Gå til innhold

Trenger man fottrekk hvis man bruker urban voksi pose?


livelovelaugh

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har endelig bestemt meg for Emmaljunga barnevogn - og er så usikker om man trenger fotttrekk når man bruker voksipose? Er fottrekk lurt å ha om høsten og vinteren? Skal bestille så greit å ta med hvis trenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det ville jeg absolutt hatt. I tilfelle regn og vind og snø :)

Anonymous poster hash: df943...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte aldri det. Om det var regn, vind eller snø brukte jeg uansett regntrekk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det med uansett?

Ikke til Emmaljunga :(

Anonymous poster hash: df943...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte aldri det. Om det var regn, vind eller snø brukte jeg uansett regntrekk.

Hvilket regntrekk brukte du da? De vi har en lave foran sånn at alt har blitt klissvått om vi ikke har hatt fottrekket på. Men så regner det jo somregel sidelengs på Vestlandet også da ;)

Anonymous poster hash: df943...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilket regntrekk brukte du da? De vi har en lave foran sånn at alt har blitt klissvått om vi ikke har hatt fottrekket på. Men så regner det jo somregel sidelengs på Vestlandet også da ;)

Anonymous poster hash: df943...a83

Lave forran? Jeg har brukt regntrekk som har dekket hele vogna, selvfølgelig. På vestlandet, der det både regner og blåser noe ekstremt. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker det heletiden. Det er vindtett, vanntett og litt høyt oppe slik at det ikke blåser rett inn i vognen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvilken modell du bestiller. Fottrekk følger med til edge og mondial i hvertfall..

Litt ot, men vi fikk ikke med fotpose da vi kjøpte Edge...

Anonymous poster hash: b431e...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Litt ot, men vi fikk ikke med fotpose da vi kjøpte Edge...

Anonymous poster hash: b431e...219

Rart, den skal følge med altså.. Var med når min bror kjøpte til sin sønn, og de fikk med. I tillegg står det på Emmaljunga sine sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk med fottrekk til vår edge. Men har ikke helt skjønt hva vi egentlig skal med det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lave forran? Jeg har brukt regntrekk som har dekket hele vogna, selvfølgelig. På vestlandet, der det både regner og blåser noe ekstremt. ;)

OK, jeg foretrekker et med åpning framme. Som dette: http://lilleprinsen.no/epages/Lilleprinsen.mobile/?ObjectPath=/Shops/Lilleprinsen/Products/578695/SubProducts/578695-0030&Locale=no_NO - da er fottrekket et must for oss ellers regner det rett inn ;) Samt at det beskytter veldig mot vinden.

Anonymous poster hash: df943...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har endelig bestemt meg for Emmaljunga barnevogn - og er så usikker om man trenger fotttrekk når man bruker voksipose? Er fottrekk lurt å ha om høsten og vinteren? Skal bestille så greit å ta med hvis trenger :)

Er det til sportsdelen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker fottrekket mye - har mondial duo. Synes det er kjekt når det blåser bare litt eller er litt fuktig ute, samt at det ser litt penere ut med trekket over posen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TS her.

Jeg får høre med butikken om den tilhører med :)

Tror greit å ha det - er så individuelt :D



Anonymous poster hash: 565c6...440
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...