AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #2341 Del Skrevet 25. april 2014 Men hvorfor har Simone så mye imot AM? Hun har ikke gjort Simone en dritt. Jeg skjønner det bare ikke helt. Anonymous poster hash: 50121...293 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #2342 Del Skrevet 25. april 2014 Men hvorfor har Simone så mye imot AM? Hun har ikke gjort Simone en dritt. Jeg skjønner det bare ikke helt. Anonymous poster hash: 50121...293 AM har sjans på kuk på Paradise, det har IKKE Simone. Anonymous poster hash: d21c1...24e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 26. april 2014 #2343 Del Skrevet 26. april 2014 (endret) nicolai er så ekkel og ghetto. han og mats kan ryke på hue ut Nikko er ikke ghetto! Han har bare forsett seg på filmer og mtv, og tror det skal være sånn. Lene Angelika lider av samme identitetskrisen, hun skjønner ikke at hun er norsk - ikke uhmrikansk. Skikkelig morsomt blir det når de stotrer på halvdårlig utenlandsk, men det er det fler som gjør. Hvis nikko hadde blitt planta i en ordentlig ghetto, hadde han pisset på seg, grått og bæljet etter mamma. Skjønner godt at Mats er frustrert over å bli luremuset. Men han mangler likevel ryggrad, så det er egentlig bare bæsjen hans som holder ham oppreist. Han kunne tatt det opp med AM på en redelig måte. Han har ingen grunn til å ryggstikke ei som har reddet rectumen hans. Han har bevist for hele det norske folk (med lav nok IQ til å se på dette ) at hans ord ikke er verdt noe, og at litt fittelukt som farer forbi neseborene hans får ham til å dumpe og orme seg fra ting han lover. Ingen jente kan ha ham som partner, og tro at han blir trofast om han får muligheten til annet. Han er et fittekompass, som er totalt slave av kompassnålen sin... - Det som innen fagterminologien defineres som desperat. Nå har ikke Ann Mariell vært noe mer aktiv spiller heller. Hun har ikke gjort mye for å skape allianser og lage avtaler. De fleste har ikke annen taktikk der inne enn å kose seg, og få den fineste partneren, eller den de må ta til takke med inntil de kan få den fineste. Klikkdannelse er en dårlig strategi, for det vil alltid møte motvilje. Det samme viser det seg også å være om en låser seg til en fast partner. Da kan tilogmed hjernedøde oppfatte at en er en trussel. Siden emnet IQ kom opp: Disse som er så kry over å ha hatt sex på TV; egentlig har de ikke gjort noe annet på tv enn å blafre med et laken... Endret 26. april 2014 av Kamikatze 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 26. april 2014 #2344 Del Skrevet 26. april 2014 Ja, da var jeg å vandret i Oslos gater på en lørdag. og der gikk jeg jammen forbi Iselin for forrige sesong som stod sammen med 2-3 andre i leopardtruse og minitopp (altså nesten naken) i Karl Johan og skulle tydeligvis ha ett eller annet danseopplegg. Hun så så jævlig trashy ut. Fy fader så billig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #2345 Del Skrevet 26. april 2014 Ja, da var jeg å vandret i Oslos gater på en lørdag. og der gikk jeg jammen forbi Iselin for forrige sesong som stod sammen med 2-3 andre i leopardtruse og minitopp (altså nesten naken) i Karl Johan og skulle tydeligvis ha ett eller annet danseopplegg. Hun så så jævlig trashy ut. Fy fader så billig. Har du bilde? Jeg synes forøvrig ganske synd på Iselin. I forrige sesong virket det som om hun var veldig ensom og hadde ganske dårlig selvtillitt... Uansett... De andre i tråden vil ikke at vi skal snakke om deltakere fra tidligere sesonger. Anonymous poster hash: 573a5...7ac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 26. april 2014 #2346 Del Skrevet 26. april 2014 Nei, har ikke bilde. men det er sikkert mange andre som har. For det var jo sentrumsløpet i dag + lørdag + strålende sol, så det var fullt av folk. Jeg prøvde å finne bilde på nett, men fant ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 26. april 2014 #2347 Del Skrevet 26. april 2014 Fant dette på instagram - det er mulig det var en av de andre som hadde på leopardtrusa. Men det var like trashy det her: Ja, også fant jeg denne videoen: http://iconosquare.com/p/707118279389006481_24492737 De har tydeligvis vært litt rundt omkring i Oslo i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 26. april 2014 #2348 Del Skrevet 26. april 2014 Fant dette på instagram - det er mulig det var en av de andre som hadde på leopardtrusa. Men det var like trashy det her: Ja, også fant jeg denne videoen:http://iconosquare.com/p/707118279389006481_24492737 De har tydeligvis vært litt rundt omkring i Oslo i dag. Jeg er i sjokk :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #2349 Del Skrevet 26. april 2014 Jeg er i sjokk :o Samme her. Dette var pinlig å se på. Finnes det ikke egne klubber for slikt? Anonymous poster hash: 573a5...7ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #2350 Del Skrevet 26. april 2014 La ikke merke til det først... Har Iselin fått seg silikon? Anonymous poster hash: 573a5...7ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 26. april 2014 #2351 Del Skrevet 26. april 2014 La ikke merke til det først... Har Iselin fått seg silikon? Anonymous poster hash: 573a5...7ac Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 26. april 2014 #2352 Del Skrevet 26. april 2014 Ja, da var jeg å vandret i Oslos gater på en lørdag. og der gikk jeg jammen forbi Iselin for forrige sesong som stod sammen med 2-3 andre i leopardtruse og minitopp (altså nesten naken) i Karl Johan og skulle tydeligvis ha ett eller annet danseopplegg. Hun så så jævlig trashy ut. Fy fader så billig. Hvordan i alle dager greier du å huske navnet på deltakere for en hel sesong siden? Finner tv3 ut dette, kommer de til å blokkere signalet sånn at du ikke får sett PH, pga for høy IQ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 26. april 2014 #2353 Del Skrevet 26. april 2014 Hvordan i alle dager greier du å huske navnet på deltakere for en hel sesong siden? Finner tv3 ut dette, kommer de til å blokkere signalet sånn at du ikke får sett PH, pga for høy IQ. Det har jeg lurt på når jeg leser i denne tråde også, hvordan i alle dager de husker alle disse navnene. Denne Oda som noen har skrevet om kan jeg ikke huske samme hvor mye jeg prøver. Men Iselin bet jeg meg merke i. Kanskje fordi jeg kjenner folk som har gått i klasse med henne, eller at jeg synes synd på henne fordi hun var så innihampen blåst og usikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #2354 Del Skrevet 26. april 2014 Fant dette på instagram - det er mulig det var en av de andre som hadde på leopardtrusa. Men det var like trashy det her: Ja, også fant jeg denne videoen: http://iconosquare.com/p/707118279389006481_24492737 De har tydeligvis vært litt rundt omkring i Oslo i dag. Syns det er utrolig merkelig å stå å danse slik offentlig. Hvorfor ikke heller gjøre det på et mer lukket sted slik at de som faktisk VIL se på det showet kan velge selv å se på det? Anonymous poster hash: 6bbfe...cc3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #2355 Del Skrevet 26. april 2014 Hvordan i alle dager greier du å huske navnet på deltakere for en hel sesong siden? Finner tv3 ut dette, kommer de til å blokkere signalet sånn at du ikke får sett PH, pga for høy IQ. Jeg husker navnet på mange fra sesong 1, 2, 3, og nesten alle fra sesong 4. Anonymous poster hash: 6bbfe...cc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #2356 Del Skrevet 26. april 2014 Jeg husker navnet på ALLE deltakerne fra alle sesongene:p Hang litt etter med episodene, men har hatt ph-maraton og kommet meg gjennom alt nå. Fy som Mats har sunket! Likte han så utrolig godt i starten, men nå er han motbydelig. Skjønner meg ikke på jentesmaken hans. Lene er jo mindre pen, for å ikke snakke om H.A. Syns heller ikke Lene Angelica er noe fruktfat. Også er han så sint og bitter, feks da han ikke ville gi Aurora klem. Han er virkelig en stakkarslig og desp fyr. Skinnet kan bedra... Sykt teit av han å redde dama til kompisen. For dt første var jo ikke Chris akkurat bestevennen hans, for dt andre var de ikke kjærester, de hadde kjent hverandre 4 dager. Håper AM hevner seg. Hun er kul! Og veldig pen:) Lene med silikonen ser jo rett og slett feit ut pga det. Hun er jo en høy og kraftig jente, og med silikonen ser hun bare enda større ut. Ikke fint. Hun ser bare feit ut:o Er litt penere når tynne jenter har silikon. De som er litt store og utrente ser bare bomsete ut med gigapuppene. Litt det samme med Jeanett, hun ser større ut enn hun er pga silikonen. Syns det var kjipt Aurora dro. Likte henne. Tror mye av det hun sa var ren humor. Jeg tror hun parodierer seg selv og stereotypen blondine. Når alt kommer til alt har hun en viss refleksjonsevne. Anonymous poster hash: af8a2...9d7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 26. april 2014 #2357 Del Skrevet 26. april 2014 Hun har en viss refleksjonsevne, ja. Hun evner bare ikke å ta det inn over seg... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Version 2.0 Skrevet 26. april 2014 #2358 Del Skrevet 26. april 2014 Syns det er utrolig merkelig å stå å danse slik offentlig. Hvorfor ikke heller gjøre det på et mer lukket sted slik at de som faktisk VIL se på det showet kan velge selv å se på det? Anonymous poster hash: 6bbfe...cc3 Nr 1: Fordi man ikke får nok oppmerksomhet da. Nr 2: Det er mye jeg ikke har bedt om å se på når jeg går ut døra, men jeg synes ikke folk flest bør være på lukka steder sånn at jeg skal slippe å se på de. Nr 3: Oslo er byen i Norge med størst aksept for ulike mennesker. La det fortsette slik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 26. april 2014 #2359 Del Skrevet 26. april 2014 Søsteren til Ann-Mariell konfirmerte seg. For en unødvendig artikkel http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Rir-inn-i-vaksenverda-3106621.html#.U1wgsJWKAqQ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #2360 Del Skrevet 26. april 2014 Nr 1: Fordi man ikke får nok oppmerksomhet da. Nr 2: Det er mye jeg ikke har bedt om å se på når jeg går ut døra, men jeg synes ikke folk flest bør være på lukka steder sånn at jeg skal slippe å se på de. Nr 3: Oslo er byen i Norge med størst aksept for ulike mennesker. La det fortsette slik! Javel, deg om det. Uansett utrolig upassende å stå å danse sånn offentlig. Grøss.. Anonymous poster hash: 6bbfe...cc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå