Gå til innhold

Hvem er faren?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trenger råd og erfaringer. Fint om dere ikke bruker mye tid på fortelle hvor dumme vi er.

Spørsmålet mitt er:

Jeg har hatt sex med ei jente som har blitt gravid. For å gjøre en lang historie kort så har hun hatt sex med meg og en kar til. Meg hadde hun sex med ca 6 dager før eggløsning, og 2 til tre dager etter eggløsning. Da ubeskyttet.

Han andre har hun hatt sex med samme dag eller dagen etter eggløsning. Jeg er usikker på hvem av oss som er faren. Hun sier det er HELT umulig jeg er faren. Det hører med til historien at hun er i et forhold med han, og han har fått vite han er faren osv. Jeg har helt til i dag fått beskjed om at det er umulig jeg er faren..helt til jeg fikk datoene og eggløsningen. Og ikke minst hvor nær jeg og han hadde sex med hverandre. Jeg mener jo det er en god sjangse for at jeg også er faren, hun mener det er helt utelukket...

Hva sier dere som har unger selv og som har erfaring med deres eget svangerskap og syklus.. og som sagt..ikke døm eller si noen av oss er dumme osv. Det trenger vi ikke.



Anonymous poster hash: 8e145...428
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare godta det, så slipper du å måtte bruke masse penger på en unge i 18 år, hvis ungen er din altså.



Anonymous poster hash: 4313e...00a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umulig å vite, det er for mange feilkilder. Sperm kan leve i opp til en uke, normalt maks fire dager, og egget lever ett døgn. Så om eggløsningsdato er helt korrekt og datoene for samleie også er det, er sannsynligheten høyest for at han er faren. Men for å være sikker på akkurat når eggløsning var må man ta blodprøver, kalendre og beregninger er veldig unøyaktige.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville også krevd DNA-test så fort ungen er født, dersom du vil ha kontakt med barnet ditt (dersom det er ditt).

Dersom det er 100% sikkert at hun hadde eggløsning når hun sier, så er sannsynligheten liten for at det er din unge, men det er ikke umulig. Og saannsynligheten er vel stor for at hun lyver om eggløsning for å få deg og samboeren hennes til å tro at ungen ikke er din.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun er så sikker på hvem som er faren vil det jo også bare være i hennes beste interesse å bevise det en gang for alle ved å ta en DNA-test.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du bør kreve DNA-test når barnet er født, så slipper du å gå og lure hele livet. Umulig å si ut fra opplysningene her.

Anonymous poster hash: f3161...4ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Hun har hatt sex med deg to ganger ubeskyttet, og mener det er utelukket at du er faren? :kari: Ser nå at hun er i et forhold med en annen. Hun fornekter det til det motsatte er bevist altså.

Sørg for at dere tar DNA-test så snart som mulig! Det er det beste både for det emosjonelle og det økonomiske.

Er hennes kjæreste klar over at det kan være ditt barn? Jeg ville fortalt ham det slik at han er klar over at muligheten er der. Hun fører jo ham helt bak lyset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan vel aldri vite 100% når eggløsningen var? Jeg ville bedt om en farskapstest når barnet blir født, for å få vite helt sikkert om det er utelukket at du er faren eller om du er det. Man vet jo aldri.

Men selvfølgelig...dersom du ikke ønsker barn, så er det nok best å ikke nevne noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sikkert han er faren.er det noen grunn til at hun hadde holdt tilbake informasjonen om du var faren.hva er grunnen til det?er desverre alt for mange damer som holder barnefaren skjult.det er dårlig gjort mot deg,mot kjæresten hennes og mot ungen hennes.alle har krav på å vite hvem faren er.det er en stor sjangs for at du og han er faren.og hun kan ikke vite det sikkert når dere hadde sex i de samme dagene.



Anonymous poster hash: 8e145...428
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville krevet DNA-test så fort barnet er født. Det er en ganske stor sjans for at du også kan være far her. Det kan kanskje virke greit å "slippe unna" nå, ved at han andre godtar farskapet. Men jeg tror det er best for både deg, han andre og barnet at dere får det "på papiret", så vet dere sikkert. Så kan heller ikke moren lure noen av dere.



Anonymous poster hash: 44298...e04
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...