Gå til innhold

Hvorfor har menn fra Bærum så SMÅ peniser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Uff ja, det er jo en kjent sak at alle guttebabyer som blir født på Bærum sykehus, blir født med syndromet "kortvokst penis".. Trist..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange vestkantmenn er feminine og har sikkert mer østrogen i seg enn testosteron. Sånn er det bare :oppgitt:

Anonymous poster hash: 31114...a86

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange vestkantmenn er feminine og har sikkert mer østrogen i seg enn testosteron. Sånn er det bare :oppgitt:

Anonymous poster hash: 31114...a86

Virker sånn, ja. Det er som å date jenter, bare litt høyere. Kanskje faren deres tjente seg rik for å kompensere for liten penis og at de derfor lever i velstand.

Anonymous poster hash: 3edb7...6dc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja, det er jo en kjent sak at alle guttebabyer som blir født på Bærum sykehus, blir født med syndromet "kortvokst penis".. Trist..

Nice try, men du ser det ikke før litt senere når de vokser til. Sammenlignet med andre på verdensbasis er de sikkert nok gjennomsnitts mange av dem, men det er sjeldent å møte på godbiter. Og de som er noe over gjennomsnittet får den som regel ikke opp, på grunn av emosjonelle problemer.

Anonymous poster hash: 3edb7...6dc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice try, men du ser det ikke før litt senere når de vokser til. Sammenlignet med andre på verdensbasis er de sikkert nok gjennomsnitts mange av dem, men det er sjeldent å møte på godbiter. Og de som er noe over gjennomsnittet får den som regel ikke opp, på grunn av emosjonelle problemer.

Anonymous poster hash: 3edb7...6dc

Et helt seriøst spørsmål som ikke er relevant for tråden: ser man det på kortvokste når de blir født?

Anonymous poster hash: 57f4e...34b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heihade

Den stereotypiske bærumsgutten finner jeg ikke særlig mandig eller attraktiv uansett, så jeg har aldri kommet så langt som til å se penisene deres uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et helt seriøst spørsmål som ikke er relevant for tråden: ser man det på kortvokste når de blir født?

Anonymous poster hash: 57f4e...34b

Tror du kan se det ved ekstreme tilfeller, altså de som har et syndrom. Prie-et eller annet.

Anonymous poster hash: 3edb7...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den stereotypiske bærumsgutten finner jeg ikke særlig mandig eller attraktiv uansett, så jeg har aldri kommet så langt som til å se penisene deres uansett.

Jeg skylder på tørke.

Anonymous poster hash: 3edb7...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHA så dumt.

Åneida. Det er bare toppen på kransekaka av hva man kan le av hos middelmådige bærumsgutter med selvbilde helt ute av proporsjon.

Anonymous poster hash: 3edb7...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har alltid damene fra Buskerud lange, flate hengepupper? Iiiiiiiik.



Anonymous poster hash: 485e8...675
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slettetbruker

Åneida. Det er bare toppen på kransekaka av hva man kan le av hos middelmådige bærumsgutter med selvbilde helt ute av proporsjon.

Anonymous poster hash: 3edb7...6dc

Jeg møtte en pappagutt som holdt på å spy fordi han fant ut at det han hadde drukket var fra firstprice.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hyssingen

Jeg var med en fra Bærum en gang, han var taxisjåfør og hadde kortsokk og blader liggende i baksetet på taxien sin for at folk skulle få en ekstra hyggelig tur.

Usikker på pikklengden,den var normalstørrelse tror jeg, men pungen var lang.

Personlig ville jeg nok blitt litt irritert om det lå blader i taxien, kjedelig å begynne på en artikkel og så ikke få lest den ferdig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får latterkrampe av denne tråden!!



Anonymous poster hash: 7fb6b...bba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har alltid damene fra Buskerud lange, flate hengepupper? Iiiiiiiik.

Anonymous poster hash: 485e8...675

Fordi de en gang var store og fyldige? :)

Anonymous poster hash: 3edb7...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var med en fra Bærum en gang, han var taxisjåfør og hadde kortsokk og blader liggende i baksetet på taxien sin for at folk skulle få en ekstra hyggelig tur.

Usikker på pikklengden,den var normalstørrelse tror jeg, men pungen var lang.

Personlig ville jeg nok blitt litt irritert om det lå blader i taxien, kjedelig å begynne på en artikkel og så ikke få lest den ferdig.

Spilte dere klespoker?

Anonymous poster hash: 3edb7...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spilte dere klespoker? Anonymous poster hash: 3edb7...6dc

Svært upassende spørsmål, da. Mennesker fra Bærum driver ikke på med lavklasseaktiviteter. De er mer opptatt av klærne folk har på seg, ikke at folk skal ta de av seg! Det måtte isåfall kun være for å sjekke merkelappene, dersom ikke merkelogoene var store nok, vel å merke. Synes du det er morsomt å harselere med taxisjåfører fra Bærum? Det er da et maskulint yrke.

Anonymous poster hash: 31114...a86

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, nå vet jeg at jeg skal holde meg langt unna enhver ting eller mann fra bæææææærum! Han skiter vel saueperler også.



Anonymous poster hash: bd70c...10d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Og generelt Oslo vest. Mens de fra Asker og resten av Norge har ganske store. Dette har jeg lurt på lenge etter å ha blitt skuffet nok en gang av en sardinformet penis. Skuffet. No more Bærum for me.

Anonymous poster hash: 0ccb2...f9f

Er nok bare du som er laus! Prøv strammeøvelser. Alle pikker blir små i vannbøtter mellom beina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, nå vet jeg at jeg skal holde meg langt unna enhver ting eller mann fra bæææææærum! Han skiter vel saueperler også.

Anonymous poster hash: bd70c...10d

Ja, og hvis du sender de til analyse vil du finne at de utelukkende består av fragmenter av økologiske chiafrø, chablis og urter fra en meget eksklusiv plantasje i Himalaya.

Anonymous poster hash: 3edb7...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...