Gå til innhold

Noen med lignende erfaringer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er ca 34 uker på vei og har hatt mye kynnere siden før uke 30. Da snakker vi en 3-4 i timen i gjennomsnitt.. Mest om kvelden, men også en del på dagen.

(Jeg hadde forresten en god del kynnere sist svangerskap også, og alt gikk fin).

Nå de siste 2-3 dagene har jeg hatt en god del mensmurringer i både korsrygg og mage. Også en del stikkninger i lysken. Det er ikke direkte vondt, men kjennes ut som mensen er rett rundt hjørnet.

I går hadde mannen og jeg samleie, og etter det blødde jeg friskt rosa blod. Ca en spiseskje? Det har stoppet nå, men jeg har gjerne enda mer mensmurringer...

Står at man skal ta kontakt med føden hvis man får blødninger, men andre steder på nettet så står det at det er normalt å blø litt etter sex. Den eneste jeg lurte på var disse murringene som har oppstått samtidig. Om det er en sammenheng....

Men å reise inn til føden frister lite (laaaang kjøretur) dersom det ikke er noe i det.

Tenkte derfor å høre om andre har hatt liknende erfaringer og fikk høre at det var helt greit og bare en del av modning? Regner jo med at det er det... Kanskje litt tidlig bare... :vetikke:



Anonymous poster hash: 9149d...e60
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Modning sikkert. Ring føden om du blør mer, eller ring uansett om du vil. Men siden dere hadde sex så var det sikkert derfor. Blødd bittelitt en gang rundt den tia jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her..

Synes bare det var så tilfeldig at det blødning kom akkurat nå. Når jeg har hatt så mye murringer i mage og rygg... Aldri blødd før, verken som ikke-gravid eller gravid. Ble derfor litt satt ut nå..



Anonymous poster hash: 9149d...e60
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...