Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Har dere sett reklame for Kjærlighetsredet som starter etter PH er ferdig da? Med magne fra forrige sesong som en av de som skal sjekkes opp?

Det tror jeg er enda mer trash-TV en PH, og jeg tror faktisk at jeg må se litt på det altså.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har dere sett reklame for Kjærlighetsredet som starter etter PH er ferdig da? Med magne fra forrige sesong som en av de som skal sjekkes opp?

Det tror jeg er enda mer trash-TV en PH, og jeg tror faktisk at jeg må se litt på det altså.

Her diskuterer vi PH, ikke Kjærlighetsredet.

Anonymous poster hash: abb86...f5f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager så meget altså. Siden Magne fra forrige sesong er med følte jeg at det ikke var så veldig off topic. Men da skal jeg ta det tilbake.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det dukker opp noen gamle deltakere neste uke så skal jeg vedde på Simone prøver å manipulere de til å hate AM :dry: Og da blir det enda mere hets på AM..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Uansett så MÅ Nico og Simone ut til uka. Har de så langt oppi vrang halsen at jeg spyr!! :kvalm:

På reklamen for neste uker sier jo Labi noe alle dette "åh hvorfor måtte hu få en fordel?" Da kan det jo kanskje tyde på at AM eller Kine for en fordel? Håper det i alle fall. Synes de fortjener å få en fordel der de kan kicke ut en person.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Uansett så MÅ Nico og Simone ut til uka. Har de så langt oppi vrang halsen at jeg spyr!! :kvalm:

På reklamen for neste uker sier jo Labi noe alle dette "åh hvorfor måtte hu få en fordel?" Da kan det jo kanskje tyde på at AM eller Kine for en fordel? Håper det i alle fall. Synes de fortjener å få en fordel der de kan kicke ut en person.

Frykter at beta-gutta og Simone greier å rotte seg sammen og hive ut AM neste uke som hevn for Jokke. Men hvis AM skulle få en fordel, håper jeg hun gjør det hun burde gjort for lenge siden og kaster ut Simone. Hva er det, to ganger hun har fått sjansen til å hive ut en jente og har latt Simone få bli? Hvis AM hadde sett alt det som foregår bak ryggen hennes, så hadde hun skjønt at Simone er den hun bør bli kvitt, da ordner resten seg. Tror ikke AM hadde hatt noen problemer der inne hvis ikke hun sjalu berta fra Kodal fortsatt hadde vært der med baksnakkingen og intrigene sine.

Anonymous poster hash: 9b76f...185

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Haha. Gå inn på bloggen til Simone og Jeanett

http://paradisefomo.blogg.no/1398282087_surprise_party.html#comment

Sjekk kommentarene, må jammen si at det er få som liker dem.

Anonymous poster hash: abb86...f5f

Og det der er ikke halvparten engang. De har drevet og slettet veldig mange av kommentarene som retter misnøye mot Simone, Jeanette, Nico og co.

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

NICO må ut denne uken. Simone også! Jeg vil gjerne se at AM overlever denne uken!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når starter det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ann Marielle på forsiden av FHM. Bare et ord å si. WOW :hakeslepp: Hun er så nydelig.

Ser Side3 omtaler AM som den hotteste gjesten og håper hun vinner :)

Simone sitter sikkert og ergrer seg grønn nå *knegg*

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ann Marielle på forsiden av FHM. Bare et ord å si. WOW :hakeslepp: Hun er så nydelig.

Hun så utrolig annerledes ut der.. :O

Anonymous poster hash: 8bfeb...761

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når starter det?

Tror det var noen og tjuende mai. Tipper det kommer reklame for programmet før og under PH i dag også.

Her er linken:

http://www.side3.no/--jeg-angrer-ingenting/7776664.html

Kjente hun ikke igjen der jeg. HUn har også normale lepper på de bildene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ann Mariell er en av de få som kan kalle seg "Paradise-(navn)", og komme godt ut av det. Håper hun får en spin-off, eller at hun kommer seg opp og frem på andre måter. Hun er en god representant for pene, frigjorte jenter, og jeg unner henne alt godt.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ann Mariell er en av de få som kan kalle seg "Paradise-(navn)", og komme godt ut av det. Håper hun får en spin-off, eller at hun kommer seg opp og frem på andre måter. Hun er en god representant for pene, frigjorte jenter, og jeg unner henne alt godt.

Kunne ikke ha vært mer enig. Ann Marielle er en flott jente og hun er den eneste i Paradise Hotels historie jeg faktisk virkelig unner å vinne og som jeg synes er en kjempe verdig vinner.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Haha, tipper grusomme Simone bare rakner av sjalusi og misunnelse når AM blir hyllet av gutta i side3 og FHM. Love it.

Anonymous poster hash: 62aaf...eb1
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke ha vært mer enig. Ann Marielle er en flott jente og hun er den eneste i Paradise Hotels historie jeg faktisk virkelig unner å vinne og som jeg synes er en kjempe verdig vinner.

Håper bare hun ikke taper seg frem til finalen. Jeg har jo hatt andre favoritter tidligere som det raknet helt for..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...