AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #3121 Del Skrevet 19. mai 2014 Jeg synes ikke AM ser så veldig annerledes ut på bildene. Men det vel sikkert pga styling og retusjering tenker jeg Vakker er hun i alle fall Anonymous poster hash: 50121...293 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amananas Skrevet 19. mai 2014 #3122 Del Skrevet 19. mai 2014 JAAAAA :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 19. mai 2014 #3123 Del Skrevet 19. mai 2014 Jeg kan bare se for meg hvordan de hadde reagert om det var AM som hadde sendt ut Christer. Da hadde hun nok blitt halshugget. Men når det ikke er henne, så er det liksom ikke noe big deal. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 19. mai 2014 #3124 Del Skrevet 19. mai 2014 Christer var overraskende moden ved utsjekken. Hadde han vist samme modenhet under hele spillet, ville jeg heiet på ham. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #3125 Del Skrevet 19. mai 2014 Christer var overraskende moden ved utsjekken. Hadde han vist samme modenhet under hele spillet, ville jeg heiet på ham. Det var kun fordi det var noen andre enn AM som sendte han ut. Blir kvalm over dobbeltmoralen til de fleste der inne. Anonymous poster hash: 62aaf...eb1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 19. mai 2014 #3126 Del Skrevet 19. mai 2014 (endret) Jeg kan bare se for meg hvordan de hadde reagert om det var AM som hadde sendt ut Christer. Da hadde hun nok blitt halshugget. Men når det ikke er henne, så er det liksom ikke noe big deal. Ja siden det ikke var AM, så er det plutselig helt greit AM hadde garantert fått verbal juling av de andre hvis hun sendte ut Christer. Snakk om patetisk. Endret 19. mai 2014 av smalls 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #3127 Del Skrevet 19. mai 2014 Det må være utrolig flaut for deltagerne å se på dette i ettertid? Sånn som du gnåler om at AM liksom er falsk også sitter de i den snakkeboksen og holder på sånn som de gjør? Lo meg ihjel da Simone tok tak i Nico sitt bilde for å leke helt. Plagde henne vel sjukt at de andre klarte å overtale henne til å la være. Bitchen ville jo glatt ha redda seg sjæl. Anonymous poster hash: 94783...6b6 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 19. mai 2014 #3128 Del Skrevet 19. mai 2014 Nico liker ikke at gamle deltagere kommer inn igjen.....slik han selv gjorde. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 19. mai 2014 #3129 Del Skrevet 19. mai 2014 Nico liker ikke at gamle deltagere kommer inn igjen.....slik han selv gjorde. Det er fordi han mener "han" sendte de hjem.. Jeg synes det er latterlig av TV3 at de har latt utfrysningen og mobbingen pågått så lenge ang AM.. Håper virkelig hun har lysere tider i vente.. Og takk gud for at Christer bli sendt hjem! Håper og at Nico og Simone sjekker ut snart.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathrineline Skrevet 19. mai 2014 #3130 Del Skrevet 19. mai 2014 Åhhhh vet dere hva jeg hadde syntes var en bra tvist? At Paradise Hotelproduksjonen sjokkerer de to siste parene i finalen med at det ikke blir noe jury, og at de må vente til siste episode blir vist på tv fordi denne gangen skal seerne bestemme hvem som vinner husker Robinson hadde den tvisten. (Muligens de fortsatt har det, har ikke sett på på mange år ) 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #3131 Del Skrevet 19. mai 2014 Jeg kan bare se for meg hvordan de hadde reagert om det var AM som hadde sendt ut Christer. Da hadde hun nok blitt halshugget. Men når det ikke er henne, så er det liksom ikke noe big deal. På en eller annen grunn greide likevel Lene Alexandra å hisse seg opp over AM underveis i dagens episode. Nå på slutten satt hun i snakkeboksen og gråt og hisset seg opp over at at AM og gjengen var så falske osv. H-e-r-r-e-g-u-d, utrolig hva de greier å få til å bli AMs feil. Tør ikke en gang tenke på hvordan de hadde reagert hvis hun på et eller annet vis hadde vært med å bestemme hvem som skulle ut. Lurer på om det er en eller annen form for massesuggesjon der inne som gjør at folk helt mister gangsynet. AM får skylden for ALT, liksom. Og når gikk egentlig LA fra å se på AM som bestien sin til å bli perlevenner med Simone? Det har gått meg hus forbi. Anonymous poster hash: 9b76f...185 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caroline91 Skrevet 19. mai 2014 #3132 Del Skrevet 19. mai 2014 HVA er det egentlig AM gjør galt? Håper så inderlig at hun bare opplever positive ting denne uken, og at mobberne peller seg langt vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kari2 Skrevet 19. mai 2014 #3133 Del Skrevet 19. mai 2014 Woho, Gabriel inn igjen!! :D Og en av "gruppa" ( spyr av det ordet!) ut, nå ser det bedre ut:) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #3134 Del Skrevet 19. mai 2014 HVA er det egentlig AM gjør galt? Håper så inderlig at hun bare opplever positive ting denne uken, og at mobberne peller seg langt vekk. Det har jeg lurt litt på også, men jeg tror faktisk hovedproblemet er Simone. Mistenker at Simone har en ganske infam måte å vende folk mot AM på uten at de helt merker det selv. Er det ikke litt påfallende at LA etter en prat med Simone ved bassengkanten nå i kveld går rett i snakkeboksen og sier at hun blir fly forbanna på AM og gjengen fordi de er så falske? Det har jo ingenting med at Chris røk ut å gjøre og er ikke logisk på en flekk. Anonymous poster hash: 9b76f...185 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #3135 Del Skrevet 19. mai 2014 Woho, Gabriel inn igjen!! :D Og en av "gruppa" ( spyr av det ordet!) ut, nå ser det bedre ut:) Wohoo, ut med Chris "jeg har rundpult Ann Marielle i bassenget", som liksom har spilt så ærlig der inne. One down, three to go. Lurer på hva han tenkte da han kom ut igjen og så på tv at "gruppa" løy ham rett opp i ansiktet om Maria, den første partneren hans, fordi de ville ha ham ut? Anonymous poster hash: 9b76f...185 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #3136 Del Skrevet 19. mai 2014 Hehe..prinsessa fra Kodal fornektet seg ikke. Græbba til seg bildet som om det stod om livet. Og fikk det til å se ut som...jaja når ingen melder seg så skal jeg være tapper å ta det bildet (og være fredet resten av uken..). Alle jentene som stod der hadde nok innerst inne lyst å gi seg selv en stor fordel, men i frykt for reaksjoner på å dolke sin egen partner..var det kun kodaljenta som grafset til seg det bildet. Her kan vi nok vente mye spennende fra Simone fremover. Når hun blir presset og stresset så blir hun desperat. :-) Så var det slutt på Paradise-knullingen for denne gang. Men kanskje Lene A hadde godt av at Christer røyk ut. Så får hun hvile musa si fremover. Så hvem skal ta seg av Paradise-knullingen nå? Det blir vel Labi. Og kommer både Mats og Lene inn igjen så kan vi sikkert vente litt knulling fra den kanten og. Anonymous poster hash: d21c1...24e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kari2 Skrevet 19. mai 2014 #3137 Del Skrevet 19. mai 2014 Wohoo, ut med Chris "jeg har rundpult Ann Marielle i bassenget", som liksom har spilt så ærlig der inne. One down, three to go. Lurer på hva han tenkte da han kom ut igjen og så på tv at "gruppa" løy ham rett opp i ansiktet om Maria, den første partneren hans, fordi de ville ha ham ut? Anonymous poster hash: 9b76f...185 jess! Det har jeg og lurt på, alle ville jo ha ut Chris til å begynne med.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 19. mai 2014 #3138 Del Skrevet 19. mai 2014 På en eller annen grunn greide likevel Lene Alexandra å hisse seg opp over AM underveis i dagens episode. Nå på slutten satt hun i snakkeboksen og gråt og hisset seg opp over at at AM og gjengen var så falske osv. H-e-r-r-e-g-u-d, utrolig hva de greier å få til å bli AMs feil. Tør ikke en gang tenke på hvordan de hadde reagert hvis hun på et eller annet vis hadde vært med å bestemme hvem som skulle ut. Lurer på om det er en eller annen form for massesuggesjon der inne som gjør at folk helt mister gangsynet. AM får skylden for ALT, liksom. Og når gikk egentlig LA fra å se på AM som bestien sin til å bli perlevenner med Simone? Det har gått meg hus forbi. Anonymous poster hash: 9b76f...185 Lene Angelica? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 20. mai 2014 #3139 Del Skrevet 20. mai 2014 (endret) Jeg synes det er frekt slik de oppfører seg mot Gabriel. De sender han stygge blikk og kritisere alt han gjør. Jeg så med en gang når Gabriel kom inn igjen at han prøvde å gi litt mer av seg selv, men alle de andre bare ga faen liksom.. Endret 20. mai 2014 av Lady.In.Heels 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #3140 Del Skrevet 20. mai 2014 Jeg synes det er frekt slik de oppfører seg mot Gabriel. De sender han stygge blikk og kritisere alt han gjør. Jeg så med en gang når Gabriel kom inn igjen at han prøvde å gi litt mer av seg selv, men alle de andre bare ga faen liksom.. Gabriel er en voksen mann som må forholde seg til små drittunger. Anonymous poster hash: abb86...f5f 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå