Lillemeg25 Skrevet 6. mai 2014 #2621 Del Skrevet 6. mai 2014 Jeg har ikke sett episoden før nå faktisk. LA driter seg ut. Hun mener hun er SÅ smart og er bombesikker på at Julie er lesbe. De fleste jenter (uansett om de er lesbe eller hetero) ville vel blitt ukomfortabel med Nico som sitter å stirrer på deg og på toppen av det hele kysser deg! Eww. Han er så creepy altså. Å hvem vil kline med Simone liksom? Helt latterlig av de å holde på sånn! Jeg synes forresten festene er ganske kjedelige. Ikke noe musikk, ikke noe dansing, ingen ting. Booooring 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #2622 Del Skrevet 6. mai 2014 Fleste på hotellet er bare tragisk! Herregud så kjedelig det egentlig er... Kjeedeligste deltagerne man kan få! Simone: Tragisk fra dag 1. Ann Marielle: Helt grei, eneste jeg liker litt.. Jeanette: Prektig kirkejente :/ Kine: Virker merkelig Nye Julie: vet ikke enda? Joakim: Spesiell Nico: Merkelig, men bedre enn andre. Gabriel: Veldig anonym Labi: Dom som et brød, høy på pæra. Føler jeg har glemt noen... Anonymous poster hash: f0139...9aa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #2623 Del Skrevet 6. mai 2014 Fleste på hotellet er bare tragisk! Herregud så kjedelig det egentlig er... Kjeedeligste deltagerne man kan få!Simone: Tragisk fra dag 1.Ann Marielle: Helt grei, eneste jeg liker litt..Jeanette: Prektig kirkejente :/Kine: Virker merkeligNye Julie: vet ikke enda?Joakim: SpesiellNico: Merkelig, men bedre enn andre.Gabriel: Veldig anonymLabi: Dom som et brød, høy på pæra. Føler jeg har glemt noen... Anonymous poster hash: f0139...9aa Christer og Lene angelicaAnonymous poster hash: 8e074...b64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. mai 2014 #2624 Del Skrevet 6. mai 2014 Simone og Christina fra i fjor eller når det nå enn var (?) hadde sikkert blitt godevenner. De er begge blonde, stygge, feite og blir forbanna for alt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 6. mai 2014 #2625 Del Skrevet 6. mai 2014 Jeg blir litt småsprø av denne åpne spillingen. Hvorfor er det liksom greit at Jeanett bare kommer å sier: jeg vil vite hva dere snakker om. Kan de ikke spille skjult? Hvorfor være så innmari åpne? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evelynita Skrevet 6. mai 2014 #2626 Del Skrevet 6. mai 2014 Å herregud Labi snakker med pikken sin. Er det mulig å være så tilbakestående som han er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #2627 Del Skrevet 6. mai 2014 NEI KINE!!!! Hvorfor fanden gjør du det?????? Anonymous poster hash: e818d...1a8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evelynita Skrevet 6. mai 2014 #2628 Del Skrevet 6. mai 2014 Hahahaha Northug ble til Oddvar Brå. Genial kommentar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #2629 Del Skrevet 6. mai 2014 Morsomt da! Anonymous poster hash: f0139...9aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #2630 Del Skrevet 6. mai 2014 Action imorgen! Anonymous poster hash: f0139...9aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #2631 Del Skrevet 6. mai 2014 Hvorfor snakket de om Northug? Anonymous poster hash: a05f0...eb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 6. mai 2014 #2632 Del Skrevet 6. mai 2014 Labi Labi Labi... "Jeg og pikken min har vært gjennom mye dritt" Kjekt å vite haha 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #2633 Del Skrevet 6. mai 2014 Er det noen som kan bekrefte/avkrefte om Nico kom? Anonymous poster hash: c5246...6f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #2634 Del Skrevet 6. mai 2014 Er det noen som kan bekrefte/avkrefte om Nico kom? Anonymous poster hash: c5246...6f6 Han kom. Så du ikke at Kine slikket seg på hånden etterpå? Anonymous poster hash: d21c1...24e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #2635 Del Skrevet 6. mai 2014 Han kom. Så du ikke at Kine slikket seg på hånden etterpå? Anonymous poster hash: d21c1...24e Nei, så ikke det, hm, trodde ikke hun var så horete at hun onanerte to gutter... Anonymous poster hash: c5246...6f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #2636 Del Skrevet 6. mai 2014 Hun er da ikke horete om hun tok en Monica Lewinsky. En dobbel håndjager kan neppe sies er skikkelig sex. Verre hadde det vært om hun hadde latt seg knulle av de begge. Og om hun tok bj. Anonymous poster hash: d21c1...24e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #2637 Del Skrevet 6. mai 2014 Hun er da ikke horete om hun tok en Monica Lewinsky. En dobbel håndjager kan neppe sies er skikkelig sex. Verre hadde det vært om hun hadde latt seg knulle av de begge. Og om hun tok bj. Anonymous poster hash: d21c1...24e Så for deg ville det ikke vært noe problem om datteren/søsteren/moren din hadde gjort det på tv? Anonymous poster hash: c5246...6f6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #2638 Del Skrevet 6. mai 2014 Så for deg ville det ikke vært noe problem om datteren/søsteren/moren din hadde gjort det på tv? Anonymous poster hash: c5246...6f6 Det hadde vært flaut. Men ikke horete. Anonymous poster hash: d21c1...24e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 6. mai 2014 #2639 Del Skrevet 6. mai 2014 Synes det er mer horete av Lene A. å pule på Christer 3 ganger daglig. Det at Kine tok en ¨Northug¨ var jo bare morsomt og for fleip liksom.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #2640 Del Skrevet 6. mai 2014 Hahah! Husker dere den tråden hvor jeg skrev at jeg føler kjæresten min er litt treig? LABI er nesten slik som kjæresten min personlighetsmessig! Og dere mente jeg var ond, og at kjæresten min umulig kunne være så ¨treig¨ Heldigvis er ikke kjæresten min sååå gal som Labi da men jeg ser likheter i personligheten. Anonymous poster hash: cdfa9...693 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå