prøver å forsvare seg på bloggen. De får jo begge masse kritikk og hate meldinger om hvordan de har oppført seg der inne. Synes det er rart de ikke kommer med en lang forsvarstale :fnise:

Sånn er det om man ikke eier selvinnsikt, og fast bestemt mener at kritikken kommer fra folk som er sjalu på dem.

Anonymous poster hash: 2b391...a40

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

NÅ ER JEG FORBANNA! MAKAN, til innbilsk liten drittunge. Lene Angelica er jo så verdig. NEI! Hun har pult på Christer gjennom sesongen. Ja, sex på tv gjør deg verdig. Mhm! Nå er du logisk Lene Angelica. Nå er du veldig logisk. Dum kjerring. Hvis hun vinner så blir det faen meg paradise streik fra neste ord og noen ganske sure ord på facebook siden til TV3.

Anonymous poster hash: 04c2b...d76
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

LOL, for å bruke det begrensede ordforrådet til LA. Dette har hun skrevet på bloggen sin:

"SOOOO, jeg oppfordrer alle til å melse deg på PH, du vet aldri hvem du møter på der inne!!<3"

Jo, etter å ha sett denne sesongen av PH er man ganske sikker på hvem man møter der inne - hjernedøde, dobbeltmoralske, forferdelige mennesker uten selvinnsikt (da sikter jeg til mobbegjengen).

Anonymous poster hash: 573a5...7ac
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jo, det er rimelig enkelt. De andre kliner og har sex fordi det er morsomt og noe som hører en fest til. AM kliner og flørter med folk for å få et overtak på dem. At dere ikke evner å se dette er rett og slett helt fantastisk. Men det er vel ikke mer å forvente. AM jobber vel som bartender, og i det yrker er hun vel vant med å smiske for å få maks tips. Søte snille AM som konstant etterlikner, latterliggjør og baksnakker Mats.

Anonymous poster hash: c6121...97c

Det er merkelig at enkelte ikke evner å se AM`s falskhet. Hun skrur på det tåplige furtetrynet og gråter krokodilletårer, mens hun griner ut: Auuuuuuroooooooora og mejjjjjjjjj. Kan aldri den kjærringa si noe annet? Hun fins jo ikke selvstendig i det hele tatt. Hun nevner gjengen eller Aurooooooooooooraaaaaaaaaaaaa i hver setning.

Deilig å se at hun ble satt litt på plass. Håper juryen kjører henne drithardt hvis hun kommer i finalen. Jeg jubler hvis hun blir sendt på hue og ræva ut..... :danse:

Anonymous poster hash: 56c00...f15

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er merkelig at enkelte ikke evner å se AM`s falskhet. Hun skrur på det tåplige furtetrynet og gråter krokodilletårer, mens hun griner ut: Auuuuuuroooooooora og mejjjjjjjjj. Kan aldri den kjærringa si noe annet? Hun fins jo ikke selvstendig i det hele tatt. Hun nevner gjengen eller Aurooooooooooooraaaaaaaaaaaaa i hver setning.

Deilig å se at hun ble satt litt på plass. Håper juryen kjører henne drithardt hvis hun kommer i finalen. Jeg jubler hvis hun blir sendt på hue og ræva ut..... :danse:

Anonymous poster hash: 56c00...f15

Jeg regner vel med at de fleste jenter hadde blitt ute av seg og begynt å gråte dersom noen hadde mobbet de hver dag over så lang tid.

Når det kommer til "Auuuuuuroooooooo og mejjjjjj" så kommer dette av dialekten hennes. Dette er jo veldig åpenbart.

ALLE deltakerne der inne nevner deltakerne omtrent i hver setning. Det er på grunn av at produksjonen er ute etter hva de mener om de andre deltakerne på grunn av at dette er et SPILL. Hva mener du at de andre sier da? Jeg har ikke hørt LA si noe spesielt annet enn LOL, WOW, SHIIIT, eller noe med de andre deltakerne.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke om noen husker dette men i sesong en var det jo ei som ble mobba en del av hun tromsøværingen + ei til, og under en pandoras sa Triana at de rett og slett måtte ta stein, saks, papir for å bestemme hvem som måtte sjekke ut

synes det er merkelig at de ikke har gjort noe lignende etter så råttent AM har blitt behandla av visse folk, LA fortjente virkelig ikke en finalebillett

Anonymous poster hash: 2e5a7...8f0

Fordi hun har fortjent alt hun har fått slengt opp i trynet. Derfor har ikke produksjonen reagert.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er så LOL at Lene mener hun er så forbanna verdig. Hallo i luken til deg,

Eneste hun har gjort er å pult Christer hver dag og natt (Ewwww) og blitt båret frem av han og kompisene. Ikke har hun tatt noen tøffe valg heller. Verdig my ass.

Synes Triana kan slå litt ned på mobbegjengen eller får hun ikke lov å produksjonen fordi da blir det ikke noe drama? :roll:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette skrev Julie på Aurora sin blogg:

"Ting gikk over stokk og stein i juryen og er selv flau over noen tanker jeg hadde etter og ha følt litt på sjalusien. Men klarte heldigvis og holde det meste innvendig og ikke komme med noen spesielt irrelevante kommentarer. som ei smart dame sa til meg igår kveld: Når man sier noe om andre reflekterer det hvordan man er selv. Og om sladdringen i badekaret vet alle hvordan vi jenter er, helt normalt ;)"

Hun var jo en av de som klarte å holde seg rolig under juryen. Jeg liker veldig godt Julie. Hun er veldig reflektert og moden. Hun er for god for slik drittslenging LA og Simone driver med.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Rart det der - at de fleste menn som slenger masse dritt om AM her inne har opprettet profilen rundt 22-24 mai???

Andre enn meg som har registrert det??

Sitter sikkert med en hard en mellom beina når de gulper opp dritten sin over tastaturet.

Anonymous poster hash: e5937...729
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Fordi hun har fortjent alt hun har fått slengt opp i trynet. Derfor har ikke produksjonen reagert.

Du har misforstått noe helt vesentlig :)

INGEN fortjener den behandlingen AM har vært utsatt for. Ingen. Mobbing er så lavmål at det er utrolig TV3 har sendt årets sesong, det er stor forskjell på mobbing og underholdning.

Problemet til TV3 er at de har ikke funnet underholdning fra deltagerne til årets sesong, mistenker at det er derfor de har sendt sesongen....

Anonymous poster hash: 7419a...f19

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Rart det der - at de fleste menn som slenger masse dritt om AM her inne har opprettet profilen rundt 22-24 mai???

Andre enn meg som har registrert det??

Sitter sikkert med en hard en mellom beina når de gulper opp dritten sin over tastaturet.

Ja, jeg har også tenkt på det. Det kan ikke være veldig tilfeldig.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, jeg har også tenkt på det. Det kan ikke være veldig tilfeldig.

Klart hele mobbegjengen følger godt med på hva som skrives om dem her inne..Halllooo - de er jo pr-kåte som fy.

Det kan ikke være Simone eller LA - begge skriver som noen 3.klassinger, med dårlig tegnsetting, grammatikk og setningsoppbygging...

Umm..kan det være Labi...mm nei.....neppe...

Hvem HATER AM, hvem HATER Aurora?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Klart hele mobbegjengen følger godt med på hva som skrives om dem her inne..Halllooo - de er jo pr-kåte som fy.

Det kan ikke være Simone eller LA - begge skriver som noen 3.klassinger, med dårlig tegnsetting, grammatikk og setningsoppbygging...

Jeg tenkte først at han med de lange innleggene og nick var Nico eller Mats, men har etterhvert kommet frem til at det sannsynligvis er Joachim.

Anonymous poster hash: e818d...1a8

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater? Nei. Fordi man misliker AM og Aurora betyr ikke det automatisk at man heier på LA og Simone.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tenkte først at han med de lange innleggene og nick var Nico eller Mats, men har etterhvert kommet frem til at det sannsynligvis er Joachim.

Anonymous poster hash: e818d...1a8

Joachim har jo gått ut i etterkant og sagt han angrer på oppførselen sin, tror han har fått litt bedre innsikt i hvordan de faktisk oppførte seg på hotellet.

Anonymous poster hash: ce536...aaa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Joachim har jo gått ut i etterkant og sagt han angrer på oppførselen sin, tror han har fått litt bedre innsikt i hvordan de faktisk oppførte seg på hotellet.

Anonymous poster hash: ce536...aaa

Ja, det tror jeg også. Jeg tror at det er Mats, Nico, Labi og Simone som er her inne og lusker. LA tror jeg det ikke er, men det kommer av de ekstreme skrivefeilene hun har på bloggen. Jeg tror ikke hun klarer å skrive innlegg med så få skrivefeil som det er her i denne tråden.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...