Gjest Linda sofie Skrevet 27. april 2014 #2361 Del Skrevet 27. april 2014 (endret) Har ikke fått sett parsermonien før nå faktisk. Jeg har alltid likt Mats, men synes han har blitt veldig ufordragelig. Hva har skjedd med han? Utrolig barnslig at han ikke ville gi Aurora klem da Simone klager over at A og AM ikke gidder å snakke med henne, men hallo det var jo ikke lenge siden hun sa at det ikke nyttet at de to kom til henne for å sleike ræv. Det ville ikke påvirke henne noe som helst hvis de kom å snakket med henne. Å jeg skjønner jo ikke de vil. De vil vel ikke smiske. Men bra ikke AM røyk ut. Kun henne jeg heier på nå. Men synes det er teit at vi får vite Simone vil sende hjem Aurora da. Snakk om å ødelegge alt. Endret 27. april 2014 av Linda sofie 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 27. april 2014 #2362 Del Skrevet 27. april 2014 Men hvorfor ville Jeanette komme i fare hvis Simone ikke fikk fredningen? Skjønte ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #2363 Del Skrevet 27. april 2014 Men hvorfor ville Jeanette komme i fare hvis Simone ikke fikk fredningen? Skjønte ikke jeg Poenget var at det var Lene eller Simone som skulle få fredningen. Den som ikke fikk fredningen ble låst med den parteren de hadde da. Det vil si at dersom Lene fikk fredningen, ble Simone låst med Jesus (husker IKKE hva han heter, heh, håper du forstår). Jesus er jo den faste partneren til Jeanette. Da hadde ikke Jeanette hadde hatt en trygg plass under parsermonien. Anonymous poster hash: 573a5...7ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #2364 Del Skrevet 27. april 2014 Leste at Nicolai var halvt marokkansk, og da skjønte jeg hvor jeg hadde sett "blikket" før - i Spania, på en uteplass med drøss med marokkanere. Kanskje derfor han spiller på den getthogreia? Anonymous poster hash: a8a6e...e6d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 28. april 2014 #2365 Del Skrevet 28. april 2014 Jeg likte Nicolai, frem til tordag. Hvorfor sa han det ikke bare som det var til Aurora? Ville han ha henne ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caroline91 Skrevet 28. april 2014 #2366 Del Skrevet 28. april 2014 Bare meg som heier på Ann Marielle nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 28. april 2014 #2367 Del Skrevet 28. april 2014 (endret) Bare meg som heier på Ann Marielle nå? Heier er vel litt sterkt sagt. Hun er enn sålenge det minste av åtte-ti onder. Dessuten er hun den eneste som kan paye noen back, og som har gjort seg fortjent til det. Jeg setter henne ikke i klasse med mor Teresa, kun for at hun premenstruerer mindre enn andre deltakere... Endret 28. april 2014 av Kamikatze 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 28. april 2014 #2368 Del Skrevet 28. april 2014 Bare meg som heier på Ann Marielle nå? Nei jeg heier på henne og håper hun vinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heavyheart Skrevet 28. april 2014 #2369 Del Skrevet 28. april 2014 Leste at Nicolai var halvt marokkansk, og da skjønte jeg hvor jeg hadde sett "blikket" før - i Spania, på en uteplass med drøss med marokkanere. Kanskje derfor han spiller på den getthogreia? Anonymous poster hash: a8a6e...e6d ja akkurat ja. det er liksom standarden hans. han har jo drevet og gått rundt i den kjortelen sin og er rimelig flink til å vende kappa med vinden. sitter å lirer av seg det værste våset under parsermonien. han og mats--æsj. håper AM tar revansje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 28. april 2014 #2370 Del Skrevet 28. april 2014 Hvorfor sender de inn Labi? Han var der bare 2 dager og husker han gikk meg litt på nervene. Synes han var en dust, Jeg synes faktisk det er dårlig gjort å sitte å glise fra øre til øre under en parsermoni. Uansett om du hater person som skal dra hjem, så er det respektløst synes nå jeg. Mats satt jo der med det gliset sitt. Har egentlig aldri likt Aurora, men synes de var litt vel stygge med henne. Simone står der å sier at hun ikke ville ha ut Aurora og at hun ikke hadde noe annet valg enn å gå til Nico å blabla..... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #2371 Del Skrevet 28. april 2014 Hvem tror dere blir Mr and Miss Paradise? Jeg tror det blir Christer og AM. Eller LA. Anonymous poster hash: 6272e...ca4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fluttershy Skrevet 28. april 2014 #2372 Del Skrevet 28. april 2014 Hvorfor har Christer gummistrikk(?) på overarmene hele tiden? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #2373 Del Skrevet 28. april 2014 Hvorfor har Christer gummistrikk(?) på overarmene hele tiden? Fordi han har lest at da bremser han blodomløpet litt så det ser ut som han har muskler... Anonymous poster hash: 8e3a8...657 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 28. april 2014 #2374 Del Skrevet 28. april 2014 Fordi han har lest at da bremser han blodomløpet litt så det ser ut som han har muskler... Anonymous poster hash: 8e3a8...657 Lol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 28. april 2014 #2375 Del Skrevet 28. april 2014 Seriøst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fluttershy Skrevet 28. april 2014 #2376 Del Skrevet 28. april 2014 Fordi han har lest at da bremser han blodomløpet litt så det ser ut som han har muskler... Anonymous poster hash: 8e3a8...657 Haha! Sært... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 28. april 2014 #2377 Del Skrevet 28. april 2014 Herregud, send inn en hunk da. Gaaaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virilja Skrevet 28. april 2014 #2378 Del Skrevet 28. april 2014 Hahaha, han bærer ikke noe GNAG nei!! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 28. april 2014 #2379 Del Skrevet 28. april 2014 Labi!!! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 28. april 2014 #2380 Del Skrevet 28. april 2014 Haha.. den dere treningsseansen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå