Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Gjest Linda sofie

Har ikke fått sett parsermonien før nå faktisk.

Jeg har alltid likt Mats, men synes han har blitt veldig ufordragelig. Hva har skjedd med han? Utrolig barnslig at han ikke ville gi Aurora klem da

Simone klager over at A og AM ikke gidder å snakke med henne, men hallo det var jo ikke lenge siden hun sa at det ikke nyttet at de to kom til henne for å sleike ræv. Det ville ikke påvirke henne noe som helst hvis de kom å snakket med henne. Å jeg skjønner jo ikke de vil. De vil vel ikke smiske. Men bra ikke AM røyk ut. Kun henne jeg heier på nå. Men synes det er teit at vi får vite Simone vil sende hjem Aurora da. Snakk om å ødelegge alt.

Endret av Linda sofie
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Men hvorfor ville Jeanette komme i fare hvis Simone ikke fikk fredningen? Skjønte ikke jeg :klo:

Poenget var at det var Lene eller Simone som skulle få fredningen. Den som ikke fikk fredningen ble låst med den parteren de hadde da. Det vil si at dersom Lene fikk fredningen, ble Simone låst med Jesus (husker IKKE hva han heter, heh, håper du forstår). Jesus er jo den faste partneren til Jeanette. Da hadde ikke Jeanette hadde hatt en trygg plass under parsermonien.

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Leste at Nicolai var halvt marokkansk, og da skjønte jeg hvor jeg hadde sett "blikket" før - i Spania, på en uteplass med drøss med marokkanere. Kanskje derfor han spiller på den getthogreia?

Anonymous poster hash: a8a6e...e6d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte Nicolai, frem til tordag. Hvorfor sa han det ikke bare som det var til Aurora? Ville han ha henne ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare meg som heier på Ann Marielle nå? :)

Heier er vel litt sterkt sagt. Hun er enn sålenge det minste av åtte-ti onder. :opplyser:

Dessuten er hun den eneste som kan paye noen back, og som har gjort seg fortjent til det. Jeg setter henne ikke i klasse med mor Teresa, kun for at hun premenstruerer mindre enn andre deltakere...

Endret av Kamikatze
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste at Nicolai var halvt marokkansk, og da skjønte jeg hvor jeg hadde sett "blikket" før - i Spania, på en uteplass med drøss med marokkanere. Kanskje derfor han spiller på den getthogreia?

Anonymous poster hash: a8a6e...e6d

ja akkurat ja. det er liksom standarden hans. han har jo drevet og gått rundt i den kjortelen sin og er rimelig flink til å vende kappa med vinden. sitter å lirer av seg det værste våset under parsermonien. han og mats--æsj.

håper AM tar revansje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Hvorfor sender de inn Labi? Han var der bare 2 dager og husker han gikk meg litt på nervene. Synes han var en dust,

Jeg synes faktisk det er dårlig gjort å sitte å glise fra øre til øre under en parsermoni. Uansett om du hater person som skal dra hjem, så er det respektløst synes nå jeg. Mats satt jo der med det gliset sitt. Har egentlig aldri likt Aurora, men synes de var litt vel stygge med henne. Simone står der å sier at hun ikke ville ha ut Aurora og at hun ikke hadde noe annet valg enn å gå til Nico å blabla..... :roll:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvem tror dere blir Mr and Miss Paradise?

Jeg tror det blir Christer og AM. Eller LA.

Anonymous poster hash: 6272e...ca4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor har Christer gummistrikk(?) på overarmene hele tiden?

Fordi han har lest at da bremser han blodomløpet litt så det ser ut som han har muskler...

Anonymous poster hash: 8e3a8...657

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunshine23

Fordi han har lest at da bremser han blodomløpet litt så det ser ut som han har muskler...

Anonymous poster hash: 8e3a8...657

Lol :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

Fordi han har lest at da bremser han blodomløpet litt så det ser ut som han har muskler... Anonymous poster hash: 8e3a8...657

Haha! Sært...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...