Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Jeg tror ikke dette er rigget. Jeg tror dette er god gammeldags karma. Det måtte absolutt til at begge slapp den på likt, ellers hadde de hengt stakkars Aurora. Dette var fullstendig ment to be fra oven, det er jeg sikker på. Dette beviser at Nicolai hadde tenkt å være en dritt, mens Aurora endelig fikk baller og tok til fornuften.

Hu fuckings ra!

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv om det var det gode som seiret, så synes jeg dette lukter rigget.

Anonymous poster hash: 62aaf...eb1

Det synes jeg og. Men jeg skjønner ikke hvordan de skulle få Nico med på noe sånt.

Eller, de hadde jo ikke nødvendigvis visst om hverandre da. Men hvordan i hule skal må få rigget at hu slipper kula noen hundredeler før Nico uansett.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er bra at AM fikk mest penger, hun er uten tvil den som har gått igjennom mest i sesongen. Jeg synes hun har opptrådt med ekstrem verdighet, både ovenfor Casper og Mats. Jeg beundrer hennes styrke.

Anonymous poster hash: d1c2b...37d
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Perfekt slutt

Svina fikk ingen penger, de tapte ansikt og ble skjelt ut

Aurora 4 president

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker at 200 brukere leser denne tråden akkurat nå.

+ 1 modis. Jeg skal passe på så det ikke går over stokk og stein :fnise:

Men det er lov i kveld, for Aurora (og AM) vant! :laugh:

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan noen vær så snill og fortelle meg hva som er navnet på den låten de spilte akkurat nå? :)

Donkeyboy - crazy something normal :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var perfekt!! Kunne ikke endt bedre utifra situasjonen!! Herlig å se at Aurora og Ann Mariell fikk pengene :-D Tror jeg må dra ut for å feire det selv, haha

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHA, så jævlig kult!! Hadde aldri trodd Aurora turte. Og fantastisk at Labi endelig fikk tilsnakk så det sang etter! Så flere andre krympa seg også:D

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heiet ikke på noen, men følte en liten seier etter kjeften triana gav Labi :)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var perfekt!! Kunne ikke endt bedre utifra situasjonen!! Herlig å se at Aurora og Ann Mariell fikk pengene :-D Tror jeg må dra ut for å feire det selv, haha

Skulle hatt en champis her for å si det sånn :P

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det synes jeg og. Men jeg skjønner ikke hvordan de skulle få Nico med på noe sånt.

Eller, de hadde jo ikke nødvendigvis visst om hverandre da. Men hvordan i hule skal må få rigget at hu slipper kula noen hundredeler før Nico uansett.

Kanskje han slapp den først, men så bestemte produksjonen seg for at de ikke kunne leve med seg selv, og sa at det måtte spilles inn på nytt, og at de hadde bestemt årets vinner? :fnise:

Jeg vet ikke helt, men hvis du ser på kvalmgliset til Mats på det klippet de viser av at Niko slipper kula, så tilsier ikke det at Aurora også har sluppet den. Merkelige greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, satt å bet på fjernkontrollen da de holdt kulen, uten at jeg la merke til det selv:p Så spennende!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle hatt en champis her for å si det sånn :P

Haha ja, alle som heiet på Ann Marielle og Aurora fra tråden burde dra ut å feire! Hihi

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje jeg må se det klippet av at Triana kjefta på Labi igjen. Og igjen, og igjen.

Har allerede sett det 3 ganger, hahaha

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...