Gå til innhold

sykmelde meg mer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

er blitt gravid er i uke 11 nå. Syns det er slitsomt, må legge meg tidligere ti om kvelden og er kvalm på dagen. Pleide å spise frokost men nå orker jeg ikke spise før seinere. Jeg sykmelte meg og fikk fri 20 prosent,så da kan jeg spise før jeg drar på jobb.men jeg er fortsatt trøtt og vil gjerne få mer fri.legen sa jg ikke trengte det enda, men imorgen skal jg til han igjen for å ta blodprøver og da kan jeg spørre igjen.har noen tips til hva jeg kan si for å få mer sykemelding?søvn er viktig for meg.

(liker ikke jobben min så vil ikke jobbe hvis jg ikke er helt oplagt)jobber kunderservice.

Anonymous poster hash: c6835...c8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du sykemelder deg ikke, det er det legen som gjør.

Føler du legen ikke hører på deg, må du bytte lege.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det ikke du, men legen som gjør.



Anonymous poster hash: d5a4a...59b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette en slags paroditråd på trådene om at gravide ikke sykemelder seg for lett? :vetikke:



Anonymous poster hash: 76f5b...844
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette en slags paroditråd på trådene om at gravide ikke sykemelder seg for lett? :vetikke:

Anonymous poster hash: 76f5b...844

Det tror jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si at du ikke er i form og at du ikke klarer å fungere og derfor ikke klarer å jobbe... Bytt lege om legen ikke hører på deg :)



Anonymous poster hash: f745d...903
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er sykemelt for å klare å spise frokost? Ikke rart debatten går varm for tiden og ødelegger for oss som er virkelige syke, men ikke tør be legen om sykemelding.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søvn er viktig for deg? hvordan skal det gå med deg og søvnen din etter at du har født da? :fnise:
det der er ingen grunn til sykemelding, mange har det verre.



Anonymous poster hash: e95b7...bfd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får gjøre som meg. Jeg legger meg kl 20-21 for å ha en sjans for å fungere på jobb. Jeg er IKKE gravid, men pga kronisk sykdom så må jeg det for å klare å stå i jobb. Da klarer søren meg du å legge deg tidlig nok når graviditeten gjør deg trøtt. Det er en midlertidig tilstand.

Anonymous poster hash: 452f8...1eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Legg deg tidligere! Hva har det egentlig med saken å gjøre at du ikke liker jobben din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er som har en lege som tar imot pasienter på lørdager!

Anonymous poster hash: 44db8...937

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest November

Forandre døgnrytmen din kanskje? Man kan ikke forvente at kroppen din skal greie alt selv, du må hjelpe til litt du også...

Jeg har hatt problemer med mat og søvn i flere år pga. kronisk sykdom + hard medisinering. Jeg springer ikke til legen tross for at jeg er sulten eller trøtt. Legen min er super, og jeg trenger ikke time for å få sykemelding engang, men utnytter ikke systemet fordi at jeg er "sliten"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...