Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Det som er det verste er jo all den dobbel moralen som er ute å går. Det de anklager Ann Mariell for å gjøre, gjør de jo selv!! Er det mulig? :daane:

Joakim kan jo bare lukke igjen kjeften. Han klager over hun løy til han men hallo i luken da. Hva gjorde ikke du da hun spurte om hun sto trygt bak deg? Dust!

Så har vi Nico som mener hu bare horer rundt. Ærlig talt. Han er jo ikke noe bedre selv. Eller han er verre. Som jeg sa tidligere så må Ann Mariell få lov til å flørte så mye hun vil. Nico og de bestemmer ikke over henne og hva hun skal og ikke skal gjøre. Skjønner virkelig ikke hva det var Nico klikka så fælt over i tirsdagens episode. Håper de ALLE ser hvor tragiske de er.

Endret av Lillemeg22
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ikke se på søppel! Les en god bok heller.

Anonymous poster hash: d38f8...c28

Hotel Paradise er skadelig! Det er TV!

Klapp igjen!

Finn deg noen andre å plage.

Anonymous poster hash: e818d...1a8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ønsker ikke å plage. Hotel Paradise er TV som ødelegger hjernen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ønsker ikke å plage. Hotel Paradise er TV som ødelegger hjernen!

Det heter Paradise Hotel. Helt greit at du har det synet, men hva i alle dager gjør du her inne da? Du virker jo rimelig intelligent, "TV som ødelegger hjernen" ?

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LITT bedre. Hun ser ganske rynkete ut til å være så ung. Hun har mer enn meg, og jeg blir snart 33.

Anonymous poster hash: bccf1...72c

Joda. Alle blir jo LITT bedre med sminke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Æsj! Tenk dere hvis Nico hadde makt i det virkelige liv. Tenk hvor jævlig han hadde vært. Med en gang han ble "konge" på hotellet kom jo den stygge personligheten enda mer frem. Han hadde gått rett inn i en ekkel karakterrolle fra Game Of Thrones. Ser det faktisk for meg.

Anonymous poster hash: abb86...f5f
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det som irriterer meg mest i scenen der Nico skriker AM opp i trynet, er at han avslutter med "HVA HARRU Å SI TIL DET, HÆ?!" også prøver hun å si noe tilbake, men han bare avbryter henne.

En annen ting som plager meg er at alle skjeller ut AM hver gang hun sender noen hjem, mens når de f.eks shitta ut Gabriel er det ingen som sier noe som helst og AM gråter i det stille. De er en jævla gjeng med hyklere, og jeg HATER at de er så barnslige og dumme. Jeg syntes det er skikkelig UGREIT av TV3 å sende så mye mobbing, jeg håper de blir anmeldt til presseombudet eller noen andre som har litt etiske grenser.

Selv håper jeg at jeg møter på en av de kjøtthuene irl så jeg kan si min personlige mening rett opp i trynet på dem. Faens idioter!

Anonymous poster hash: 94783...6b6
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det bare jeg som har sett hver eneste episode av Paradise denne sesongen? og de dagene jeg ikke har sett det har jeg tatt det opp. Huff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det bare jeg som har sett hver eneste episode av Paradise denne sesongen? og de dagene jeg ikke har sett det har jeg tatt det opp. Huff!

Jeg har sett alle episodene, men TV3 spoiler jo så jævla mye på de "i neste epiosode"-klippene sine at jeg hadde strengt tatt ikke trengt å se mer enn annen hver for å få med meg hva som skjer. Hvis jeg gidder skal jeg sende inn klagebrev til TV3, og følgende punkter skal i så fall være med:

- Slutt å spoile så jævla mye!

- Ha eldre deltakere med litt livserfaring som ikke kommer rett fra russetia og inn på hotellet

- Ta tak i mobbingen og sørg for at mobberne får konsekvenser

- Send inn pen ere deltakere silk at den ene pene jenta slipper å bl i angripet av sjalu mennesker

- Gi ut en dvd med "best of" av Labi :fnise:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har sett alle episodene, men TV3 spoiler jo så jævla mye på de "i neste epiosode"-klippene sine at jeg hadde strengt tatt ikke trengt å se mer enn annen hver for å få med meg hva som skjer. Hvis jeg gidder skal jeg sende inn klagebrev til TV3, og følgende punkter skal i så fall være med:

- Ha eldre deltakere med litt livserfaring som ikke kommer rett fra russetia og inn på hotellet

- Send inn pen ere deltakere silk at den ene pene jenta slipper å bl i angripet av sjalu mennesker

Også klager de på at vi spoiler… Tragisk!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Også klager de på at vi spoiler… Tragisk!

Ahhhhh det skal også med i klagebrevet mitt for jeg følger egentlig med på Viaplay. Torsdagen min var ikke den samme ut Paradise ass. De skylder meg én.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jaaaa! Send klagebrev!

Det som irriterer meg mest i scenen der Nico skriker AM opp i trynet, er at han avslutter med "HVA HARRU Å SI TIL DET, HÆ?!" også prøver hun å si noe tilbake, men han bare avbryter henne.

En annen ting som plager meg er at alle skjeller ut AM hver gang hun sender noen hjem, mens når de f.eks shitta ut Gabriel er det ingen som sier noe som helst og AM gråter i det stille. De er en jævla gjeng med hyklere, og jeg HATER at de er så barnslige og dumme. Jeg syntes det er skikkelig UGREIT av TV3 å sende så mye mobbing, jeg håper de blir anmeldt til presseombudet eller noen andre som har litt etiske grenser.

Selv håper jeg at jeg møter på en av de kjøtthuene irl så jeg kan si min personlige mening rett opp i trynet på dem. Faens idioter!

Fullstendig enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Grunner for at Ann Marielle blir mobbet;

Simone: Sjalu på Ann Marielle fordi hun er pen og hun er stygg. Fordi AM er pen skal hun derfor lide.

Nico: Mener Ann Marielle "horer" seg til finalen, fordi han forstår at hun er en blid jente som er lett å like. Samtidig som han forstår at han ikke har en sjangs på henne, og selvfølgelig fordi Simone ikke liker henne.

Christer: En jævla mygg som holder med "gruppen". Dum som et brød.

Labi: Holder med gruppen, forstår egentlig ikke hva som skjer.

Joakim: Kun fordi han holder med Simone og resten av gruppen.

FOR EN GJENG MED TAPERE!

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Grunner for at Ann Marielle blir mobbet;

Simone: Sjalu på Ann Marielle fordi hun er pen og hun er stygg. Fordi AM er pen skal hun derfor lide.

Nico: Mener Ann Marielle "horer" seg til finalen, fordi han forstår at hun er en blid jente som er lett å like. Samtidig som han forstår at han ikke har en sjangs på henne, og selvfølgelig fordi Simone ikke liker henne.

Christer: En jævla mygg som holder med "gruppen". Dum som et brød.

Labi: Holder med gruppen, forstår egentlig ikke hva som skjer.

Joakim: Kun fordi han holder med Simone og resten av gruppen.

FOR EN GJENG MED TAPERE!

Nettopp. Den guttegjengen der er tragisk beyond hope. Nico skulle jo aldri vært leder i en gjeng, han er egentlig ikke sterk nok til å være alfamale. Men siden både Chris og Labi er så inni granskaugen, så faller lederjobben på Nico. Til å begynne med ville jo "gruppa" ha ut både Nico og Chris, men det virker det som alle har glemt nå. Chris var de skikkelig råtne mot. Først satte han opp mot den snille dama som han stod trygdt sammen med, slik at han gikk med på å kaste ut henne (for han er jo for dum til å tenke selv), og deretter planla de å kaste ut ham uken etter. Chris skulle ha hørt litt mer på LA, for hun skjønner mye mer av spillet enn ham, men i stedet hører han på Nico. Det er så gjennomtragisk. Verste var da Chris satt og hisset seg opp over at AM kastet ut Mads og sa at hun ikke skjønte noe av spillet. Hallo, liksom, hva forventer du når Mads svikter AM for "bros before hoes", hvordan skal AM kunne stole på ham da? Jeg ville ikke trodd det var mulig å bli så dum som Chris hvis det ikke hadde vært for at Labi er der inne, og han er faktisk enda dummere. For en gjeng. Ikke rart Simone har fritt spillerom til å styre på som hun vil selv om ingen av jentene er på lag med henne.

Anonymous poster hash: 9b76f...185

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nettopp. Den guttegjengen der er tragisk beyond hope. Nico skulle jo aldri vært leder i en gjeng, han er egentlig ikke sterk nok til å være alfamale. Men siden både Chris og Labi er så inni granskaugen, så faller lederjobben på Nico. Til å begynne med ville jo "gruppa" ha ut både Nico og Chris, men det virker det som alle har glemt nå. Chris var de skikkelig råtne mot. Først satte han opp mot den snille dama som han stod trygdt sammen med, slik at han gikk med på å kaste ut henne (for han er jo for dum til å tenke selv), og deretter planla de å kaste ut ham uken etter. Chris skulle ha hørt litt mer på LA, for hun skjønner mye mer av spillet enn ham, men i stedet hører han på Nico. Det er så gjennomtragisk. Verste var da Chris satt og hisset seg opp over at AM kastet ut Mads og sa at hun ikke skjønte noe av spillet. Hallo, liksom, hva forventer du når Mads svikter AM for "bros before hoes", hvordan skal AM kunne stole på ham da? Jeg ville ikke trodd det var mulig å bli så dum som Chris hvis det ikke hadde vært for at Labi er der inne, og han er faktisk enda dummere. For en gjeng. Ikke rart Simone har fritt spillerom til å styre på som hun vil selv om ingen av jentene er på lag med henne.

"siden Chris og Labi er så inni granskaugen dumme" skulle det stå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Haha, du kan få sagt det. :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest tinbjo1

Har egentlig Nico og AM klint? Har ihvertfall ikke jeg fått med meg. Er det derfor han er så forbanna?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har egentlig Nico og AM klint? Har ihvertfall ikke jeg fått med meg. Er det derfor han er så forbanna?

Det har jeg lurt på, òg. Kan heller ikke huske å ha sett verken klining eller ført mellom de to. Lurer på om det rett og slett er god gammeldags sjalusi som ligger bak raseriutbruddet, at han er den eneste gutten hun ikke har vist interesse for. Nico - I've got news for you - she's out of your league.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tinbjo1

Det har jeg lurt på, òg. Kan heller ikke huske å ha sett verken klining eller ført mellom de to. Lurer på om det rett og slett er god gammeldags sjalusi som ligger bak raseriutbruddet, at han er den eneste gutten hun ikke har vist interesse for. Nico - I've got news for you - she's out of your league.

Tror det har mye med sjalusi å gjøre. FOR en taper.

Alle ser at han aldri før har vært en leder. Spesielt da han ble konge. "IM THA KIING YEEAH. YEAH BABY. KONGEN I VERDEN". I snakkeboksen: "Jeg er jo konge, jeg er dommern, eller hammern som noen sier, det er jo jeg som tar det siste valget". Så forferdelig stolt også :fnise:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror det har mye med sjalusi å gjøre. FOR en taper.

Alle ser at han aldri før har vært en leder. Spesielt da han ble konge. "IM THA KIING YEEAH. YEAH BABY. KONGEN I VERDEN". I snakkeboksen: "Jeg er jo konge, jeg er dommern, eller hammern som noen sier, det er jo jeg som tar det siste valget". Så forferdelig stolt også :fnise:

Ha ha, ja. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...