Lady Skrevet 30. mai 2014 #3741 Del Skrevet 30. mai 2014 Hvorfor valgte ikke Aurora Marius?:-( 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #3742 Del Skrevet 30. mai 2014 Hvorfor valgte ikke Aurora Marius?:-( Enig. Tror dette kommer til å slå negativt ut for Aurora i finaleuken. Jeg er uansett meget irritert over at Marius og Arman ikke arbeidet for den finaleukeplassen!!!! Det hadde vært mye bedre! Da hadde Mats røket, og muligens Nicolai også. Irriterende når det ikke går som jeg vil. Anonymous poster hash: 573a5...7ac 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 30. mai 2014 #3743 Del Skrevet 30. mai 2014 Nei, det er ikke mobbing. Det er baksnakking. Tar meg forresten i å bli kjempenysgjerrig på hvordan tannbørste med luremus smaker... Pokker! Paradise Bordell er skadelig for sjelen! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 30. mai 2014 #3744 Del Skrevet 30. mai 2014 Jaa :-( håper Marius eller Arman kommer inn igjen, men tviler sterkt på det. Jeg tror ikke Aurora kan stole på Nicolai for fem øre.. Dersom fks Simone kommer inn, velger han sikkert lett Simobe over Aurora Enig. Tror dette kommer til å slå negativt ut for Aurora i finaleuken. Jeg er uansett meget irritert over at Marius og Arman ikke arbeidet for den finaleukeplassen!!!! Det hadde vært mye bedre! Da hadde Mats røket, og muligens Nicolai også. Irriterende når det ikke går som jeg vil. Anonymous poster hash: 573a5...7ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #3745 Del Skrevet 30. mai 2014 Dagens gullkorn: "Jeg trodde han bodde på stranda" (Labi) tett fulgt av "Jeg bærer ikke noe gnag" (Labi) Og Aurora; " Jeg blir helt hjerneløs her jeg sitter." Anonymous poster hash: e818d...1a8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #3746 Del Skrevet 30. mai 2014 Største mobberne du har sett? Har du ikke fått med deg Simone? Anonymous poster hash: 573a5...7ac Simone var alene, det er verre med to som rotter seg sammen, og som syntes de er helt perfekte og håner alle de ikke liker. Jeg fikk ikke med meg at Simone fysisk mobbet noe heller, som å strø dyr i senger/sko og gni tannbørsten til andre i tissen. (Det der gjør de to fisefine fjollene til noen ordentlige griserpurker) Neida, jeg forsvarer ikke Simone, men satt opp om Aurora og AM ønsker jeg at hun skal vinne. Anonymous poster hash: 56c00...f15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #3747 Del Skrevet 30. mai 2014 Satt opp MOT (skulle det stå) Anonymous poster hash: 56c00...f15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #3748 Del Skrevet 30. mai 2014 Simone var alene, det er verre med to som rotter seg sammen, og som syntes de er helt perfekte og håner alle de ikke liker. Jeg fikk ikke med meg at Simone fysisk mobbet noe heller, som å strø dyr i senger/sko og gni tannbørsten til andre i tissen. (Det der gjør de to fisefine fjollene til noen ordentlige griserpurker) Neida, jeg forsvarer ikke Simone, men satt opp om Aurora og AM ønsker jeg at hun skal vinne. Anonymous poster hash: 56c00...f15 Du har tydeligvis ikke sett Paradise i år. Anonymous poster hash: 2b391...a40 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peaches Skrevet 30. mai 2014 #3749 Del Skrevet 30. mai 2014 (endret) Simone var alene, det er verre med to som rotter seg sammen, og som syntes de er helt perfekte og håner alle de ikke liker. Jeg fikk ikke med meg at Simone fysisk mobbet noe heller, som å strø dyr i senger/sko og gni tannbørsten til andre i tissen. (Det der gjør de to fisefine fjollene til noen ordentlige griserpurker) Neida, jeg forsvarer ikke Simone, men satt opp om Aurora og AM ønsker jeg at hun skal vinne. Anonymous poster hash: 56c00...f15 Simone var da ikke alene, Nicolai, Joachim, Labi osv var med på det. Det Aurora og AM har gjort kan ikke sammenlignes med den psykiske mobbingen Simone og de drev med. De frøs henne ut, gjorde narr av henne når hun snakket, sa at hun horet seg til finalen, skrek til henne at hun var ditt og datt, og lot henne aldri svare. Endret 30. mai 2014 av Peaches 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #3750 Del Skrevet 30. mai 2014 Simone var alene, det er verre med to som rotter seg sammen, og som syntes de er helt perfekte og håner alle de ikke liker. Jeg fikk ikke med meg at Simone fysisk mobbet noe heller, som å strø dyr i senger/sko og gni tannbørsten til andre i tissen. (Det der gjør de to fisefine fjollene til noen ordentlige griserpurker) Neida, jeg forsvarer ikke Simone, men satt opp om Aurora og AM ønsker jeg at hun skal vinne. Anonymous poster hash: 56c00...f15 Som to andre skriver var ikke Simone alene om mobbingen. Anonymous poster hash: 573a5...7ac 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #3751 Del Skrevet 30. mai 2014 Simone var alene, det er verre med to som rotter seg sammen, og som syntes de er helt perfekte og håner alle de ikke liker. Jeg fikk ikke med meg at Simone fysisk mobbet noe heller, som å strø dyr i senger/sko og gni tannbørsten til andre i tissen. (Det der gjør de to fisefine fjollene til noen ordentlige griserpurker) Neida, jeg forsvarer ikke Simone, men satt opp om Aurora og AM ønsker jeg at hun skal vinne. Simone alene?? Heeeh???? Hva er du høy på? Den selvrettferdige ekle, ufyselige bitchen baksnakket og kjeftet på AM ved enhver anledning og sørget for å få med seg nesten alle mot henne. Var det noen som rottet seg sammen, var den ufyselige gjengen... Ondsinnet utfrysing på høyt nivå. Noe heeelt annet enn insekter og dialektherming og bruke tannbørsten som kam på musehåret. Skulle ha gjort verre ting med tannbørsten til Simone om jeg hadde fått mulighet, DET kan jeg love deg. Og jeg hadde faen IKKE hatt dårlig samvittighet etterpå. Anonymous poster hash: e5937...729 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #3752 Del Skrevet 30. mai 2014 Simone var alene, det er verre med to som rotter seg sammen, og som syntes de er helt perfekte og håner alle de ikke liker. Jeg fikk ikke med meg at Simone fysisk mobbet noe heller, som å strø dyr i senger/sko og gni tannbørsten til andre i tissen. (Det der gjør de to fisefine fjollene til noen ordentlige griserpurker) Neida, jeg forsvarer ikke Simone, men satt opp om Aurora og AM ønsker jeg at hun skal vinne. Anonymous poster hash: 56c00...f15 Simone var ikke alene! Niico, Mats, Christer, lene Angelica, Jeanett, Joachim og Ole var alle med på det. Hun ble skjelt ut av de, ble anklaget for alt mulig uten å få sjans til å forsvare seg , hun ble ledd av og dette gjorde de som gruppe sammen. Slik det fremstår så var det Simone og Nico som ledet an, men det var mange dumme sauer som støttet opp om mobbingen. Bare det at du skriver at Simone var alene om det, gjør at jeg mistenker sterkt at det er en av mobberne som skriver dette. Dssuten er det ikke mobbing det de har gjort mot Mats. Det de gjorde med tannbørsten var bare en liten pay back. Vel fortjent! De hermer jo ikke etter dialekten hans heller. De hermet f.eks.ikke etter Audun og Marius som har samme dialekt. Jeg tror heller de hermer etter måten han snakker på. Han snakker jo så sent og legger trykk på alle ordene. Det er forresten mange som hermer etter min dialekt og jeg synes det er hysterisk morsomt Anonymous poster hash: ac3a6...d72 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 30. mai 2014 #3753 Del Skrevet 30. mai 2014 Hvorfor valgte ikke Aurora Marius?:-( Fordi at hun tenker at Nicolai vil få flere stemmer i en finale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladius Veritatis Skrevet 30. mai 2014 #3754 Del Skrevet 30. mai 2014 Simone var da ikke alene, Nicolai, Joachim, Labi osv var med på det. Det Aurora og AM har gjort kan ikke sammenlignes med den psykiske mobbingen Simone og de drev med. De frøs henne ut, gjorde narr av henne når hun snakket, sa at hun horet seg til finalen, skrek til henne at hun var ditt og datt, og lot henne aldri svare. De du nevner her har vel ikke mobbet noen? At Nico er fair og sier meningen sin må de ekle jentene tåle, det er ikke akkurat usannheter han har kommet med. Joachim var langsur etter han mistet partneren sin, men utover det oppførte han seg vel voksent? Labi tror jeg ikke vil noen vondt, han gjør bare mange dumme ting fordi han ikke vet bedre. De eneste som har vært i nærheten av Frøken Førkje og Aurora når det kommer til mobbing var den første klanen med Casper, Ole Fredrick, Siri, Amy, Simone og Aurora. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 30. mai 2014 #3755 Del Skrevet 30. mai 2014 De du nevner her har vel ikke mobbet noen? At Nico er fair og sier meningen sin må de ekle jentene tåle, det er ikke akkurat usannheter han har kommet med. Joachim var langsur etter han mistet partneren sin, men utover det oppførte han seg vel voksent? Labi tror jeg ikke vil noen vondt, han gjør bare mange dumme ting fordi han ikke vet bedre. De eneste som har vært i nærheten av Frøken Førkje og Aurora når det kommer til mobbing var den første klanen med Casper, Ole Fredrick, Siri, Amy, Simone og Aurora. Nico sa ikke sin mening. Han skrek den, uten å gi henne mulighet til å svare. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #3756 Del Skrevet 30. mai 2014 De du nevner her har vel ikke mobbet noen? At Nico er fair og sier meningen sin må de ekle jentene tåle, det er ikke akkurat usannheter han har kommet med. Joachim var langsur etter han mistet partneren sin, men utover det oppførte han seg vel voksent? Labi tror jeg ikke vil noen vondt, han gjør bare mange dumme ting fordi han ikke vet bedre. De eneste som har vært i nærheten av Frøken Førkje og Aurora når det kommer til mobbing var den første klanen med Casper, Ole Fredrick, Siri, Amy, Simone og Aurora. Helt utrolig at du bare feier oppførselen deres under teppet. Nico var ikke fair. Så å si alt det han skrek til AM stemte ikke. Han var totalt respektløs og slem. La du merke til at AM stormet vekk på grunn av at hun begynte å gråte? Nico har holdt på slik lenge og har ikke dårlig samvittighet engang. Det verste er at ALT det han anklager AM for, gjør han selv i en mye drøyere grad. Definerer du oppførselen til Joachim som at han var "langsur"? Er du seriøs? Jeg har aldri sett maken til en sånn drittoppførsel, både før og etter han mistet partneren sin. Uansett så oppførte han seg ikke akkurat så veldig voksent utover dette. Han var også blant annet med på å snakke dritt om AM. Nå må du begynne å følge med. Jeg er i en viss grad enig med deg om Labi. Han er totalt hjernedød, så jeg tror ikke helt han forstår hva som skjer. Han tror vel at å klikke fullstendig på alt og alle og å snakke bare tull er den beste løsningen på alt. Hvorfor kaller du AM for Frøken Førkje? Anonymous poster hash: 573a5...7ac 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladius Veritatis Skrevet 30. mai 2014 #3757 Del Skrevet 30. mai 2014 Helt utrolig at du bare feier oppførselen deres under teppet. Nico var ikke fair. Så å si alt det han skrek til AM stemte ikke. Han var totalt respektløs og slem. La du merke til at AM stormet vekk på grunn av at hun begynte å gråte? Nico har holdt på slik lenge og har ikke dårlig samvittighet engang. Det verste er at ALT det han anklager AM for, gjør han selv i en mye drøyere grad. Hvorfor kaller du AM for Frøken Førkje? Anonymous poster hash: 573a5...7ac Hvem tjener på at AM begynner å gråte? Hvem sanker sympati og får Nico til å fremstå som verre enn han er? AM vet hvordan hun skal spille, og hun vet at noen tårer er alt som skal til for å få folk på hennes parti. At hun horer seg frem til 300.000 kan vel ingen nekte for - hun har jo prøvd å utnytte nesten alle guttene der inne. At hun ikke har hatt sex med noen spiller ingen rolle, det viser jo bare enda tydeligere at hun kun er ute etter å herse med folk, fjernstyre svake sjeler som brikker i hennes forføreriske mesterplan. Førkje er et nedsettende dialektuttrykk for kvinner, sist brukt av Mats i forrige episode. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #3758 Del Skrevet 30. mai 2014 Hvem tjener på at AM begynner å gråte? Hvem sanker sympati og får Nico til å fremstå som verre enn han er? AM vet hvordan hun skal spille, og hun vet at noen tårer er alt som skal til for å få folk på hennes parti. At hun horer seg frem til 300.000 kan vel ingen nekte for - hun har jo prøvd å utnytte nesten alle guttene der inne. At hun ikke har hatt sex med noen spiller ingen rolle, det viser jo bare enda tydeligere at hun kun er ute etter å herse med folk, fjernstyre svake sjeler som brikker i hennes forføreriske mesterplan. Førkje er et nedsettende dialektuttrykk for kvinner, sist brukt av Mats i forrige episode. Skjerp deg. Anonymous poster hash: 2b391...a40 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #3759 Del Skrevet 30. mai 2014 Hvem tjener på at AM begynner å gråte? Hvem sanker sympati og får Nico til å fremstå som verre enn han er? AM vet hvordan hun skal spille, og hun vet at noen tårer er alt som skal til for å få folk på hennes parti. At hun horer seg frem til 300.000 kan vel ingen nekte for - hun har jo prøvd å utnytte nesten alle guttene der inne. At hun ikke har hatt sex med noen spiller ingen rolle, det viser jo bare enda tydeligere at hun kun er ute etter å herse med folk, fjernstyre svake sjeler som brikker i hennes forføreriske mesterplan. Førkje er et nedsettende dialektuttrykk for kvinner, sist brukt av Mats i forrige episode. Jadda Nico! Eller er det Mats vi har på tråden? Anonymous poster hash: e818d...1a8 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 30. mai 2014 #3760 Del Skrevet 30. mai 2014 Jeg synes dere drar det lille stuntet til Aurora og AM alt for langt. Jeg mener, de bor på et hotell der det er orgier i bassenget (Mats var der vitterlig han og) hvor det flyter både sæd og safter.. Alle kliner med alle, og går fra den ene til den andre. AM sa de tok den "på tissen", altså gnurte de den ikke opp i fitta. De fleste skyller tannkosten før de har på tannkrem, og med tannkrem på (som er bakteriedrepende) så tviler jeg sterkt på at han kunne blitt smittet om det så var HIV det var snakk om. Man svelger heller ikke tannkremen, men skyller munnen godt etterpå. Se proposisjonene i dette da, og ta det med ro! Anonymous poster hash: 9d7d1...b8c Signerer! ta en chill pill dere som klikker seg på A og AM 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå