Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg håper Nico og AM vinner helle driten :danse: Jeg heier på Nicolina, men tror ikke hun overlever der så lenge

Nicola heier jeg også på. Hun er ærlig og sier rett ut hva hun mener og skaper god underholdning. Digget da hun sa til Aurora at "visse på hotellet ikke er de skarpeste knivene i skuffen."

Heier også på Ann Mariell av en eller annen grunn, hun kan virke litt bitchy, men er samtidig veldig ærlig, frempå og ikke like falsk som de andre.

Anonymous poster hash: 12313...1fe

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke sammenlign Ole drittunge med Leonardo DiCaprio... Just don't. Leo er virkelig mye penere. Ansiktet hans fortjener en Oscar

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei vet du meg hva, han er veldig pen. Å jeg er ekstremt kresen. Han skiller seg helt klart ut, etter at kamera fikk litt mer fokus på han og vi fikk ordentlig "sett" han. Han har en naturlig gutteaktig sjarm og minner veldig om Leo ja synes jeg. Han har nydelig øyne og er veldig sjarmerende.

Helt enig i at han ligner på Leo og at han har en sånn gutteaktig sjarm! Var faktisk akkurat de to tingene jeg tenkte! Han er sykt kjekk :rodmer:

Anonymous poster hash: 6bbfe...cc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Helt enig i at han ligner på Leo og at han har en sånn gutteaktig sjarm! Var faktisk akkurat de to tingene jeg tenkte! Han er sykt kjekk :rodmer:Anonymous poster hash: 6bbfe...cc3

Syntes han ligner litt på en sånn buktalerdukke jeg, ser helt stram og rar ut i ansiktet. Også syntes jeg personligheten hans er skikkelig ekkel, den "gutteaktige sjarmen" dere snakker om er mer for meg en irriterende oppmerksomhetsyk liten gutt, som i tillegg er skikkelig frekk mot andre.

"Herregud, tror du vi er dumme eller" (sagt med skikkelig ekkel stemme)

Anonymous poster hash: 80e8c...f2c

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når jeg ser han der Ole så er det første jeg tenker på er Bærum Blærum, pannebånd og lypsyl, som nå gjør seg klar for å innta Hemsedal på påskeferie.

Anonymous poster hash: dcb20...3de
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ole Fredrick DiCaprio <3<3<3<3<33<3<3

Anonymous poster hash: 5b4ad...de3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Før sesongen begynte syntes jeg at Ole var dritpen (det synes jeg om Casper også), men etter å ha "blitt kjent" med de synes jeg de er kjempestygge. Mens Audun blir penere og penere.

Anonymous poster hash: 120a3...7ed

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Christer aka Vladimir Putin er syyyyykt vakker i fjeset

Anonymous poster hash: 8e3a8...657
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Er dere seriøse? Ole lik Leonardo? :sjokkert: Jeg synes ikke de ligner i det hele tatt. Å Ole er da virkelig ikke penere enn Leo. Sykeste.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Før sesongen begynte syntes jeg at Ole var dritpen (det synes jeg om Casper også), men etter å ha "blitt kjent" med de synes jeg de er kjempestygge. Mens Audun blir penere og penere.

Anonymous poster hash: 120a3...7ed

Jeg kan ærlig talt ikke forsto at noen syns Casper var kjekk til å begynne med. Så ikke noe pent ved ham, og etter at vi ble kjent med ham, ble han direkte stygg. Ole er helt ordinær, ser ut som en hvilke som helst gutt du møter i byen!

Audun er ikke min type (selv om jeg liker høye menn med mørkt hår), men han er absolutt den kjekkeste fyren inne på hotellet.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lorden er nok den kjekkeste der inne. Mads er også kjekkas, men har tapt seg i verdi da han ikke er en ledertype og vingler i damevalgene sine. Tenk om de hadde sendt innpå Heidi igjen, ville han ha vraket AM igjen?

Mads skal imidlertid ha pluss for at han under frokosten turte å si hva han mente om at Aurora stemte ut bestevenninna Heidi. Aurora stakkars, tar som vanlig det utrolig tungt om noen sier ting rett ut til henne, så nå ser det ut som hun nesten hater Mads og vil få han ut fortest mulig.

Anonymous poster hash: dcb20...3de
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

håkon er den kjekkeste da..

Anonymous poster hash: 5b4ad...de3

Jeg synes faktisk Håkon er dritdeilig!

Anonymous poster hash: 05335...186

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om Christer ALDRI hadde åpnet munnen så har han ett vakkert ansikt som AB sa her over. Han kunne glatt ha gått som en manlig catwalk-modell.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om Christer ALDRI hadde åpnet munnen så har han ett vakkert ansikt som AB sa her over. Han kunne glatt ha gått som en manlig catwalk-modell.

Ok, nå blir det mye utseendesnakk her, men Christer er vakker? Han er altfor tynn og det er sikkert en fordel dersom en er mannlig catwalkmodell, men han er ikke ansiktspen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nesten han ville vært for tynn for catwalken også altså. Finnes da grenser for hvor tynn man kan være også. Han virker som en av de greieste inne på hotellet, men kan virkelig ikke fordra å se på han. Ser ut som at han ikke får mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, nå blir det mye utseendesnakk her, men Christer er vakker? Han er altfor tynn og det er sikkert en fordel dersom en er mannlig catwalkmodell, men han er ikke ansiktspen.

Han er definitivt ansiktspen i min bok. Markert kjeve, symmetrisk, etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han er definitivt ansiktspen i min bok. Markert kjeve, symmetrisk, etc.

Så forskjellig kan altså smak være. For min del spiller det ingen rolle hvor symmetrisk og hvor markert kjeve\kinnben han har, han ser mindre pen ut i mine øyne.

ph2014_christer_txt_th.jpg

Da syns jeg faktisk Ole er kjekkere (og jeg syns ikke han er spesielt kjekk).

ph2014_ole_fredrick_txt_th.jpg

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så forskjellig kan altså smak være. For min del spiller det ingen rolle hvor symmetrisk og hvor markert kjeve\kinnben han har, han ser mindre pen ut i mine øyne.

ph2014_christer_txt_th.jpg

Da syns jeg faktisk Ole er kjekkere (og jeg syns ikke han er spesielt kjekk).

ph2014_ole_fredrick_txt_th.jpg

Er det bare meg, heller ligner ole på Robert Stoltenberg.

Anonymous poster hash: 2172a...502

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg, heller ligner ole på Robert Stoltenberg.

Anonymous poster hash: 2172a...502

JAH! Det er han han ligner på! En blanding mellom Robert Stoltenberg og en bekjent!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...