Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Gjest Lady.In.Heels

Jeg er også overrasket over at Labi sjekket ut på en så flott og rolig måte. Var sikker på at han kom til å kaste både Kine og Triana i bassenget eller noe.

Synes det begynner å bli alt for drøyt med Ann Marielle og Aurora angående mobbingen rettet mot Mats. Synes overhodet ikke de er noe ¨classy girls¨. Virker som Ann Mariell har vært forelsket i Mats, i og med at hun er så bitter mot ham hele tiden!

Hørte noen andre forøvrig at Labi sa ¨sjekk ut TV 2 på¨ osv... i stedet for TV 3 ??? :fnise:

Endret av Lady.In.Heels
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Av de som er igjen går det ikke an å heie på noen andre enn AM og Gabriel.

Mats og Nico er helt uaktuelt å heie på. Og Kine som plutselig lirte ifra seg den ene dritten etter den andre, hun sank flere hakk.

Aurora kan angre på at hun valgte Nico

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes både Kine og Am er veldig oppegående personer med gode meninger på hver sin måte. Synes det var bra Kine snakket om hvor ekkelt tannbørstepranket var, og synes AM har stått godt imot mye der inne. Begge er verdige vinnere

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens gullkorn: "Jeg trodde han bodde på stranda" (Labi) tett fulgt av "Jeg bærer ikke noe gnag" (Labi)

Dagens lyse øyeblikk: Aurora siterer René Descartes.

Dagens touché: "Det er jo i Bergen de sier eg" (Mats)

Dagens vemmelige: I det øyeblikket man tror at Frøken Førkje og Aurora ikke kan synke noe lavere, er det nettopp det de gjør. Grov baksnakking og mobbing av andres dialekter er tydeligvis en naturlig del av deres såkalte etikette. Likevel har de frekkhetens nådegave til å etterpå komme med de søte stemmene sine og "du skjønner det lille venn, jeg tror vi må snakke sammen". Jeg er glad Mats vet å svare for seg. Måten han hever seg over de ekle jentene er et eksempel til etterfølgelse.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, etterligning av dialekter er jo noe alle gjør i en eller annen sammenheng, hvorfor er det så ekstremt ille når de gjør det?

mats er den siste som har noe han skulle ha sagt. falske fyren

Endret av Chevelle
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

haha, etterligning av dialekter er jo noe alle gjør i en eller annen sammenheng, hvorfor er det så ekstremt ille når de gjør det?

Men nå gjør disse jentene det for å mobbe, ikke fordi de synes det er stas å etterligne andre dialekter. Det var slik jeg gjorde på barneskolen mot en gutt jeg ikke likte som prata Bergensk.

Anonymous poster hash: cdfa9...693

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

og du vet at de gjør det for å mobbe og ikke fordi de synes det er morsomt?

hehe yeah right

Endret av Chevelle
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

og du vet at de gjør det for å mobbe og ikke fordi de synes det er morsomt?

hehe yeah right

Synes du det er vanskelig å se at de gjør det for å mobbe? Er du virkelig så trangsynt? :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk enig i at det begynner å gå litt langt nå. Også de insektene, ugh.

Fy faen, jeg er lei Aurora. Har vært lei henne siden første episode drthtrdhngarngejrgn. Håper hun er neste ut, men er redd det går utover AM.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du det er vanskelig å se at de gjør det for å mobbe? Er du virkelig så trangsynt? :fnise:

er JEG trangsynt? hadde noen etterlignet min dialekt når jeg ikke var tilstede så hadde jeg ikke akkurat brydd meg så mye. vil ikke si det er å være trangsynt, vil heller si at de som tar seg nær av det er nærtagen

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"hadde nån gjort det dær me mi tainnbørst, så hadde æ særriøøøøst schkailla di ne!" Sitat: Kine. :) Ho e no litt søt da..

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Føler at Mats liksom er sesongens Miguel, og Aurora (med showet sitt) sesongene VidaLill.

Anonymous poster hash: 120a3...7ed

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Å herlighet, hvis Simone kommer inn igjen.. :wow:

Anonymous poster hash: 9d7d1...b8c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å herlighet, hvis Simone kommer inn igjen.. :wow:

Anonymous poster hash: 9d7d1...b8c

Da begynner jeg nesten å grine.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men nå gjør disse jentene det for å mobbe, ikke fordi de synes det er stas å etterligne andre dialekter. Det var slik jeg gjorde på barneskolen mot en gutt jeg ikke likte som prata Bergensk.

De gjør det fordi de syns det er morsomt. Jeg ler hver gang de etterlikner dialekten hans, fordi dialekten er jo ganske morsom i seg selv. Jesus. Og jeg er fra Bergen, og jeg har venner fra Oslo som kan tulle med dialekten min, mange som syns den er spesiell. Jeg kunne ikke brydd meg mindre.

Mats er nærtaken, han tåler ikke en dritt selvom han er stygg mot andre. Så flott at han får smake litt av sin egen medisin:)

Anonymous poster hash: 46281...30a

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for Niennas!

Heldigvis for meg rakk jeg bare å lese første setning av spoilern, så fikk ikke med meg alt.

Endret av Mynona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

AM og Aurora er de største mobberene jeg har sett. Smisker med babystemmene sine, for så å håne andre bak ryggen deres. Ikke rart det er krig i verden når mange ser opp til slike falske kryp. Syntes synd på de som tror at mobbingen av dialekten til Mads og jobben hans er "humor". Da må jeg dessverre beklage å si at dere ikke forstår så mye.

Anonymous poster hash: 56c00...f15
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

AM og Aurora er de største mobberene jeg har sett. Smisker med babystemmene sine, for så å håne andre bak ryggen deres. Ikke rart det er krig i verden når mange ser opp til slike falske kryp. Syntes synd på de som tror at mobbingen av dialekten til Mads og jobben hans er "humor". Da må jeg dessverre beklage å si at dere ikke forstår så mye.

Anonymous poster hash: 56c00...f15

Største mobberne du har sett? Har du ikke fått med deg Simone?

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...