Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=810520&page=110

Hvem tror Aurora at hun egentlig er? Hvorfor er hun så mye bedre enn folk på Oslo-Øst? Er det virkelig et slikt syn dere som bor på Oslo-Vest har på folk som bor på Oslo-Øst?

Anonymous poster hash: c5246...6f6

En del har dessverre en nedlatende holdning til folk som bor på den "gale siden av elven". Når det er sagt, finnes det jaggu meg en del fordomsfulle folk på østkanten også. Alle på vestkanten er ikke usmakelige snobber - slik som Tønsberg-baserte Aurora jo forsøker å fremstå.

Anonymous poster hash: dbf97...f7d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er så drit lei den sure, meggete og alltid negative Simone.. HERREFRED få henne ut. Hun syter og klager for det meste av tia og klarer ikke skjønne at valg må tas. Hun blir jo sur for alt :roll:

Har faktisk fått litt mer sansen for Aurora etter de siste episodene når hun begynte å henge med Ann Mariell. Men det var virkelig pinlig når hun var på gråten pga det rommet.. MEN heller Aurora en Simone akkurat nå..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun Simone må være temmelig idiot når hun mener Lene Angelica skal holde løfte sitt om å ikke velge Christer når hun nettopp har hatt sex med han. Hva tenker hun Simone med? Bruker hun å "dumpe" karer hun har ligget med? ..ikke det at jeg antyder at Simone noengang har ligget med noen. Til det er hun for stygg.

Anonymous poster hash: dcb20...3de
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun Simone må være temmelig idiot når hun mener Lene Angelica skal holde løfte sitt om å ikke velge Christer når hun nettopp har hatt sex med han. Hva tenker hun Simone med? Bruker hun å "dumpe" karer hun har ligget med? ..ikke det at jeg antyder at Simone noengang har ligget med noen. Til det er hun for stygg.

Stakar Simone da.. Jeg synes ikke det virker som at der er noe vondt i henne. Jeg tror hun egentlig bare er veldig sjalu..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo ikke Lene Angelica som kom med det løftet. Det var Lene, hun nye med fredning.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror bare Simone er fryktelig sjalu på AM. Derfor kan hun ikke fordra henne. Ikke frekt ment, men Simone er jo ikke akkurat noe fruktfat. AM er veldig pen i forhold og ikke rart gutta liker henne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det var jo ikke Lene Angelica som kom med det løftet. Det var Lene, hun nye med fredning.

Jo, det var henne :) Ikke hun nye.

Anonymous poster hash: 6bbfe...cc3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror bare Simone er fryktelig sjalu på AM. Derfor kan hun ikke fordra henne. Ikke frekt ment, men Simone er jo ikke akkurat noe fruktfat. AM er veldig pen i forhold og ikke rart gutta liker henne.

Helt enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jo, det var henne :) Ikke hun nye.

Nei.

Anonymous poster hash: ce536...aaa

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei.

Jo.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei.

Jo.

Ingen poeng i å diskutere, det var den nye som ga løfte.

Anonymous poster hash: 7419a...f19

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ingen poeng i å diskutere, det var den nye som ga løfte.

Anonymous poster hash: 7419a...f19

Det var Lene Angelica. Også ble Simone sint på henne, og sa "hvorfor lover du meg å ikke velge Christer?" og alt det tullet. Da sa hun "okei, ja, jeg løy.. Men situasjonen forandret seg". Følg litt med da.

Anonymous poster hash: 8bfeb...761

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det var Lene Angelica. Også ble Simone sint på henne, og sa "hvorfor lover du meg å ikke velge Christer?" og alt det tullet. Da sa hun "okei, ja, jeg løy.. Men situasjonen forandret seg". Følg litt med da.

Mente: hvorfor lovte du meg å ikke velge Christer. Hun hadde lovt å ikke velge ham, men så gjorde hun det likevel, fordi hun mente situasjonen hadde endret seg etter de hadde sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente: hvorfor lovte du meg å ikke velge Christer. Hun hadde lovt å ikke velge ham, men så gjorde hun det likevel, fordi hun mente situasjonen hadde endret seg etter de hadde sex.

Spoiler du nå? For sexen ble vist på tv i går kveld, på slutten av episoden. Vi har ikke sett at Simone og Lene Angelica har snakket sammen etter det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=810520&page=110

Hvem tror Aurora at hun egentlig er? Hvorfor er hun så mye bedre enn folk på Oslo-Øst? Er det virkelig et slikt syn dere som bor på Oslo-Vest har på folk som bor på Oslo-Øst?

Anonymous poster hash: c5246...6f6

Aurora er wannabe fra Tønsberg. Hun er så inkonsekvent med hva hun forventer av andre i forhold til hva hun leverer selv, at jeg mistenker denne romlingen for å være "fyllesoss" som ikke riktig har oppfattet at hun har blitt edru - ennå. Noen jenter jeg har hatt den tvilsomme ære å dele utesteder med, kan få de merkeligste yrker og bakgrunner når flasketuten peker på...

Hotellets "eldre damer" sliter nå når der finnes et knippe velvillige og vellystige eksemplarer som ikke akkurat svir i gutteøyne. Nå må de snart levere noe annet enn sure oppstøt, før de blir "morna jenset".

Mats har hverken baller eller ryggrad. Men det er egentlig ingen bombe. Ann Mariell burde lært visdomsordet: Fool me once, shame on you - Fool me twice, shame on me. Ikke det at hun har oppført seg på en måte som burde skape velvilje hos Mats. Hun er et klassisk eksempel på budeier som er akkurat fin nok til at mange nok gutter vil pule henne, så hun kan oppføre seg akkurat som hun vil mot dem, fordi det dukker alltid opp en ny despo som erstatter de hun går lei.

Neste gang AM stikker tunga ned i halsen på en paradisefyr bør hun knyte den i halvstikk rundt drøvelen hans, og klore seg fast. For Mats har begynt å logre med halestumpen sin igjen.

Noen som vet hvilken bydel i Bergen Ann Mariell kommer fra? Hadde vært litt rått om hun var fra Paradis... :fnise:

Endret av Kamikatze
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurora er wannabe fra Tønsberg. Hun er så inkonsekvent med hva hun forventer av andre i forhold til hva hun leverer selv, at jeg mistenker denne romlingen for å være "fyllesoss" som ikke riktig har oppfattet at hun har blitt edru - ennå. Noen jenter jeg har hatt den tvilsomme ære å dele utesteder med, kan få de merkeligste yrker og bakgrunner når flasketuten peker på...

Hotellets "eldre damer" sliter nå når der finnes et knippe velvillige og vellystige eksemplarer som ikke akkurat svir i gutteøyne. Nå må de snart levere noe annet enn sure oppstøt, før de blir "morna jenset".

Mats har hverken baller eller ryggrad. Men det er egentlig ingen bombe. Ann Mariell burde lært visdomsordet: Fool me once, shame on you - Fool me twice, shame on me. Ikke det at hun har oppført seg på en måte som burde skape velvilje hos Mats. Hun er et klassisk eksempel på budeier som er akkurat fin nok til at mange nok gutter vil pule henne, så hun kan oppføre seg akkurat som hun vil mot dem, fordi det dukker alltid opp en ny despo som erstatter de hun går lei.

Neste gang AM stikker tunga ned i halsen på en paradisefyr bør hun knyte den i halvstikk rundt drøvelen hans, og klore seg fast. For Mats har begynt å logre med halestumpen sin igjen.

Noen som vet hvilken bydel i Bergen Ann Mariell kommer fra? Hadde vært litt rått om hun var fra Paradis... :fnise:

:fnise:

Du altså :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke orket å bla gjennom alle sidene, men er det noen snille mennesker som kan fortelle hva som skjedde med Audun, Haakon (?) og hun Robinson-dama? Har vært på hyttetur med en familie som forståelig nok ikke lot meg se Paradise midt i påske-krimmen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...