Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bra at det var utenforstående som var jury. alle de andre sesongene har de jo stemt taktisk over hvem som vant titlene.

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for spoiling og svar til dette.

Irrlys, mod.

Skrevet

Gratulerer til ah og Gabriel. Vel fortjent! Blir spennende å se hva som skjer i morgen på date. Håper de ikke setter Simone og nico i fare...

• Liker 3
Skrevet

Etter kondomsekvensen i forrige episode fremstår det som et paradoks at de som er så dum at de burde vært tvangssterilisert og fått gratis klippekort hos barnevernet, faktisk er de som parer seg mest. Hjelp! Darwin har tatt helt grusomt feil! :ler:

• Liker 4
Skrevet (endret)

Må si jeg fikk sansen for Gabriel etter gårsdagens episode! Og AM har alltid vært min favoritt, så heia heia :D

Endret av Antique
  • Liker 4
Skrevet

Utrolig bra at de vant. :) Eneste paret jeg faktisk heiet på

Jeg er dritt lei Christer. Han oppfører seg som en fjortiss! Takler ikke måten han snakker på :roll: Går meg skikkelig på nervene.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

http://www.seher.no/kjendis/tatt-ut-av-hotellet-%C3%A5-gravid-testes-71037

Så bra at hun fikk prevensjonstest, i alle fall :fnise:

Edit: Ah, fanken, nå har de endret det til graviditetstest. Uansett, det hadde vel vært godt gjort om den testen hadde slått ut som positiv, hun hadde vel ikke vært der mange dagene på det tidspunktet? :klo:

Ja, samme tenkte jeg. Men det kan jo hende at hun ble testet for graviditet senere i programmet da, bare at de slang alt med i samme artikkel nå, forhåpentglvis.

Anonymous poster hash: 80e8c...f2c

Skrevet

UT MED SIMONE!! :rope:

Hvem skal være den slemme heksen, dersom hun stemmes ut?

Skrevet

Syntes sesongen har tatt seg svakt opp. Ikke noe jubelsesong.

Simone, AM og Lene Angelica bør bli av jentene. Hurpa, underdogbaben/fighteren og kaninpuleren.

Christer, Mats og Labi bør bli av guttene, selv om jeg desverre tror Labi ryker ganske fort. Den overkåte, den overemosjonelle og den overbola med null hjerne og fravær av selvinnsikt.

Resten kan ryke... selv om Jeanett ser bra ut og har bra boobs.

At Lene Angelica og Christer skal ta sexrekord uten å ha den fjerneste peil om prevensjon er det vakreste som har skjedd denne sesongen. De smører sikkert drøyt på i produksjonen, men jeg er lettlurt. :)

Labi er en figur sesongen virkelig har manglet!

Skrevet

Hvorfor har de ikke sendt inn Labi før nå? Han er jo den eneste som vil spille. Og ikke med åpne kort. De burde sendt han inn igjen tidligere, så kanskje det hadde blitt litt allianser og drama og spilling.

Dessuten er han en sånn fyr som sier masse snodig.

Har lyst å se en "dyp" samtale mellom Nico og Labi. :fnise:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke det er noe å le seg i hjel av. Labinot er ikke norsk og det er jo helt naturlig at han ikke klarer å utale alle ordene 100%. Skulle gjerne likt å hørt deg snakke persisk helt ordrett ;)

Anonymous poster hash: 6272e...ca4

Det er jo bare morsomt da. Alle kan si feil iblant, selv etnisk norske. Det er jo bare å le av. Ikke vær så selvhøytidelig. Det var ETT ord. Jeg synes Labi snakker flytende norsk, jeg...

Uansett synes jeg det blir for dumt å sammenligne dette med persisk. Jeg vet ikke hvor lenge han har bodd i Norge siden du ikke sier han er norsk? Jeg antar uansett at han har bodd i Norge i flere år - hvis ikke hadde norsken hans vært mye dårligere. Men hvorfor i alle dager skal en etnisk nordmann som bor i Norge skulle kunne snakke persisk? Det gir jo ingen mening.

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

• Liker 8
Skrevet

Må faktisk si meg enig med deg Mynona.

De burde ha sendt han for lenge siden. Skjønner godt han reagerte på at det ikke var noen allianse der inne. Labi vil jo faktisk spille noe de fleste der inne ikke vil. Jeg begynner faktisk å få sansen for Labi jeg da :) Jeg synes han virket som en skikkelig dust i starten. Men han er litt vel høy på seg selv :fnise: Så ikke min typer i det hele tatt.

AnonymBruker
Skrevet

Må faktisk si meg enig med deg Mynona.

De burde ha sendt han for lenge siden. Skjønner godt han reagerte på at det ikke var noen allianse der inne. Labi vil jo faktisk spille noe de fleste der inne ikke vil. Jeg begynner faktisk å få sansen for Labi jeg da :) Jeg synes han virket som en skikkelig dust i starten. Men han er litt vel høy på seg selv :fnise: Så ikke min typer i det hele tatt.

Enig! :)

Skrevet

Labi synes det er så kult, for første gang han kom inn så var han yngst og størst, og andre gang han kom inn var han også yngst og størst.. Flex flex

Han er såååå overfladisk altså :ler:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo bare morsomt da. Alle kan si feil iblant, selv etnisk norske. Det er jo bare å le av. Ikke vær så selvhøytidelig. Det var ETT ord. Jeg synes Labi snakker flytende norsk, jeg...

Uansett synes jeg det blir for dumt å sammenligne dette med persisk. Jeg vet ikke hvor lenge han har bodd i Norge siden du ikke sier han er norsk? Jeg antar uansett at han har bodd i Norge i flere år - hvis ikke hadde norsken hans vært mye dårligere. Men hvorfor i alle dager skal en etnisk nordmann som bor i Norge skulle kunne snakke persisk? Det gir jo ingen mening.

Hvis du bodde i Irak og de landene der, så måtte du jo ha snakket persisk? Derfor går jo det an å sammenligne hvis en bodde i de landene. Var det jeg mente. Get it?

AnonymBruker
Skrevet

At Labi sa feil ord, var fordi han sa feil på lik linje med de fleste andre der inne. Sløveste gaffelen i skuffen osv osv. Tenkte ikke tanken at det var pga at han ikke er etnisk norsk. Bare rop ut rasist-kortet.

Anonymous poster hash: 2b391...a40
  • Liker 5
Skrevet

Synes ikke det er noe å le seg i hjel av. Labinot er ikke norsk og det er jo helt naturlig at han ikke klarer å utale alle ordene 100%. Skulle gjerne likt å hørt deg snakke persisk helt ordrett ;)Anonymous poster hash: 6272e...ca4

Hehe, Labi er ordentlig sarping, du hører vel det? :ler:

Han er like norsk som alle de andre i hvert fall! Og i hvert fall ikke persisk!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, Labi er ordentlig sarping, du hører vel det? :ler:

Han er like norsk som alle de andre i hvert fall! Og i hvert fall ikke persisk!

Har ikke sagt han er persisk en gang. Var bare et eksempel da ;)

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du bodde i Irak og de landene der, så måtte du jo ha snakket persisk? Derfor går jo det an å sammenligne hvis en bodde i de landene. Var det jeg mente. Get it?

Kansje du burde lære litt mer om landene "borti der". De snakker ikke persisk i Iran. Dessuten snakker Labi pur særping, og har nok bodd her siden han var liten, eller muligens født her.

Uansett, alle deltagerne der snakker jo feil, og det blir påpekt hele tida. Har ikke noe spesielt med Labi å gjøre.

Anonymous poster hash: ce536...aaa

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kansje du burde lære litt mer om landene "borti der". De snakker ikke persisk i Iran. Dessuten snakker Labi pur særping, og har nok bodd her siden han var liten, eller muligens født her.

Uansett, alle deltagerne der snakker jo feil, og det blir påpekt hele tida. Har ikke noe spesielt med Labi å gjøre.

*Mente selvfølgelig: Snakker ikke persisk i Irak. Iran snakker de selvfølgelig persisk.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...