Gå til innhold

Gravid eller ikke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette innlegget blir sikkert en del å le av, men jeg er igrunn bekymret å må bare høre med andre som vet bedre enn det jeg kan.

Jeg er en 20 år gammel jente som har gått på p-piller (mercilon) i 6 år, nå er det 3 år siden siste samleie jeg hadde. Nylig fikk jeg meg en kjæreste, og jeg har jo lyst på sex men det skjedde noe her en dag som fikk meg til å stoppe å tenke på det.

Forrige fredag så hadde vi en kosestund sammen, han ga meg fingre-sex å jeg var veldig nær for å få en orgasme, men det som plaget meg var at jeg begynte å blø etter dette, men jeg blødde bare en dag, men jeg har hatt litt plager i underlivet, følelsen av att noe skal komme ut av meg, men samtidig så er det ingenting som kommer ut. :unsure:

Jeg vet jo igrunn at man må ha samleie for å bli gravid, men jeg har følt meg veldig dårlig i det siste, men det kan jo være at jeg har gått å grublet over dette i en uke nå.

Min forrige mens kom ikke slik den bruker å være..



Anonymous poster hash: d1486...cbb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du blir ikke gravid uten å ha samleie. Men hvis du har plager i underlivet, kan det være greit å få en sjekk.

Anonymous poster hash: 9178e...33a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men kom deg til legen.



Anonymous poster hash: 3d0a2...47e
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke har hatt sex på 3 år og i tillegg har mensen er du ikke gravid. Men ta en tur til legen siden du har blødd og følt deg dårlig

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh Lord!

Ja, du er gravid, med en jente. Hun skal hete Charmaine Sienna og vil bli stripper når hun blir stor.

HVER DAG dukker disse amøbene opp her inne! Hvor kommer de fra? Har de ikke gått grunnskolen engang? Bor de under en stein? Synd det ikke er mulig med hjernetransplantasjon, for da hadde det vært håp for deg...



Anonymous poster hash: b4b7c...95b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravid er du ikke. Men mange andre underlivsplager kan minne om graviditet. Dersom du har smerter og uregelmessige blødninger bør du ta en tur innom legen for henvisning til gynekolog. Det kan være hormonforstyrrelser, cyster og mye annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...